کد خبر: ۳۹۰۱
تعداد نظرات: ۸ نظر

حکیم مهر -  رئیس شورای نظام دامپزشکی استان فارس در حکمی به سمت مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان منصوب شد.
 در حکم مهرزاد خرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خطاب به دکتر احمدرضا تابع بردبار آمده است:

با عنایت به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در امور دامپزشکی منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند منان و هماهنگی مدیران گرامی و همکاران ارجمند در سازمان، در به منصه ظهور رسانیدن اهداف سازمان موفق و مؤید باشید.

 

 

 

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دكتر احمدي
|
-
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۹
0
0
به احتمال زياد هدف از درج خبر بيان نوعي خوشحالي وابراز شادماني است از اينكه يك دامپزشك به عنوان مشاور رئيس سازمان جهاد كشاورزي انتخاب شده است اگر چنين بود ما هم مثل شما ذوق زده مي شديم ولي وقتي متن حكم را به دقت بررسي نمودم ديدم اين نه تنها خدمتي به دامپزشكي و صنف دامپزشكي نيست بلكه نوعي دهن كجي و توهين به سازمان دامپزشكي است .زيرا نامبرده مشاور رئيس سازمان جهاد كشاورزي در امور دامپزشكي شده است .وقتي در يك استان دامپزشكي داراي يك متولي به نام مدير كل دامپزشكي است ورئيس سازمان جهاد نيز نظارت عاليه بر او دارد ديگر چه ضرورتي بر انتخاب مشاور دامپزشكي است ؟ رئيس سازمان جهاد كشاورزي اگر اطلاعات را براي طرح در جلسات برون سازماني مي خواهد كه مي توانند مشتركا با مدير كل دامپزشكي به يك جمع بندي برسند و ديدگاههاي خود را درآن جلسات اعلام كنند ومدير دامپزشكي هم بي شك هر گونه همكاري و همراهي با ايشان خواهد داشت ولي به نظر بنده موضوع چيز ديگري است وانتخاب مشاور بدين شكل حكايت از تشكيل ستادي خارج از دامپزشكي ودر داخل جهاد كشاورزي براي مقابله با اداره كل دامپزشكي است .همكاران عزيز دامپزشك متوجه اين حركت مشكوك و مبهم باشند وبه پست هاي اين چنيني دل خوش نكنند چرا كه به احتمال قريب به يقين اين كار در راستاي تضعيف مديريت دامزشكي استان و نقشه كشيدن براي تخريب آن است .يكي از دلايل براي اين ادعا اين است كه رئيس سازمان جهاد چرا براي ادارات كل ديگري چون منابع طبيعي ،سازمان تعاون روستايي ،مركزتحقيقات ومراكز آموزشي وابسته وشيلات اقدام به انتخاب مشاور ننموده است . ولطف و محبتشان تنها شامل حال دامپزشكي شده است !!!!!
محسن
|
-
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۱
0
0
باسلام
ومكرو ومكرالله والله الخير الماكرين
دکتر عليرضا همايونی مهر
|
-
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۱
0
0
همکار گرامی جناب آقای دکتر لطفی زاده

با سلام. زمانيکه نظر يکی از خوانندگان محترم نشريه الکترونیکی شما را (جناب آقای دکتر احمدی) خواندم سخت متاسف شدم لذا تقاضامندم پاسخ اينجانب را ارسال نمائيد.

جناب آقای دکتر احمدی

همکار ارجمند ضمن سلام و عرض ادب خدمت شما مطلب ارسالی حضرتعالی را ديدم و بسيار متاسف شدم. واقعا چرا ديد همکاران دامپزشک بايد نسبت به يکدیگر اينگونه باشد؟؟؟ آيا به نظر شما اگر شخص ديگری از هر صنف جايگزين ايشان شده بود الان اوضاع بهتر بود؟؟ آيا اين حرف شما يک نوع تضعيف درون صنفی نيست؟؟ واقعا با ابعاد شخصيتی آقای دکتر بردبار و روحيه ايشان تا چه حدی آشنائی داريد؟؟ بنده عضو نظام دامپزشکی استان فارس نيستم ولی بواسطه موقعيت شغلی خودم از نزديک با بيشتر نظامهای دامپزشکی کشور آشنا هستم و واقعا شاهد تلاشهای خستگی ناپذير ايشان بوده ام. آيا منکر تلاشها و اقدامات ايشان هستيد؟؟ سوالی از شما همکار محترم دارم آيا به اين مساله فکر کرده ايد که چرا نظام پزشکی در سطح جامعه دارای قدرت و توان به مراتب بالاتری نسبت به نظام دامپزشکی است؟؟؟ جواب مشخص است چون به مانند دامپزشکان اقدام به تخريب شديد يکديگر نمی کنند.آيا چون استاندار محترم فارس برای ادارات ديگر مانند منابع طبيعی و... مشاور تعيين نکرده نبايد ايشان را هم انتخاب می نمود؟؟ آيا حضور يک دامپزشک جوان و خوشفکر که قدرت مديريتی بالائی نيز دارد در کنار استاندار فارس سبب نفوذ بيشتر دامپزشکان استان خواهد شد يا موجب به حاشيه رفتن آنها؟؟؟؟
اميدوارم که همواره از پيشرفت و ارتقای همکاران خود در سيستم اجرائي کشور خوشحال شده و اگر کمکي در مسير فعاليت اين عزيزان از دست ما بر نمي آيد لا اقل اقدام به تخريب آنها نيز ننمائيم تا دشمنان اين صنف بيش از اين از موقعيتهائي که خود برای آنها ايجاد مي کنيم سوء استفاده نکنند.

چشمها را بايد شست جور ديگر بايد ديد

ارادتمند شما:
دکتر عليرضا همايونی مهر
|
-
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۳
0
0
متاسفانه در پيغام ارسالی بنده به اشتباه کلمه استاندار نوشته ام که در همينجا به مدير کل جهاد کشاورزی استان فارس آنرا تصحیح می کنم.
با تشکر از شما
ن
|
-
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
0
دوست عزیز
بنده دامپزشکم بحث سر خصومت دامپزشکان زیاد است و لی انچه مهم است اینست که از نیروهای متخصص استفاده بهینه نمیشود و هر که بقول معروف ........ دارد به یک شغل منصوب میگردد در نظامی که این تبعیضها زیاد باشد خصومت بیشتر است
n;vffg
|
-
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
0
عدم رضایت از عملکرد نظام
بنده نه قصد تایید ایشون را دارن نه تکذیب ولی تا انجا که میدونم اگر ان شا.... در اینده نزدیک ملاک دادن شغل( چه ریاست چه مشاوره) به فردی باشد در درجه اول نگاه به عملکرد فرد است. همیشه فردی که در راس کاری قرار میگیرد انتقاد پذیر باشد و در زمینه کاری که میخواهد انجام بدهد نه تنها تجربه کاری داشته باشد بلکه کارنامه قابل قبول هم از خود بجا گذاشته باشد.
باور کنید بحث بنده اقای ایکس و ... نیست ....متاسفانه باید باور کرد که داشتن آشنا حرف اول را میزند و در تمامی نظام ها هم دیده میشود.
آقای بردبار فرد بسیار مودب و با شخصیتی هستند ولی بنده به شخصه کارنامه قابل قبولی را طی این دوران ریاست در نظام از ایشان ندیدم... حالا اینکه حرف بنده برای ایشان ناراحت کننده است بحث دیگری است.... میتوانید یک فروم سوال و جواب بگذارید تا تمامی دوستان در ان شرکت کنند و بدون هیچ غرض ورزی صحبت دوستان انعکاس یابد
....... .... خوب بایست قبول کرد عملکرد غربی‎ها بخاطر انتقاد سازنده بمراتب بهتر از ماست. در حال حاضر با توجه به وضعیت کنونی نظام دامپزشکی استان فارس بنده به جرات میگویم ضعیفترین ارگان مابین بقیه است. طبق صحبت دوستمون چرا دیدگاه ما دامپزشکان اینگونه است؟ جوابش واضح است ..... {عملکرد} نظام دامپزشکی.
هیچ چیز سر جای خودش نیست .............. اگر کسی رقیبی پیدا کرد بسرعت برق زیر آبش را میزنند...جالب اینکه در تمامی صنوف دامپزشکی مصداق دارد:
از کلینیک دام گرفته تا مسوول فنی های بیچاره که زیر جور کارفرما های خصوصی به چه حقارتها که دچار نمیشوند. بنده از نزدیک با تمامی صنوف ارتباط دارم و از خودم اینها را نمیسازم.
اگر کسی دلسوز این نظام است و شغلی را که میخواهد انتخاب کند صرفا بخاطر نظام دامپزشکی است کارنامه قابل قبولی داشت که همگی را راضی میکرد. همین الان یک سر به نظام بزنید:
این موارد را خواستار شوید:
1- درصد شاغلینی که از کارفرما مبنی بر عدم پرداخت حقوق خود شاکی هستند بخواهید!!
2- درصد کل بیکاران دکتر دامپزشک را بخواهید!!!
3- درصد رفاه شاغلین( از داشتن سرویس ایاب و ذهاب تا بقیه مسایل)....
4- کلیه همکاران از بابت حقوق دریافتی مشکلات خود را بیان کنند...
5- ...کلینیک پیشکش بماند که سرتون سوت خواهد کشید
همه دکتر های دامپزشک را جمع کنید و مسایل را بیان کنید.... درصد افراد راضی را بشمارید به نتیجه خواهید رسید....
اگر مخالف بنده هستید یک رای گیری (بدون دخالت پارتی) بگذارید نتیجه زمین تا اسمان با الان فرق خواهد کرد.
حق و عدالتخواهی
|
-
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۷
0
0
جناب آقای رییس
سلام و احترام
بنده به عنوان دلسوز این نظام خواستار این هستم که بکل نظام دامپزشکی زیر نظر اداره کشاورزی باشد. هر چه باشد از این نظام دامپزشکی بهتر است متاسفانه بنده هم تمامی این مطالب مذکور را نه تنها تصدیق میکنم بلکه مهر ردی به عملکرد این نظام دامپزشکی میزنم. به عنوان شاهد قضایا نمیتوان ..... در این نظام یافت. اگرچه از نظر بنده کل این نظام مورد سوال است.
اگر ممکن است شما برای این دامپزشکان چاره ای بیاید بلکه از جانب شما این ارگان ..... سروسامانی بگیرد. به نظر شخصی این حقیر بسیار آینده تاریکی را در قبال نظام دامپزشکی میبینم که با این مدیران فقط سرعت زوال و سقوط را بهبود بخشیده!!!! در مملکتی زندگی میکنیم که خاویار آن بهترین محصول کل جهان است و با قیمت گزافی بفروش میرسد. اما حال و روز یک دامپزشک هم در سمت مقابل نگاه کن....خیلی بی انصافی در حق این ها شده است. نپرسید چگونه میدانم اما همین بس که بیشتر از 90 درصد افراد در اداره دامپزشکی فکر آینده خود هستند نه آینده علم دامپزشکی و دامپزشکان محترم از جمله همین ....
فقط متاسفم از این بدبینی بین دوستان که مسبب اصلی آن اداره کل دامپزشکی است. چاره هم دست شما جهادگران است....
یا حق
م
|
-
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۴
0
0

من داشتم چیز دیگه ای سرچ میکردم اما این جابرام باز شد...

نمیخواستم نظر بدم چون اصلا حوصله این بحثا رو ندارم اما ....

مطالبو خوندم ولی لازم دونستم بگم درسته دامپزشکی جزو یکی از ارگانهایی است که ظلم بهش شده و خود من یکی از مظلومانم!!!

اما از نظر بنده شخصی نمیتونه مقصر باشه و همه ما توی یه مشکل ایجادی بنحوی سهیم هستیم. و انکار اون بی انصافیه...و اصلا درست نیست شخصی را زیر سوال ببیرم
من در چند تا استان دوست دامپزشک دارم اوضاعشون از فارس بدتره (دوستان دوره سربازی-آموزشی)

اقای بردبار هم کارش را درست انجام میده
و من از ایشون بخاطر تلاشی که میکنه ممنونم

ان شا... دراینده به نتیجه برسه و خواهد رسید

دکترهای عزیز دامپزشک:
چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
م/
نظر شما
ادامه