کد خبر: ۳۹۲۳۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
عضو دامپزشک کمیسیون کشاورزی مجلس:
«دکتر علی وقف‌چی» افزود: بعد از انجام بررسی‌‌های لازم در کمیسیون، وزیر محترم در مدت یک‌هفته یا ده روز فرصت دارد تا در صحن علنی از خود دفاع کند ...
 

حکیم مهر - عضو دامپزشک کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: منافع ملی برای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مخصوصاً اعضای کمیسیون کشاورزی بر تمام مسائل اولویت دارد؛ اینکه کمیسیون تخصصی به دنبال استیضاح وزیر باشد از استثنائات است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «دکتر علی وقف‌چی» درخصوص استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، اظهار داشت: ۵۶ مورد چالش‌های پیش‌روی کشاورزی بود که تاکنون پاسخی به آنها داده نشده که این موارد شامل ضعف در مدیریت و تصمیم‌گیری‌های کلان و عدم تعامل می‌شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان و مخصوصا اعضای کشاورزی از وزیر جهاد کشاورزی خواستند تا در انتخاب مدیران کلان وزارت‌خانه تجدید نظر کند و از نیروهای جوان، متخصص و دارای تجربه استفاده کند، گفت: با وجود اینکه به وی رای نداده بودم، اما بعد از رای اعتماد به او اعلام کردم شما وزیر ما هستید و باید در راستای رفع مشکلات تلاش کنید.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظر اعضای کمیسیون بر این است که تغییراتی ایجاد نشده و حتی اگر ایجاد شده بدتر از گذشته عمل می‌کنند، ادامه داد: منافع ملی برای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مخصوصا اعضای کمیسیون کشاورزی بر تمام مسائل اولویت دارد؛ اینکه کمیسیون تخصصی به دنبال استیضاح وزیر باشد از استثنائات است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تا کنون ۸۹ امضاء برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی جمع شده است، خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان نیز هستند که قصد امضا دارند، براساس قانون این طرح باید به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شود و بعد از انجام بررسی ‌های لازم در کمیسیون وزیر محترم در مدت یک‌هفته یا ده روز فرصت دارد تا در صحن علنی از خود دفاع کند.

 
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
مدیریت اب تو کشاورزی انقدر ضعیفه که بعد ۴۰سال هنوز اکثر ابیاریا غرق ابیه با این خشکسالیا ومحصول رودست کشاورز میمونه وثروت ملی که ابه مفت هدر میره صادرات نیست تازه مصرف کننده هم گرون بدستش میرسه محصول کشاورز قاراشمیشه
دامپزشک
|
Finland
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
شما اول به وعده خودت که اوایل امسال گفتی به دنبال ایجادمعاونت دامپزشکی زیرنظر وزارت بهداشت هستیم وفاکن بعد دنبال استیضاح باش. اخه چرا حکیم مهردنبال پیگیری وعده ها ی مسیولین نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
با سلام و ابراز خوشحالي از حضور شريف شما در مجلس، برادر عزيز شما فقط اظهارات 9 ماهه گذشته راجع به آنفلو آنزا توسط مجموعه وزارت كشاورزي و دامپزشكي تحت فرمان مطلق جناب آقاي حجتي را مطالعه و بررسي كنيد چگونه آقاي حجتي شخصا اعلام مي كند كه آنفلوآنزا تمام شد در حالي اينجانب پاي فرمايش ايشان كامنت گذاشتم كه آنفلو آنزا در كشور در چرخش است آيا اگر اظهار شفافي مي شد و آدرس كانون هاي بيماري داده مي شد كنترل آنها راحت تر نبود؟ و حالا زير بار واردات تخم مرغ نبوديم. چنين اعلامي يا از روي بي اطلاعي و نشناختن كاراكتر بيمار ي و يا..... به هر شكل اين گفتار ها نشان از بيگانه بودن ايشان از عمق فجايع و عدم به كار گيري مشاوران زبده و با تجربه توسط ايشان است كاري كنيد كه در آخرت به پاي ديگران حساب پس ندهيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
اصلا نگران نباشید کلیه وزراء روحانی مثل خودش ........... و بی مدیریت هستن. وزرات ........ خوب کارشو انجام می ده که اون هم ................. مردم واقعی هست.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
به آمایش سرزمین که یک نوع برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای است یا به عبارتی ارزیابی نظام‌مند عوامل طبیعی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… به منظور یافتن راهی برای تشویق و کمک به جامعه بهره‌برداران در انتخاب گزینه‌هایی مناسب برای افزایش و پایداری توان سرزمینی در جهت برآورد نیازهای جامعه است و نیز آمایش دفاعی ( پدافند غیر عامل) از ضروریات توسعه است، خصوصا برای فعالیت های حوزه کشاورزی ضرورت دارد، اصلا در دستور کار دولت نیست و به آن پرداخته نمی شود.
تعریف آمایش از "ویکی پدیا"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
وزارت واردات محصولات کشاورزی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
اقای دکتر از اسیضاح چیزی در نمی اید خانه از پایبست ویران است شما حداقل به فکر دامپزشکی باش که حداقل حقوق و مزایا را می گیرند ولی کارهای طاقت فرسا بر دوش انهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
اقای دکتر یکی از مهمترین مراحل تصمیم گیری کلان برعهده خود شماست،چرا قوانین سازمان رو بروز نمیکنید،چرا پرسنل رو ضابط قضایی نمیکنید چرا یگان حفاظت برای دامپزشکی مصوب نمیکنید
نظر شما
ادامه