کد خبر: ۳۹۱۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

سفیر بلاروس در تهران گفت: متخصصان دامپزشکی و رادیولوژی ایران در آینده نزدیک برای بررسی دقیق شرکت های برتر گوشت و لبنیات بلاروس و تایید کیفیت محصولات این کشور به بلاروس سفر می‌کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امکان صادرات گوشت گوساله از بلاروس به ایران در دیدار «یوری لازارچیک» سفیر بلاروس در تهران با «حسن رکنی» معاون وزیر جهاد کشاورزی ایران مورد بررسی قرار گرفته است.

طرفین در این دیدار به بررسی مسائل جاری همکاری های ایران و بلاروس در زمینه کشاورزی و به ویژه چشم انداز همکاری های متخصصان دامپزشکی و رادیولوژی دو کشور به منظور صادرات گوشت گوساله از بلاروس به ایران پرداختند.

در این دیدار، سفیر بلاروس در تهران ابراز امیدواری کرد و گفت: متخصصان دامپزشکی و رادیولوژی ایران در آینده نزدیک برای بررسی دقیق شرکت های برتر گوشت و لبنیات بلاروس و تایید کیفیت محصولات این کشور به بلاروس سفر می‌کنند.

حسن رکنی، معاون وزیر جهاد کشاورزی ایران نیز در این دیدار از اقدامات انجام شده توسط کار گروه همکاری های ایران و بلاروس در زمینه کشاورزی خبر داد.

منبع: پایگاه خبری بلتا

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
جهت اطلاع خوانندگان گرامی ...بلاروس چند سال قبل بررسی گردید و اجازه واردات داده شد ..متاسفانه در انزمان منافع واردکنندگان برزیلی اجازه واردات از بلاروس را نداد ........... احتمالا از برزیلیها ............ ناامید شده رو به بلاروس اروده است ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
بالاخره ما در زمینه لبنیات صادر کننده ایم یا وارد کننده؟همین چند وقت پیش مدیر کل نظارت بر بهداشت عمومی سازمان با افتخار از اعطای کد ir به چند کارخانه تولید لبنیات جهت صادرات نام می بردند!!
نظر شما
ادامه