کد خبر: ۳۸۸۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر



جلسه ای با موضوع بررسی راهکارهای تعامل و هماهنگی بین سازمان دامپزشکی کشور و سازمان نظام دامپزشکی کشور و با حضور مسئولین این دو سازمان در محل دفتر معاونت بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این نشست که با حضور «دکتر علی صفر ماکنعلی» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر قاسم رضاییان زاده» معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر محمدرضا صفری» رییس نظام دامپزشکی کشور و جمعی از کارشناسان دو سازمان برگزار شد، موضوعات مربوط به بازنگری در برخی بخشنامه ها و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور، برگزاری کمیته مشترک در رابطه با ماده 2 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، برگزاری کمیته مشترک به منظور بررسی اجرای دستورالعمل ابلاغی ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور، برگزاری کمیته مشترک دو سازمان در رابطه با اجرای ماده 5 و ماده 16 قانون نظام جامع دامپروری و گزارش آن به کمیته مشترک و همچنین برگزاری نشست مشترک مدیران کل دامپزشکی و رؤسای نظام دامپزشکی استان های کشور از محورهای گفتگو و تبادل نظر طرفین بود.
 
پی نوشت حکیم مهر:
 
رویکرد مثبت ریاست محترم جدید سازمان دامپزشکی کشور در راستای رفع سوء تفاهم های قدیمی بین سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی، جای تقدیر و تشکر دارد.
 
مسلماً ادامه این روند و اتحاد هرچه بیشتر بین این دو نهاد، می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف صنفی و اعتلای دامپزشکی داشته باشد.

 

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Singapore
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
1
امید است با کمک مدیران دلسوز مشکل هزاران مسوول فنی هم حل شود تا این قشر مظلوم هم کمی با خیال راحت زندگی کنند.باور بفرمایید بجز عده ای انگشت شمار که رفیق و آشنا در سازمان دارند بقیه زندگی سخت و پر اضطرابی را دارند.
ننگ بر کسانیکه از بدبختی این قشر دنبال اهداف نامتعارف هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
بنظر مي آيد اگر شرح وظايف معيني براي هر كدام از نهادها بدرستي وجود داشت نيازي به اين همه جلسات اغلب بي نتيجه وجود نداشت
از آفتهاي سيستم در اين كشور وجود نهادهاي موازي با تداخل وظايف است و طبق مثل معروف وجود دو آشپز هميشه در اين مملكت آش يا شور است يا بي نمك
بهتر نيست اين دو نهاد بجاي جلسات بي نتيجه پيگير اصلاح قانون و ادغام باشند تا با تصميمات واحد و قدرتمند به نتايج مطلوبتري در امور مربوطه برسيم !!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
تا حالا چه گلی به سر دامپزشکا زدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
فقط بزنین توی سر مسول فنی ها
نظر شما
ادامه