کد خبر: ۳۸۸۱۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
در پی جوسازی برخی افراد مغرض علیه انتصاب مدیرعامل شرکت شهر سالم:
«دکتر ناهید خداکرمی» اظهار داشت: اصل بر توانایی مدیریت است؛ نجفی با توجه به پتانسیل‌های مدیریتی چوبینه او را انتخاب کرده، نه از حیث اینکه او صرفاً پزشک باشد ...
 

حکیم مهر - در پی انتصاب «دکتر حمید چوبینه» به عنوان مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در هفته گذشته، برخی افراد و گروههای مغرض و بیشتر با انگیزه سیاسی، بدون اشاره به تحصیلات تخصصی وی در مقطع دکترای تخصصی بیولوژی تولید مثل در دانشگاه علوم پزشکی تهران و تجربه سالها مدیریت در مرکز درمان ناباروری رویش و مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، با عنوان کردن اینکه «یک دامپزشک رییس کلینیک‌های درمانی شهرداری تهران شده است» به هیاهو و جوسازی علیه وی و شهردار تهران پرداختند.

«دکتر ناهید خداکرمی» عضو کمیسیون سلامت و خدمات بهداشتی شورای شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن حمایت تمام‌‌قد از انتصاب «دکتر حمید چوبینه» به عنوان مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، بر توانایی مدیریتی وی تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر، دکتر خداکرمی با تاکید بر اینکه برای انجام مدیریت یک مجموعه پزشکی نیاز به تخصص در مسئله پزشکی نیست و آنچه مورد نیاز است قدرت مدیریت است، گفت: مهمترین شاخصه ای که انتخاب حمید چوبینه را به عنوان مدیر عامل شرکت شهر سالم حائز اهمیت می‌کند اصلاح‌طلبی است، زیرا وی از اصلاح‌طلبان خوب و با سابقه است و شفافیت و پاکدستی را در کارنامه خود دارد.

وی مدیریت صحیح را از دیگر شاخصه‌های مدیر جدید شرکت شهر سالم بر شمرد و تاکید کرد: آنچه که امروز در شهرداری نیاز داریم مدیریت سنتی گذشته نیست، بلکه نیازمند مدیریت خلاق و نوآور هستیم که بتواند ضمن ارائه بهترین خدمات، کمترین هزینه و بالاترین رضایت را با خود به همراه داشته باشد.

عضو کمیسیون بهداشت شورای شهر تهران با بیان اینکه چوبینه دارای دکترای تخصصی بیولوژی تولید مثل از دانشکده پزشکی دانشگاه تهران است، تصریح کرد: او دوره‌های مدیریت بهداشت را در دانشکده بهداشت گذرانده و بر سوابق اجرایی خود مدیریت مجتمع دارویی و درمانی هلال‌احمر و همچنین دبیری توریسم درمانی هلال احمر را به ثبت رسانده است.

خداکرمی با تاکید بر اینکه اصل بر توانایی مدیریت است و رشته پزشکی اهمیتی ندارد، اظهار کرد: نجفی با توجه به پتانسیل‌های مدیریتی چوبینه او را انتخاب کرده، نه از حیث اینکه او صرفا پزشک باشد. زیرا در امر مدیریت شرکت شهر سالم فرقی بین پزشک یا غیر پزشک نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از آسیب‌هایی که نظام سلامت ما از آن رنج می‌برد مدیریت درمان محور است، زیرا وقتی که مدیریت خودش ذینفع باشد، می‌تواند برای نظام سلامت آسیب زا باشد.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
دکتر چوبینه انسانی بی نظیر باسواد پاک دست با صداقت و به راستی مدیر و مدبر می باشند،تبریک به شهردار تهران بابت چنین انتخاب شایسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
بیشتر این جنجالها به خاطر سوابق سیاسی دکتر هست که البته همواره در جهت نظام بوده ولی متاسفانه برخی تفسیرات خاص خود را دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
انگار دامپزشک بودن یک ننگ است در جامعه در حالیکه دکتر چوبینه هم از لحاظ سواد هم از اخلاق و پاکدستی بی نظیر هستند
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
دکتر چوبینه انسانی لایق و بینظیر است
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
1
"مهمترین شاخصه ای که انتخاب حمید چوبینه را به عنوان مدیر عامل شرکت شهر سالم حائز اهمیت می‌کند اصلاح‌طلبی است"
من هیچ شناختی از آقای دکتر چوبینه ندارم جز اینکه خیلی برای تراشیدن پست برای نامبرده تلاش میکنند، اما این جمله تمام ارزش های علمی و اجرایی آقای دکتر را زیر سوال می برد.
نظر شما
ادامه