کد خبر: ۳۹۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر


به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، بر اساس اطلاعات بدست آمده که نمی توان آن را به صورت مستقل تائید یا تکذیب نمود، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تلاشند تا با ارسال اصلاحیه‌ایی به دولت در زمینه بودجه سال ۱۳۹۷، از آن چه که آن‌ها «تعطیلی واحدهای مرغداری و بیکاری صدها خانواده» عنوان نموده‌اند، جلوگیری نمایند.

در متن پیشنهاد فوق آمده است: با توجه به گسترش بیماری‌های واگیردار از قبیل آنفلوانزای پرندگان طی دو سال گذشته و بروز عوامل قهری مانند زمین لرزه، سیل، خسارت بسیار زیادی به صنعت مرغداری کشور وارد شده و صندوق بیمه نیز طی چندین سال گذشته با وجود اخذ حق بیمه سهم تولیدکننده قادر به تامین کافی سهم دولت برای جبران خسارات نشده است.

لذا برای جلوگیری از تعطیلی سالن‌های مرغداری و بیکار شدن صدها خانواده و عدم تولید مرغ و تخم مرغ و وابستگی کشور به واردات، پیشنهاد میگردد تا در اجرای جز ۱ بند (ب) ماده ۳۲ قانون برنامه ششم توسعه مبلغ ۱۴۰۰۰ میلیارد ریال جهت پرداخت سهم دولت و تقویت صندوق بیمه محصولات کشاورزی از محل ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور اختصاص یابد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0
0
کاش یکی پیدا میشد و عوامل موثر بر افزایش قیمت نهاده ها از جمله ویتامین و اسید امینه ها در ماه های گذشته را بررسی میکرد .
نظر شما
ادامه