کد خبر: ۳۸۸۶۸
 

رئیس سازمان دامپزشکی که به قم سفر کرده بود، با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، رئیس سازمان دامپزشکی کشور که به همراه مدیرکل حوزه ریاست در سفری یک روزه وارد قم شده بود، با حضور در دفتر  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، با وی دیدار و گفتگو نمود .

در این ملاقات که در فضایی صمیمی انجام گرفت، «دکتر علیرضا رفیعی پور» ریاست سازمان دامپزشکی کشور ضمن ابراز خوشحالی از ملاقات صورت گرفته، اظهارداشت: دشمنان چه در قبل، چه در حال و چه در آینده برای ما مشکلاتی بوجود آورده اند، تحریم ها و اقدامات بیوتروریستی و... که در این راستا تنها می توان با همکاری بین بخشی، چه در درون خانواده دامپزشکی و چه در برون  مانند حوزه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی موفق باشیم و حتی می توانیم کمبود اعتبارات را نیز جبران نماییم .

رئیس سازمان دامپزشکی افزود: هر اپیدمی خسارات زیادی را به کشور وارد می کند؛ اگر پیشگیری نکنیم هزینه بیشتری به کشور تحمیل خواهد شد.

رفیعی پور اظهار داشت: قم گلوگاه است و ما و شما یک حلقه از حلقه های حمایت کننده از تولید و تولیدکنندگان مواد غذایی هستیم؛ میلیاردها هزینه واکسن، سموم و... می شود اما هنوز بیماری باقی است، چون هزینه زیرساخت ها ناچیز است .

در پایان این دیدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی با ابراز خوشحالی از ملاقات انجام گرفته، با اظهار اینکه هماهنگی بین بخشی خوبی بین این سارمان و اداره کل دامپزشکی استان وجود دارد، از تلاش ها و هماهنگی های دامپزشکی استان در این راستا تشکر کرد.

 
 
نظر شما
ادامه