کد خبر: ۳۸۹۳۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
دیدار اعضای کمیته بانوان دامپزشک سازمان نظام دامپزشکی با نماینده مردم تهران:
اعضای کمیته بانوان دامپزشک سازمان نظام دامپزشکی با «دکتر سهیلا جلودارزاده» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند ...
 

حکیم مهر - اعضای کمیته بانوان دامپزشک سازمان نظام دامپزشکی با «دکتر سهیلا جلودارزاده» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر نفیسه علی قاضی» مدیر بهداشت سازمان نظام دامپزشکی در این دیدار گفت: سازمان نظام دامپزشکی بیش از 6500 بانوی عضو در رده‌های دکترای تخصصی، دکترای حرفه‌ای، کارشناسی و کاردانی دارد.

وی افزود: حرفه دامپزشکی با وجود فعالیت‌های گسترده و متنوع، هنوز برای بعضی افراد در عرصه جامعه غریب است. ما از آغاز روز پای میز صبحانه همراه شما و تمامی هموطنان با تأمین بهداشت شیر و سایر فرآورده‌های دامی هستیم.

علی قاضی تصریح کرد: در کشور سالانه هزینه‌های هنگفتی صرف مبارزه با بیماری‌های قابل انتقال بین دام و انسان می‌شود؛ این درحالی است که می‌توان با توجه بیشتر به دامپزشکی و استفاده از دامپزشکان در خط مقدم پیشگیری، هزینه‌های درمان را تا حد قابل توجهی کاهش داد و با توجه به شعار «جهان واحد، سلامت واحد» همگام با سایر نهادهای متولی بهداشت در راستای پیشگیری از بیماری‌های مختلف همراه باشیم.

مدیر بهداشت سازمان نظام دامپزشکی افزود: اجرای صحیح  مفاد آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی و به تبع آن قطع وابستگی مالی بین کارفرما و مسئول فنی بهداشتی، یکی از مهمترین دغدغه‌های این روزهای حوزه دامپزشکی کشور و در واقع بزرگترین مشکل بر سر راه اشتغال دامپزشکان و امنیت شغلی آنان به خصوص بانوان است.

وی در ادامه گفت: متأسفانه بانوان دامپزشک به خاطر حفظ وضعیت اشتغال خود در برخی موارد خود حاضر به پذیرفتن نقش مادری در کانون گرم خانواده نیستند که با توجه به قوانین کار و موانع پیش روی اجرای آن، انتظار این می‌رود فراکسیون بانوان مجلس پیگیر این موضوع در حوزه بانوان، علی الخصوص بانوان تحصیلکرده باشد.

علی قاضی در پایان اظهار داشت: بانوان دامپزشک عضو سازمان نظام دامپزشکی به عنوان ابزار و بازویی توانمند می‌توانند نقش مشورتی مثمر ثمری در حوزه بهداشت، درمان و حوزه‌های علمی و پژوهشی برای کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی باشند.

 
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Finland
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
1
خانم دکتر روجا رودگری و خانم دکتر گلنار وکیل گیلانی هم البته در تصویر هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
1
از ظاهرشون کاملا مشخصه که مجاب شدن. یه بی اهمیتی خاصی تو چهرشون موج میزنه .مثله بقیه مسوولین و مردم که واسه دامپزشکی تره هم خورد نمیکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
2
خانمها با حقوقهای پایین کار میکنند و بازار کار را خراب میکنند
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
0
خانه از پای بست ویران است خواجه در بند نقش ایوان است
بهروز برادران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
0
برگزاری جلسه : انجام شد
دیدار با گروهی مربوط به دامپزشکی: انجام شد
دادن حق به مراجعه کننده : انجام شد
دادن وعده : انجام شد
محبوب شدن : انجام شد
تغییر وضعیت مراجعین : بررسی خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
0
اقایی ک میگین خانوما باحقوق پایین کار میکنن و بازارو خراب کردن.من خودم ب دلیل رعایت نکردن کارفرما و تقلب و اینکه پارچ پارچ سود میریختن تو شیر.با وجود برخوردای جدی من و حتی گزارش ب دامپزشکی و بهداشت ,استعفا دادم.ازونجایی ک روحیه خانوما حساستر هست,وجدانم قبول نکرد.بعد از استعفای من یه اقایی با حقوق پونصد مدرکش رو.گذاشت اونجا و خیلی راحت دیگه شبکه رو هم اذیت نمیکنه که بره و بیاد و.بگه همکاری کنید .حمایتم کنید ک تقلب نکنن.سود یا همون هیدروکسید سدیم تو شیر نریزن..الان همه خوشال هستن..توی این سیستم فقط کسی ک وجدان داشته باشه و چشماشو نبنده .حذف میشه .یعنی راه حل جلوگیری از تقلبات وحشتناکی که تهدید مسلم علیه بهداشت عمومی هست.اینه که مسیول فنی که اغماض و چشم پوشی نکنه.از چرخه ی کار حذف میشه.وتقلبان با یکی که چشاشو ببنده ادامه پیدا میکنه.من یک کارشناس دامپزشکی هستم,دکتر نیستم.ما همون معضلاتی که گریبانگیر دکتر دامپزشک هست رو شدیدتر و وحشتناکترش رو دچاریم.شبکه های دامپزشکی .سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی .همه و همه چشم پوشی میکنند و بجای ایستادگی در برابر کارفرما و پشتیبانی از مسیول فنی ک ناظر و نماینده انهاست.از کار فرما حمایت میکنند چون معمولا کارفرما یک سرمایه دار است و مسیول فنی هیچ .خدا شاهده اداره کار از کارگرانش بیشتر حمایت میکنه تا نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی از اعضای خود.این فاجعه است.تازه وضعیت دکتر های دامپزشک باز ب مراتب بهتر است..ما پیرا دامپزشکان که اول باید برادریمان را در دامپزشکی ثابت کنیم .بعد ادعای ارث ومیراث!!!از ما هزار جور تعهد نامه محضری میگیرند ک اگر دکتری پیدا شد ک با حقوق کم راضی شد مسیول فنی یک مرکز جمع اوری شیر ثر اپیت یا کارخانه خوراک دام یا بسته بندی یا کشتار گاه و یا هرچی .ما سریع خودمان کنار رویم .حالا اگر درس خواندیم و عمر تلف کردیم و تحربه داریم و سابقه داریم و یا اگرمردهستیم و سرپرست خانوار. اگر بچه داریم و هرچی !!!ب درک.باید برویم کنار..بالاخره دانشگاه ازاد اینهمه دانشجوی فارغ التحصیل دکتر دامپزشک را چکار کند!؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
0
ازین ۶۵۰۰نفر .چند نفر پیرا دامپزشک هستند؟اصلا چطور است ک کلا ان ها را ب حساب نیاورید..یعنی درست است ک تحصیلکرده دامپزشکی هستند و یا مثلا شماره نظام دارند.ولی وقتی هیچ حق و جایگاهی ندارند .اصلا چه کاری است ک انها را ب حساب اورید در امارگیری؟؟!!'انها جزو جامعه دامپزشکی نیستند.دامپزشکی منحصر ب دکترهای عزیز است .اصلا دامپزشکی را خریده اند و سندش هم شش دانگ ب اسمشان است و تعهد هم از پیرا دامپزشکان گرفتید ک خدای نکرده هتک حرمت نکنند..خسته نباشید ...برای این بلایی ک سر دامپزشک و پیرادامپزشک اوردید.اشتغال درست نکردید برای دامپزشک ها و جایگاههای اشتغال پیرا دامپزشکان را ب انها دادید ک دامپزشکان و پیرا دامپزشکان را حیف و میل کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
0
این نماینده محترم علاقه خاصی به قشر کارگر دارند.ایکاش در جلسه عنوان می شد که از دامپزشکان این جامعه به اندازه کارگر صفر کیلومتر حمایت شود.
نظر شما
ادامه