کد خبر: ۳۸۸۶۶
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور همزمان با سالروز ورود کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) به استان قم سفر نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، صبح امروز ریاست سازمان دامپزشکی کشور  و مدیرکل حوزه ریاست با حضور در جلسه شورای هماهنگی این اداره کل شرکت نمودند .

در ابتدای جلسه مدیرکل دامپزشکی استان ضمن خیرمقدم توضیحاتی درخصوص مراکز عرضه فراورده های خام دامی و پرواربندی های دام در استان ارائه و اظهار داشت: ازجمله مسائل دامپزشکی استان، تردد بیش از حد دام و مخصوصاً دامهای قاچاق و انتقال کود مرغداری ها بخصوص انتقال کود مرغداری های شمال به جنوب کشور است که باعٍث انتقال بیماری می شود .

در ادامه معاون سلامت و معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان با ارائه پاورپوینت و ارائه نقشه استان به ویژگی های این استان در زمینه دام و طیور و همچنین مباحث اداری و مالی پرداختند .

سپس تک تک اعضای جلسه صمیمانه با رفیعی پور ریاست سازمان دامپزشکی کشور درد دل کرده و استفاده بیشتر سازمان را از پتانسیل های استان ها را خواستار شدند .

در پایان ریاست سازمان دامپزشکی کشور از این که در سالروز ورود کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) به قم سفر نموده اند، اظهارشعف نموده و ضمن تشکر از زحمات کارکنان این اداره کل بیان داشت: باید همه همکاران به تمامی مدیران بالایی سازمان وجود داشته باشد.

وی گفت: باید کارمند محور و خانواده محور بود.

رفیعی پور در ادامه اظهار داشت: بیش از 80 درصد فعالیت های دامپزشکی به سرانجام رسیده که امیداست بتوانیم در ادامه با همیاری و همفکری بر سایر مسائل فائق آییم .

شایان ذکر است ریاست سازمان دامپزشکی کشور در انتهای جلسه با حضور در اتاق های کارکنان، با آنها دیدار و گفتگو نمودند.

 
 
نظر شما
ادامه