کد خبر: ۳۸۸۷۳



برگزاری جلسه هم‌اندیشی بخش خصوصی شهرستان بیرجند با حضور رئیس نظام دامپزشکی استان، رئیس اداره دارو و درمان استان، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان و کلیه فعالان بخش خصوصی در حوزه دارو و درمان، در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی بیرجند، «دکتر حسن علیزاده»  گفت که این‌گونه جلسات با هدف برقراری ارتباط مؤثر با فعالان بخش خصوصی در حوزه دارو و درمان شهرستان برگزار می‌گردد.

وی افزود: این جلسات در راستای هم‌اندیشی و تبادل‌نظر سازنده بین بخش دولتی و خصوصی بوده که با تکیه بر خرد جمعی متصدیان این حوزه برای رفع معضلات پیش روی فعالان این بخش صورت می‌گیرد.

رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند همچنین ارتقاء و افزایش کیفیت ارائه خدمات را در گرو همکاری‌های سازنده بین گروه‌های مختلف این مجموعه دانست و خواستار رعایت اخلاق حرفه‌ای توسط همکاران در جهت ایجاد اعتمادسازی بیشتر بین حوزه‌های مختلف این مجموعه شد.

وی همچنین استفاده از کلیه پتانسیل و امکانات بخش خصوصی شهرستان برای خدمت‌رسانی به متقاضیان این بخش را ضروری خواند و توصیه نمود کلیه دامپزشکان از امکانات موجود در جهت ارتقاء حوزه درمان شهرستان بهره ببرند.
 
در ادامه با بیان پاره‌ای از مشکلات و معضلات بخش خصوصی توسط ریاست نظام دامپزشکی استان، با کلیه شرکت‌کنندگان در جلسه پیرامون موضوعات مطرح‌شده بحث و تبادل‌نظر گردید.

«دکتر احمدی» رئیس اداره دارو و درمان اداره کل استان نیز با بیان آخرین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی توسط سازمان دامپزشکی کشور در این بخش بار دیگر بر افزایش تعاملات و همکاری‌های بین بخشی بین فعالان این حوزه تأکید نمود و با توجه به شرایط فعلی بیماری‌ها خواستار رعایت کامل شرایط بیوسکیوریتی در کلیه مراکز بخش خصوصی شد.

در پایان با همکاری و هماهنگی های لازم با شبکه بهداشت شهرستان در جهت حفظ سلامت همکاران، کلیه حاضران بخش خصوصی شهرستان علیه بیماری آنفلوانزا واکسینه شدند.


 

نظر شما
ادامه