کد خبر: ۳۹۴۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

وزير جهاد کشاورزي با صدور حکمی، «حمید ورناصری» را به عنوان مدير عامل شرکت پشتيبانی امور دام کشور منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، در مراسمي که امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ در دفتر مرکزی شرکت پشتيباني امور دام کشور برگزار شد، حسب حکم ابلاغی از سوی وزیر جهادکشاورزی، ورناصری مديرعامل جديد شرکت پشتيباني امور دام کشور شد.

در اين آیین که با حضور جوادي معاون مالی و اداری، مهرفرد معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی و رکني معاون امور توليدات دامي وزارت جهادکشاورزی، خدابخش عضو هیات مدیره و مدیران شرکت پشتیبانی امور دام کشور در سالن جلسات شرکت برگزار گرديد، از خدمات علیرضا ولی (مدير عامل سابق این شرکت) تشکر شد و دکتر ورناصری به عنوان مدير عامل شرکت پشتيباني امور دام کشور معرفي گرديد.

شرکت سهامي پشتيباني امور دام كشور كه فعاليت خود را از سال ۱۳۷۶ خورشیدی آغاز کرده است، بنا به پيشنهاد مشترك سازمان امور اداري و استخدامي كشور و وزارت جهاد سازندگي وقت به منظور ايجاد حداكثر تجانس و رعایت پيوستگي در وظايف مربوط به امور دام و فراهم ساختن موجبات استفاده بهينه از امكانات و نيروي انساني موجود براي تنظيم بازار نهاده ها و فرآوردهاي دامي و همچنين نيل به اهداف و تكاليف مندرج در قانون برنامه دوم توسعه اقتصادي؛ ‌اجتماعي و فرهنگي كشور در زمينه اصلاح ساختار تشكيلات دولتي و جلب مشاركت بيشتر بخش هاي خصوصي و تعاوني ايجاد شده است.

پيشنهاد ياد شده، درقالب ادغام شركت هاي گوشت و طيور كشور در شركت سهامي تهيه، توليد و توزيع علوفه ارائه و در شصت و ششمين جلسه شوراي عالي اداري كشور در مورخ ۲۴/۱۱/۱۳۷۴، به تصويب رسيد.

موضوع شركت براساس بند پنج اساسنامه عبارت است از تهيه، توليد و نگهداري، توزيع و پشتيباني و تنظيم بازار انواع خوراك دام، طيور و آبزيان، مواد پروتئيني حيواني و متفرعات آن ها، كمك به عمران، احياء و اصلاح مراتع جهت افزايش توليد, حمايت از توليد كننده، مصرف كننده و صنايع وابسته و خريد تضميني مواد علوفه اي و محصولات پروتئيني دام است.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
2
1
واقعا شرکت با عرضه ای هستند و قدر نیروهای خود را می دانند قابل توجه سازمان دامپزشکی
حقویردی بازه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
4
1
با سلام وعرض ادب واحترام.
بنظرحقیر جناب آقای دکترورناصری که سابقه فعالیت درشرکت پشتیبانی اموردام دارند بهترین ومناسبترین گزینه برای مدیرعاملی شرکت پشتیبانی اموردام بوده اندوموفقیت ایشان را از ایزدمنان خواستاروخواهانم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
1
2
اوایل سازمان عمران نام داشت زیر مجموعه وزارت منابع طبیعی که سپس سال ۷۲ تبدیل به شرکتی پر سود برای کشور شد و نام شرکت علوفه به خود گرفت و زیر مجموعه وزارت کشاورزی. سال ۷۶ با سازمان گوشت که شرکتی زیان ده بود ادغام شد و زیر مجموعه وزارت جهاد سازندگی. سالهای ۸۰ پس از ادغام وزارت کشاورزی و جهاد سازندگی، پشتیبانی امور دام به حالت تعدیل نیرو و جمع آوری شرکت و کوچک سازی دولت بودند. در شهر اصفهان بالغ بر هشتاد درصد کارکنان بخصوص بچه های علوفه را بازخرید اجباری کردند و باهاشون خداحافظی کردند
بدلیل مازاد نیروی جهاد، اکنون با بازنشستگی نیروهای دلسوز و با سابقه ی علوفه، از جهاد نیروی انسانی را تامین میکنند و شرکت پشتبانی را به سمت ورشکستگی و جمع آوری پیش میبرند.
انتخاب شایسته ی آقای ورناصری را گرامی میداریم به امید روزهای پر قدرت برای شرکت پشتیبانی
از زحمات آقای ولی سپاسگذاریم
m,a,varnaseri
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
7
5
انتصاب جدید عموی بزرگوار را صمیمانه تبریک عرض میکنم،ازایزدیکتا برای جنابعالی موفقیت های روز افزون وسلامتی را خواستارم
نظر شما
ادامه