کد خبر: ۳۹۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان خواستار استعفای مدیرانی شد که توانایی انجام کارها را ندارند و گفت: از استعفای این افراد استقبال می کنیم .

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «حمید ذکاءاسدی» ظهر شنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان اظهار داشت: با کمک سازمان حمل و نقل جاده ای شمال و جنوب استان در زمینه کشف قاجاق سوخت پیشرو هستیم.

وی افزود: با کارهای صورت گرفته توانستیم جهاد کشاورزی و دامپزشکی را با هم هماهنگ کنید و جای تعجب است که در استان کرمان سازمان های یک وزارتخانه با هم ناهمگون عمل می کردند که این مشکل هم حل شده است.

ذکاءاسدی تصریح کرد: جهاد کشاوزی در زمینه اجناس و محصولات کشاورزی مرتبط، باید نظریه کارشناسی قاطع دهد نظریه که مورد تاکید قاصی قرار گیرد، اگر این مشکل حل شود خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: باید مبارزه را علمی، مدیرانه و در چارچوب وسیع هر دستگاهی اجرا کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: سه سال پیش که آنفلوانزای پرندگان در استان کرمان رخ داد با مشکلات فراوانی رو به رو شدیم و مقادیر زیادی مرغ تخم گذار و پرندگان دچار این بیماری شدند و با تلاش دامپزشکی شمال و جنوب استان الحمدالله این بحران را با موفقیت به پایان رساندیم.

ذکاءاسدی بیان کرد: یکی از کارهای که خوب و هم علمی و مورد تایید اقتصادانان قرار دارد بحث رجیستری است که باید به جای خوبی برسد.

وی افزود: مشکل ما در سازمان املاک تملیکی، مدیریت این مجموعه بود، سازمان املاک تملیکی زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی است و این وزارتخانه باید آن را حمایت کند و در استان کرمان تلاش شد مدیر حرفه ای برای این سازمان انتخاب شود و در آینده شاهد تحولاتی خوبی در ایت سازمان خواهیم بود.

ذکاءاسدی بیان داشت: درکرمان، سیرجان، بم، زرند اعلام آمادگی کرده اند تا انبارهای در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان خواستار استعفای مدیرانی شد که توانایی انجام کارها را ندارند و گفت: از استعفای این افراد استقبال می کنیم.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
بالاخره شما هم عناد ودشمنی جهاد رو با دامپزشکی فهمیدید؟خوب چرا منعکس نمیکنی به بالا .اخه دودش به چشم مردم میره
نظر شما
ادامه