کد خبر: ۳۸۹۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی در دیدار با مدیر مسئول ایرنا، خبرنگاران را چشم بینایی نام برد که بواسطه این بینایی و رسالت، حرفه ای و صداقت خبری با تولید خبرهای واقع بینانه بسیاری از حقایق را بازگو نموده و بسیار در رفع مشکلات و نواقص جامعه اثر بخش می باشند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، مدیر کل دامپزشکی استان در گفتگو با خبرنگار ایرنا، ضمن تقدیر و تجلیل از مجموعه خبرنگاران و مدیریت خبرگزاری ایرنا، خبرنگاران را چشم بینایی نام بردند که بواسطه این بینایی و رسالت، حرفه ای و صداقت خبری با تولید خبرهای واقع بینانه بسیاری از حقایق را بازگو نموده و گاها در رفع مشکلات و نواقص جامعه اثر بخش می باشند.

 «دکتر احمدی» خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت حرفه دامپزشکی در حوزه سلامت و اقتصاد بویژه امنیت غذایی و مبارزه با طیف وسیعی از بیماری های مشترک بین انسان و حیوان بودجه اختصاص یافته به این سازمان را غیرمنصفانه دانسته و بر رفع این مشکل از طریق رسانه ها، و مسئولین و قانون گزاران کمک طلبید.

دکتر احمدی اشاره داشت: دامپزشکی خراسان شمالی در بیماری از شاخص های فنی و تخصصی از رقم های پیش بینی سالانه جلوتر بوده بطوریکه انجام طرحها و پروژه ها 100% محقق میگردد. که در این مسیر با توجه به نوع سختی کار دامپزشکی 35 درصد از پرسنل فداکار دامپزشکی خراسان شمالی به انواع بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان مبتلا شدند که از اصحاب رسانه این انتظار را داریم مظلومیت این حرفه و پرسنل فداکار جامعه دامپزشکی کشور را برای مردم و مسولان بیشتر نمایان کنند

«دکتر رمضانی» معاون سلامت این اداره کل نیز، با اشاره به جایگاه حرفه دامپزشکی در ابعاد علمی – ملی و بین المللی و اثر بخشی آن در توسعه اقتصاد روستا و بهداشت دام بر تقویت هر چه بیشتر دامپزشکی کشور تاکید ورزید.

مدیر خبرگزاری ایرنا ضمن خیر مقدم ویژه ابراز داشت استان خراسان شمالی استانی با قابلیت کشاورزی و دامپروری بوده و به جهت تولید دام می بایست موارد حمایت بیشتری قرار گیرد.

«قدسی» با اشاره به گستردگی تنوع خدمات در دامپزشکی، این حرفه را در جهت تامین سلامت دام، سلامت غذای جامعه حائز اهمیت دانست و بر سختی کار دامپزشکی تاکید ورزید.

وی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران «ایرنا» را رسانه ای توانمند نام برد که با قدمت 83 ساله با وجود جامعه خبرنگاران حرفه ای، در جهت آگاه بخشی جامعه در سطح ملی و فرامنطقه ای تلاش می کنند تا مشکلات جامعه کاسته شود و دستگاه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هر چه بیشتر تقویت گردند.

قدسی تعاملات خوب این رسانه را با روابط عمومی دامپزشکی استان بسیار ارزشمند نام برد و در این دیدار صمیمی بر برگزاری جلسات خبری و هم اندیشی مسئولان با موضوعات تخصصی دامپزشکی توافق نمود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
ابتلای 35درصد از پرسنل دامپزشکی ،،،،،خیر،،،،،،بلکه ابتلای صد درصد واکسیناتور های بدبخت که کلا 35 در صد کل پرسنل دامپزشکی رو تشکیل دادن و اونا هم همشون قراردادی اماده اخراج هستند و زیر کولر نشین های اداری و دفتری که همشون استخدامن و با راحت ترین کار و دریافتی سوبله و امنیت شغلی دارن خودشون رو به ناحق جزو درگیر شده های بیماری مشترک میدهند،،،،،،،،دامپزشکی باید نامش باشد اداره ثبت و نگارش نه مبارزه با زئونوز ها و ضامن امنیت غذایی مردم،،،،،
حمیدنصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
باسلام ضمن تقدیر وتشکر واقعااینچنین است نیروهای پرتلاش دامپزشکی همیشه درحال مبارزه بامیکروبهامیباشد.
دامپزشکی مظلوم است ومظلومتر ماکاردانهاهستیم و مظلومتراز کاردانها کاردانهای طرحی هستیم من خودم نیز در اجرای طرح که یک منطقه که شصتو پنج روستاراداشت به تنهایی کارمیکردم والان درگیربیماری بروسلوزحادمیباشم ولی متاسفانه هیچ امتیازو استخدامیهم درکارنیست و من درطول این سه سال طرحی که قابل تمدید نیست نیمه جان شدم که متاسفانه قبلا نیزمشغول کارازادبود ام اما الان بخاطرسه سال کارخودم رایک عمرسوزاندم والان بخاطردرد مفاصل وسایر عوارض حاصل ازبیماری نمیتونم کارازادانجام دهم.
شمارابه قران نیم نگاهی به کاردانهای طرحی که دراجرای طرح سه ساله درگیر بیماری مشترک شده اند بیندازیدباتشکرازمسئولینی که عدالت رابرمیگزینند والسلام.
نظر شما
ادامه