کد خبر: ۳۹۴۸۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: مشکلات مربوط به امروز و دیروز نیست و طی دهه‌های مختلف به شکل‌های متفاوتی مشاهده شده است و یک‌شبه هم قابل حل نیست ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در جمع همکاران اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی حضور یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» با اشاره به اینکه حل مشکلات براساس آموزه های دینی و نظر دانشمندان فقط با مثبت اندیشی و تفکر جمعی امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: مشکلات مربوط به امروز و دیروز نیست و طی دهه های مختلف به شکل های متفاوتی مشاهده شده است و یک شبه هم قابل حل نیست.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه با بیان اینکه مشکلات بدون راه حل نیست؛ اظهار داشت: حرفه دامپزشکی در جایگاه واقعی خود قرار ندارد و اگر 32 اداره کل دامپزشکی در سطح کشور به عنوان اعضاء بدنه دامپزشکی و سازمان در راس به عنوان مغز این بدنه با یکدیگر متحد شوند، با مثبت اندیشی و تفکر جمعی می توانند در جهت حل مشکلات گام بردارند.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی و آگاهی سازی عموم از خدماتی که دامپزشکی در زمینه اقتصادی، بهداشت مردم و اشتغال ارائه می دهد، تصریح کرد: شبکه ها، ادارات کل و سازمان دامپزشکی کشور از یکدیگر منفصل نیستند، بلکه زنجیره وار به یکدیگر متصل هستند و عملکرد سازمان دامپزشکی در واقع برآیند عملکرد ادارات کل در استان ها و به تبع آن عملکرد ادارات کل نتیجه تلاش های شبکه ها در شهرستان ها می باشد.

دکتر رفیعی پور با بیان این مطلب که سطح دسترسی مدیران بایستی با هدف حل مشکلات ارباب رجوع افزایش یابد، گفت: منظور از ارباب رجوع فقط تولید کننده، صادر کننده، وارد کننده و یا ارباب رجوع برون سازمانی نیست، بلکه همکاران نیز به عنوان ارباب رجوع درون سازمانی باید با مدیران طرح مسئله نمایند و برای حل آنها راه کار ارائه دهند. با این روش، مدیران شاهد خواهند بود که پس از 6 ماه مشکلات به صورت تدریجی حل می گردد.

این مقام مسئول با اشاره به نگاه خانواده محور و کارمند محور خود از همکاران دامپزشکی خواست: اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند و مشکلات را با مدیران ادارات کل و یا روسای شبکه ها مطرح کنند و با مثبت اندیشی برای حل مشکلات راه حل ارائه نمایند تا بزودی شاهد تحولات اساسی در آینده نزدیک باشیم.

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: استان در سطح کشور در زمینه های مختلف مطرح است برای مثال با بیش از 2 هزار واحد مرغ گوشتی مقام دوم کشور و با 14 الی 15 میلیون واحد دامی تقریبا 8 تا 10 درصد جمعیت دامی کشور را به خود اختصاص داده است.

«دکتر احمد شریعتی» با بیان اینکه آزمایشگاه خراسان رضوی، در کشور آزمایشگاه مرجع به شمار می آید؛ افزود: با روحیه دوستی، تعامل و وجود نیروهای پر تلاش و متخصص، استان از بسیاری بیماری ها از جمله آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی در امان مانده است.

وی عمده مشکلات همکاران دامپزشکی را بحث معیشتی عنوان کرد و اظهار داشت: برای حل مشکلات حقوقی کارکنان دامپزشکی با توجه به سختی کار و شرایط خاص این حرفه، نگاه ویژه و حرکتی جدی و اساسی لازم است.

 
 
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
دامپزشک
|
Sweden
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
درود به هر دو عزیز بخصوص دکتر شریعتی که اشاره درست به بحث حقوق فرمودن چراکه بنده با 6 سال سابقه استخدامی فقط 200 تومن از کارگر فضای سبز نزدیک خونه بیشتر میگیرم واقعا وحشتناکه دکتر دامپزشکی که از دانشگاه فردوسی مدرک گرفته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
ان شا الله هر دو بزگوار فکر اجرای ماده ی ۱۹ هم باشند برخی از کار فرمایان بدجوری سازمان و اداره گل رو به سخره گرفتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
برادر عزيز جناب أقاي دكتر رفيعي ،سخنان أرماني ودراستي فرمودي، مثبت انديشي و تفكر جمعي وهمچنين نبود دامبزشكي در جايگاه واقعي خودش،بنده هم أضافه ميكنيم عدم برخورداري از بودجه واعتبار كافي.بس به نوعي بي عدالتي در دريافت بودجه از سيستم بودجه رساني مي رسيم كه مربوط به خارج از سازمان است كه شايد حالا حالها با اين مشكل دست به گريبانيم.كه از موزه اختيارات شما خارج است.اما عدالت در پرداختها كه براي شما ميسر است،كنترل خاصه خرجيهاي مديران كل چه در استدانها وچه در داخل سازمان مقدور است.ما كاركنان چه در شهرستانهه وأسنانها وچه در سازمان وظيفه اداري واسلامي خود ميدانيم خادم مردم باشيم ولي هر خادمي علاوه بر جنبه معنوي نيازمندداشتن انگيزه هم هست، اينكه بودجه كم است از يك طرف ظلم است واز طرف ديگر همين بودجه كم هم سهم ما كاركنان نميگردد چون سيستم اداري نتوانسته احكام مديران را أنطور كه شايسته أنان است با ضريبهاي مناسب پرداختي براي أنان فراهم كند بصورت وأرونه و معكوس عمل كرده و از سراحه
أضافه كار ومأموريت پرداختي كاركنان كم نموده وبه مديران برداخت ميكند.ما نميگوييم به مديران برداخت نكنيد ،اتفاقا حق مديران است ،ولي حق انان را از سازمان أمور استخدامي ودر احكامشان بگيريد نه اينكه به من كارمند ظلم مضاعف كنيد.در خاتمه خواهش ميكنيم پرداختيها را در آستانها كنترل كنيد قبل از اينكه از سازمانهاي ذيربط بيان كنترل كنن.عاشق علي
ناشناس
|
Belgium
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
چه مثبت اندیشی جناب دکتر من پنج سال دنبال یک کارم کوچیک کم در دامپزشکی ..این چه رشته ای که هیچ کاری براش نیست..دامپزشک بیکار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود. یکی از راه ها ی برون رفت از این باتلاق میتواند پیوستن به سیستم بهداشتی کشور باشد
ناشناس
|
India
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
اقای رئیس بیچاره کرد این دامپزشکی زندگی و اینده مارو چه اینده مثبتی..اکثرا فارغ التحصيلان این رشته بیکار هستند خجالت اوره با این مدرک دکتری دامپزشکی یک کار یک میلون تومانی هم نمیشه گیر اورد.
ناشناس
|
India
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
به عنوان یک دامپزشک بیکار وفارغ التحصيل از دانشگاه تهران باید عرض کنم ..........ترین اداره دولتی از دید بنده سازمان شماست جناب دکتر رفیعی..میدونم که حکیم مهر سانسور میکنه ولی واقعا جناب دکتر سازمان شما .........ه
مثلا دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
0
ما که سوختیم.... ولی برای اینکه ویرانی بیشتر از این نشه به جای حرفای قشنگ قشنگ لطفا یکی افسار دانشگاه آزاد رو بکشه.... مرسی(فارغ التحصیل دانشگاه آزاد کرج)
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
0
I'm dying. Please give me some money. Is the speech good or money
نظر شما
ادامه