کد خبر: ۳۹۲۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با حضور در دفتر انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی، با فعالان بخش خصوصی حوزه دام کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در این دیدار بر ضرورت بهینه سازی فرایندهای اداری تاکید کرد و اظهار داشت: بهبود مستمر فرایندهای سازمانی، یک الزام منطقی است که همواره باید در نظام مدیریتی مدنظر باشد. دنیا به سمت کاهش هزینه ها و خلق مزیت پیش می رود و ما نیز باید تلاش کنیم از پتانسیل های موجود در کشورمان، به شکل درست و منطبق بر دانش بشری بهره برداری کنیم.

وی ادامه داد: صنعت، تجارت و حاکمیت، سه رکن اساسی و به هم پیوسته برای تحقق پیشرفت و توسعه کشور هستند و تعامل این سه حوزه را باید پیش شرط اقتصاد درون زا و موفقیت اقتصادی کشور دانست.

رفیعی پور تاکید کرد: دانش، مقوله ای است که در جهان امروز، دائما در حال رشد و ارتقا است و همه باید در مسیری گام برداریم که به بهره مندی بهتر و کاربردی تر از دانش روز دنیا و تجربیات شکل گرفته در عرصه های مختلف منتهی شود.

فعالان اقتصادی نیز در این نشست با طرح مشکلات خود، پیشنهاداتی برای مدیریت بهینه واردات و تنظیم بازار گوشت در کشور ارائه کردند.

 «فرهاد آگاهی» رئیس انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی، با اشاره به این نشست گفت: حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مدیران ایشان در جمع فعالان اقتصادی، مصداق روشنی از گام برداشتن در مسیر تلاش برای رفع موانع فعالیت بخش خصوصی است. این حرکت باید توسط سایر سازمان های دولتی نیز که نقشی در فرایند تولید و تجارت دارند، انجام شود تا شاهد روزهای بهتر برای کسب و کارهای مولد، خروج از رکود و رشد سرمایه گذاری باشیم.

وی ادامه داد: کاهش مقررات زائد و دست و پاگیر، یکی از مهمترین درخواست های فعالان اقتصادی است که خوشبختانه از سوی ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور مورد تایید و تاکید قرار گرفت.

آگاهی افزود: همه می دانند که تامین پروتئین مورد نیاز مردم، یکی از اولویت های کشور است و در این میان، گوشت قرمز، جزء مهمترین اقلام سبد تغذیه ای خانوارها است و جایگاه اساسی در تامین سلامت جامعه دارد و به همین جهت، ظرفیت سازی در این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این موضوع، هم خواسته فعالان اقتصادی و هم خواسته دستگاه های مختلف دولتی است.

آگاهی افزود: سازمان دامپزشکی، نقش کلیدی در تامین امنیت غذایی کشور دارد و با رویکرد بسیار مثبت رئیس این سازمان، می توانیم در آینده نزدیک، شاهد تحولات موثری در این حوزه باشیم. تعامل دستگاه های مختلف با فعالان اقتصادی و انجمن های تخصصی می تواند زمینه ساز بهره برداری حداکثری از ظرفیت های تولیدی و تجاری کشور شود.

نایب رئیس کمیسیون صنایع غذایی اتاق بازرگانی تصریح کرد: اگر در مسیر تصمیم سازی ها، آرا و نظرات تشکل های تخصصی و صنفی مورد توجه سیاستگذاران و دست اندرکاران دستگاه های دولتی قرار گیرند، بسیاری از موازی کارها کاهش پیدا می کند و نهضت کاهش هزینه تمام شده، راحت تر محقق خواهد شد.

آگاهی ادامه داد: بی شک توجه سازمان دامپزشکی به انجمن های تخصصی، مشوق بزرگی برای فعالان اقتصادی محسوب می شودد، چرا که امید و نشاط را به جمع تجار و تولیدکنندگان ایرانی تزریق می کند و همین موضوع می تواند زمینه ساز جذب بیشتر سرمایه های داخلی و خارجی به عرصه تامین گوشت قرمز در کشور شود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
فقط ... بازدید با بخش خصوصی پ اتحادیه چرا بزای رفع مشکل کارمندان اقدام نمیکنید
تسری چرا امسال پرداخت نمیشه
فقط ارتباط خوب با رسانه دردی رو دوا نمیکنه
.................
نظر شما
ادامه