کد خبر: ۳۸۷۶۳
نگاهی به طرح استراتژیک APHIS از سال 2015 تا 2019:
آشنایی با فعالیت‌های سازمان‌های مرتبط با سلامت و دامپزشکی در کشورهای دیگر، می‌تواند کمک شایانی به الگوبرداری و برنامه‌ریزی متولیان دامپزشکی در کشورمان نماید ...
 

وزارت کشاورزی ایالات متحده

خدمات بازرسی سلامتی جانوران و گیاهان

حفاظت از سلامت و ارزش کشاورزی آمریکا از سال 1972

طرح استراتژیک 2019-2015

ترجمه: مصطفی قلاوند

دانشجوی دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد واحد کرج

 

تبدیل دیدگاه به واقعیت

"همانطور که ما به دنبال برنامه ای برای آینده هستیم، متعهد به انجام تمام کارهایی هستیم که می توانیم در APHIS برای اطمینان از سلامت، قابلیت عرضه در بازار و سودآوری برای کشاورزی آمریکا استفاده کنیم."

كوين شي، مدير، APHIS

مأموریت

محافظت از سلامت، رفاه و ارزش کشاورزی و منابع طبیعی آمریکا.

نیروهای محرکه اصلی

کشاورزی و بازار جهانی همچنان در حال تکامل بوده و APHIS باید به سرعت به تکامل و رشدش ادامه دهد. ما با ارائه چالش ها و فرصت ها شش نیروی محرکه را شناسایی کردیم که نیاز ما را به دیدگاه های انتقادی در مورد چگونگی فعالیت هایمان به طور استراتژیک به حداکثر می رساند.

فرآیندهای نظارتی نمی تواند با نیازهای ماموریت سازگار باشند

به دنبال ماموریت ما، APHIS به طور سنتی به عنوان یک سازمان نظارتی شناخته شده است. با این حال، پاسخ دقیق قانونمند نمی تواند همیشه مناسب باشد. علاوه بر این، امروزه روش های کشاورزی و کسب و کار بدین معنی است که بخشی از ابزاری که ما به صورت سنتی استفاده کرده ایم ضررهای بیشتری نسبت به سود آن داشته باشد. از آنجا که ما هنوز هم یک نقش نظارتی را داریم، این کار تنها روش و یا در برخی موارد اولین روش برای کمک به سلامت جانوران و گیاهان نخواهد بود.

APHIS با مشارکت کنندگان و شرکا خود برای بررسی جایگزین های قانونگذاری اقدام به همکاری خواهد نمود. این امر می تواند شامل برنامه های آموزشی و حمایت از استانداردهای صنعتی و غیره باشد. ما همچنین به یک روش انعطاف پذیر برای اعمال مقررات موجود نگاه خواهیم کرد. این طرح شامل تاکتیک هایی است که راه حل های نظارتی و غیر قانونی را شامل می شوند. در هر حال، ما معتقدیم که بهترین ابزار برای این کار را شناسایی کرده ایم.

پیشرفت سریع در علم و تکنولوژی

پیشرفت های سریع در زمینه علم و تکنولوژی، فرصت هایی را برای APHIS فراهم می کند که به طور مداوم تغییرات در نحوه ارائه خدمات به مشتریان خود را ارزیابی کند. این کار شامل تطبیق شیوه های فعلی ما  اتخاذ بهترین شیوه های جدید است. ارتباطات و تجارت به صورت الکترونیکی در حال وقوع هستند – اشکال کپی شده به سرعت منسوخ می گردند. علوم گیاهان و جانوران نیز به سرعت در زمینه مهندسی ژنتیک، تشخیص بیماری، زیست شناسی و دامپزشکی در حال پیشرفت و تغییر هستند. این پیشرفت های سریع اغلب می توانند باعث شوند که سازمان های دولتی به صورت واکنشی اقدام کنند نه پیشگیرانه، و از این رو مشتریان با کمبود حمایت از سوی دولت مواجه می شوند.

APHIS  متعهد می باشد تا آسان تر و سریع تر به مشتریان خود که نیاز به دریافت اطلاعات دارند کمک کند. ما با دیدگاه برتری و ارزش، همواره در حال پیدا کردن راه های جدیدی برای انجام کار هستیم به طوری که APHIS در زمینه کشاورزی و تجارت به صورت آینده نگرانه فعالیت می کند. ما از تکنولوژی های بیشتری استفاده می کنیم تا صنعت بتواند به سرعت در راه تجارت حرکت کرده و تقاضاهای کشاورزی را پاسخ دهد. ما پیوسته در حال راه اندازی مراکز علمی برای توسعه و انتقال دانش و روش های مبتنی بر شناسایی و کاهش خطرات و تهدیدها هستیم. ما همراه با ابزارهای ارتباطی سنتی مانند نشریات و اطلاعیه ها، از فناوری های جدیدی برای رسیدن به ذینفعان، شرکا و مشتریان استفاده می کنیم.

افزایش شناخت جهانی که سلامت جانوران، انسان ها و محیط زیست به طور جدی به هم پیوند می خورند  

تصدیق ملی و بین المللی در مورد این که سلامت جانوران، انسان ها و پایداری اکوسیستم ها به طور پیچیده ای با هم مرتبط است در حال افزایش می باشد. این مفهوم معمولاً به عنوان "بهداشت و سلامت" شناخته می شود. با ارتباط بین جمعیت انسان ها و جانوران، تغییرات محیطی و جنبش جهانی و خطر انتقال بیماری های بین جانوران و انسان ها در حال افزایش هستند. یکی از رویکردهای بهداشتی، این ایده را مطرح می کند که مشکلات بیماری های بین انسان ها و جانوران و محیط زیست تنها می تواند از طریق ارتباطات، همکاری و همیاری موثر با مردم و موسسات حل شود.

APHIS  به طور داخلی با سایر سازمان های USDA  مانند سازمان خدمات ایمنی و بازرسی مواد غذایی  (FSIS) ، خدمات تحقیقات کشاورزی  (ARS)  و موسسه ملی غذا و کشاورزی همکاری می کند. به صورت خارجی نیز APHIS  با سایر سازمان های دولتی ایالات متحده مانند شیلات و حیات وحش، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها  (CDC) ، سازمان غذا و دارو  (FDA)، سازمان حفاظت از محیط زیست و ملل قبیله ای همکاری می کند تا از مشکلات مربوط به سلامت جانوران و گیاهان، انسان ها و محیط زیست جلوگیری و کنترل کند.

افزایش تقاضا برای خدمات و پاسخگویی

دولت فدرال در حال کاهش قابل توجهی در بودجه است، اما نیاز عمومی برای خدمات بیشتر و بهتر هرگز افزایش نیافته است. APHIS  در تلاش است تا از منابع موجود به صورت کارمدتر و موثرتر استفاده کند. این امر شامل یک روند تنظیماتی و تعیین اولویت های دقیق و شفاف بر اساس تجزیه و تحلیل های اساسی است. تلاش ما بر روی افزایش ظرفیت داده ها و تجزیه و تحلیل کسب و کار برای پشتیبانی از برنامه های جدید، بهبود برنامه ها و یا تغییر جهت برنامه های موجود از جمله برنامه های منسوخ شده که دارای بازده مثبت قابل اندازه گیری نبوده اند، می باشد. ما به دنبال فرصت هایی هستیم تا بتوانیم به طور مستقیم با مشتریانمان ارتباط برقرار کنیم تا نیازهای آنها را بهتر درک کنیم و راه حل های مناسبی را برای برآورده ساختن نیازهای آنها به منابع محدود پیدا کنیم. APHIS  با مشارکت ذینفعان و شرکا، سرمایه گذاری مشترک در شرایطی که زمینه مالی مناسب محیا باشد و حمایت از منابع ارزشمند و منافع اقتصادی آمریکا، این کار را انجام خواهد داد. به طور مناسب، برنامه های APHIS  برای شناسایی و برآورده ساختن نیازهای منحصر به فرد جوامع ناامن، کشاورزان و کشاورزانی که دارای شرایط نامساعد هستند می باشد تا به آنها در جهت افزایش دانش و دسترسی به برنامه های APHIS  کمک کند. اقدامات آژانس در جهت محافظت از سلامت و پایداری اقتصادی این سهامداران و شرکا می باشد تا روند تصمیم گیری را به بهترین نحو انجام دهد. بدین منظور، APHIS متعهد به تضمین عدالت محوری به عنوان بخشی از فعالیت های اصلیش است. آژانس همچنان نقش مهمی را در حفاظت از سلامت اقتصادی و پایداری ذینفعان/ شرکائی دارد که در معرض خطر چالش های اقتصادی امروزه هستند.

ایجاد و حفظ همکاری با سایر سازمان های فدرال، سازمان های دولتی و ملل قبیله ای

حفاظت از سلامت، رفاه و ارزش کشاورزی و منابع طبیعی آمریکا نیازمند تلاش و هماهنگی های کل دولت فدرال، مردم، ملل قبیله ای و همکاری های خصوصی و عمومی است. با وجود این که تلاش های مشترک می توانند چالش هایی را ایجاد کنند، در عین حال نیز می توانند فرصت هایی را برای مردم و سازمان ها به وجود آورند. مولفه های کلیدی برای همکاری های موفق عبارتند از شناسایی نقش ها و مسئولیت ها، تقویت نقاط مشترک و استراتژی های مشترک.

APHIS در برخی مشارکت های بین المللی نیز از جمله سیستم نظارت بر مقاومت میکروبی NARMS ، همکاری بین FDA ، CDC  و USDA به عنوان بخشی از استراتژی های چند ملیتی برای حفظ اثر داروهای ضد میکروبی که برای تولید کننده های غذای حیوانات استفاده می شود شرکت کرده است.

برای اطمینان از اینکه ما بیشترین ارزش را برای عموم قائل هستیم، APHIS باید همچنان به ایجاد و حفظ روابط مشارکتی خود ادامه دهد تا تلاش های پیشین ما موفق گردند.

تقاضای جهانی برای محصولات کشاورزی

افزایش فرصت های تجارت جهانی که APHIS فراهم می کند به طور فزاینده ای بر روی صادرات محصولات به بازارهای داخلی تاثیر دارد. کشاورزی آمریکا در سرتاسر جهان محبوبیت زیادی دارد و بخش کشاورزی آمریکا یکی از مهم ترین عوامل رشد صادرات است. علاوه بر این، صادرات محصولات کشاورزی در ایالات متحده باعث ایجاد 1 میلیون شغل برای دامداران، کشاورزان، رانندگان، کارگزاران، دامداران، تولید کنندگان سوخت و کود، و غیره شده است.

برای پشتیبانی و حمایت از این شغل ها، APHIS  در تلاش است تا روش های تجارت بین الملل را برای جانوران و گیاهان در آمریکا گسترش دهد و در عین حال نیز کار حفاظت از آفات و بیماری ها را انجام می دهد. افزایش این گونه کسب و کارها می تواند منجر به افزایش خطر آفات گردد و APHIS  باید برای رفع این آفات آمادگی لازم را داشته باشد. APHIS همراه با شرکای فدرال خود، موانع تجاری را برای تسهیل ایجاد بازارهای جدید، حفظ و گسترش بازارهای فعلی، بازرسی محموله های ایالات متحده که در بنادر خارجی نگهداری می شوند، برطرف نموده و تضمین کرده است که محصولات کشاورزی به نحوی سازگار با علم و استانداردهای بین المللی تولید شوند.

اهداف و مقاصد

برای پاسخ دادن به این نیروهای محرکه، APHIS در موقعیتی قرار ندارد که به سادگی گسترش یابند. در مقابل، آژانس باید با سرعت بیشتری به نیازهای ذینفعان و همکاران خود پاسخ دهد. APHIS به طور مداوم در تلاش است تا خدمات خود را به گونه ای بهبود دهد تا ارزان تر، سریع تر و کارآمدتر برای کشاورزان، زارعان و مزرعه داران آمریکایی تمام شود.

برای تحقق این ماموریت، اهداف APHIS عبارتند از:

• جلوگیری از ورود و گسترش آفات و بیماری های کشاورزی (هدف اول).

• اطمینان از رفتار انسانی و مراقبت از جانوران آسیب پذیر تحت پوشش (هدف 2).

• حفاظت از جنگل ها، مناظر شهری، مراتع و سایر منابع طبیعی، و همچنین مزارع خصوصی از آفات و بیماری های مضر (هدف 3).

• ایمنی، خلوص و اثربخشی زیست شناسان دامپزشکی و حفاظت از سلامت گیاهان با بهینه سازی نظارت بر ژنتیک (GE) (هدف 4).

• اطمینان از تجارت امن محصولات کشاورزی، ایجاد فرصت های صادرات برای تولید کنندگان ایالات متحده (هدف 5).

• حفاظت از سلامت منابع کشاورزی ایالات متحده، از جمله پرداختن به مشکلات و پیامدهای بیماری زونوز، با نظارت، آمادگی و برنامه های کنترل (هدف 6).

• ایجاد APHIS برای قرن 21 با کارایی بالا و قابل انطباق با حقوق مدنی (هدف 7).

این هفت هدف استراتژیک اولویت های آژانس را بیان می کنند. این اهداف شامل 21 موضوع هستند که شامل برنامه های اصلی آژانس و خدماتی می شوند که APHIS  آن ها را پوشش می دهد. برای حمایت از هر کدام از این اهداف، APHIS  چندین تاکتیک اثبات شده را در برنامه های خود به کار می گیرد. تاکتیک های موجود در این برنامه ها تمام کارهای مهم APHIS را شامل می شوند.

هدف 1. جلوگیری از ورود و گسترش آفات و بیماری های کشاورزی.

APHIS  از دام ها، مرغ ها، محصولات تخصصی، ذرت، پنبه و تولید گندم ایالات متحده محافظت می کند که ارزش آن بیش از 167 میلیارد دلار است. کشاورزی در ایالات متحده که یکی از 12 شغل تحت حمایت است 83 درصد از تولیدات مواد غذایی را دربر می گیرد. اقتصاد و کیفیت زندگی در مناطق روستایی آمریکا بستگی به سیستم تولید سالم آن ها دارد. کشاورزان و مزرعه داران با یک محیط کسب و کار چالش برانگیز و رقابتی مواجه هستند. APHIS  همواره با دولت داخلی و دولت های خارجی همکاری می کند تا اقدامات دریایی را برای حفاظت از آفات میوه های دریای مدیترانه  (Medfly) انجام دهد. اقدامات پیشگیری از آفات و بیماری ها به سیستم تولید کشاورزی کمک می کند تا به مصرف کنندگان داخلی و بین المللی اطمینان بدهند که غذای سالم و مغذی عرضه می دهند.

هدف 1.1: با دولت های خارجی و شرکا کار کنید تا از آفات و بیماری های مضر وارد شوید به ایالات متحده.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• هماهنگی با کانادا برای پیاده سازی یک سیستم چند ملیتی تا خطر آفات درختی (مانند گلی کولی آسیایی) که آسیا و سایر نقاط جهان را تهدید می کند، کاهش دهد.

• همکاری با ARS و کمیسیون ایالات متحده پاناما برای اطمینان از تولید شفیره های سترون. عملکرد خوب در پاناما عبارت است از تولید 40 میلیون عدد شفیره سترون در هفته. 

• پاسخگویی اورژانسی به شیوع آفات کرمی؛ اقدامات مناسب با همکاری تولید کنندگان داخلی به جهت ارزیابی پاسخگویی در حالت اضطراری انجام می شود.

• همکاری با دولت های مکزیک و آمریکای مرکزی تا برنامه های نظارتی و اضطراری در منطقه به جهت جلوگیری از ورود مجدد آفات انجام گیرد.

• همکاری با دولت های مکزیک و گواتمالا برای حفظ مانع شمالی چیاپاس و مکزیک و بررسی گزینه هایی که در نهایت باعث کشیده شدن مانع به جنوب می شوند تا از آفات Medfly در ایالات متحده محافظت شود.

• تولید و عرضه شفیره های Medfly برای پشتیبانی از عملیات انتشار پیشگیرانه در مناطق با ریسک خطر بالا در فلوریدا و کالیفرنیا.

• همکاری با دولت مکزیک در سایر فعالیت های اقتصادی (مانند میوه های مکزیکی و آناستازاکی ها) با هدف کاهش ریسک مسیرهای آسیب پذیر مانند آریزونا، کالیفرنیا و تگزاس.

• همکاری با اداره گمرک و امنیت مرزی ایالات متحده  (CBP) برای بازرسی محصولات وارداتی کشاورزی در ورودی های ایالات متحده برای جلوگیری از آفات و بیماری های مضر کشاورزی.

• همکاری با CBP برای بررسی و به روزرسانی سیاست های بازرسی ایالات متحده جهت رفع خطرات در حال ظهور.

• تقویت، گسترش و بهبود هماهنگی فعالیت ها و برنامه های آژانس در رابطه با آفات و بیماری های کشاورزی.

• همکاری با دولت تگزاس برای حفظ یک بافر قرنطینه دائمی به جهت جلوگیری از عفونت های گاوی در ایالات متحده تا از انتشار بیماری هایی مانند جنون گاوی جلوگیری گردد.

• همکاری با مکزیک در حمایت از جنون گاوی مکزیکی و کاهش خطر ورود بیماری به بنادر مرزی ایالات متحده.

• بررسی مسیرها نقل و انتقال برای اطمینان از پیشگیری از ابتلا به بیماری های جدید و نوظهور.

• همکاری با گوام برای کنترل مارهای قهوه ای تا از ورود این آفات تهاجمی به سمت هاوائی یا مناطق اصلی ایالات متحده جلوگیری شود.

• همکاری با شرکای کاری برای تجزیه و تحلیل مسیرهای آفت خیز و شناسایی ریسک های منابع بیماری احتمالی.

• همکاری با شرکای قبیله ای برای شناسایی آفات خارجی و گونه های تهاجمی که بر روی آب های ساحلی و آبراه های داخلی زندگی می کنند و نیز ایجاد یک سیستم اطلاع رسانی سریع برای گونه های مهاجم.

• ارائه آموزش و اطلاعات بهتر در مورد محصولات گیاهی و حیوانی کانادا و مکزیک.

هدف 1.2: همکاری با دولت ها و شرکای خارجی برای جلوگیری از گسترش آفات و بیماری های مضر.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• همکاری با مکزیک برای جلوگیری از گسترش بیماری کپک زدگی مرکبات.

• همکاری با مکزیک برای از بین بردن زالو و پرم کرم ها.

• همکاری با سایر آزمایشگاه های مرجع در سراسر جهان برای به اشتراک گذاشتن مهارت های جمعی از جمله روش های تشخیصی کانادا و مکزیک. این امر باعث می شود که آمریکای شمالی تبدیل به یک منطقه جغرافیایی تشخیص سریع بیماری ها گردد.

• ارائه خدمات ملی و بین المللی - از طریق آزمایشگاه های خدمات دامپزشکی ملی – در زمینه تکنیک های تشخیصی، آزمایشی و تکنولوژی های جدید؛ همان طور که آزمایشگاه سازمان بهداشت جهانی  (OIE) توانسته است 13 نوع بیماری خارجی ایالات متحده را در رابطه با جانوران کنترل و ریشه کن سازد.

• اندازه گیری اطلاعات علمی مستقل درباره خطر آفات و بیماری ها در کشورهای توسعه یافته و به اشتراک گذاشتن این اطلاعات در بین مصرف کنندگان، کارخانجات و دانشگاه ها به جهت اتخاذ سیست ها و تصمیم گیری های لازم.

• همکاری با مکزیک و کانادا برای کنترل انواع مرزهای مشترک.

• همکاری با سایر سازمان ها برای ایجاد زیر ساخت های خارج از کشور و آموزش و پشتیبانی فنی از مسائل مربوط به جانوران و گیاهان از جمله بیماری زئونوز.

• همکاری با شرکای قبیله ای برای کاهش بروز بیماری هاری، بیماری های حاد ناشی از اسب های قاچاق شده از مکزیک و آفات بالقوه گیاهی کانادا و مکزیک.

هدف 2. اطمینان از رفتار انسانی و مراقبت از جانوران آسیب پذیر تحت پوشش

APHIS  قوانین حمایت از حیوانات  (AWA) ، قانون حفاظت از اسب ها  (HPA)  و قانون منع حمل اسلحه را اجرا می کند تا اطمینان حاصل کند که مراقبت های انسانی و درمانی حیوانات به نحو احسن انجام می گیرد. APHIS معتقد است که همکاری با نهادهای نظارتی بهترین روش برای اطمینان از انطباق استانداردها و به حداقل رساندن هزینه هاست.

هدف 2.1: بهبود رفاه جانوران تحت پوشش AWA.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• مشارکت با دانشگاه ایالتی یووا برای کمک به پرورش دهندگان سگ های تجاری و ارائه مجوزهای تحت AWA و ضرورت انطباق با آن ها. 

• ایجاد برنامه های آموزشی و استاندارد سازی فرآیندهای بازرسی.

• انجام مشاوره های گسترده برای مبارزه با فرآیندهای بازرسی سنتی. در موارد محدود، APHIS امکانات و تسهیلات مجزایی را در اختیار برخی گزینه های توافقی قرار خواهد داد.

• همکاری با شرکای مدیریت اضطراری برای شناسایی برنامه ها و واکنش های سریع برای حمایت از حیوانات در شرایط اضطراری.

• تسهیل ارتباطات با فروشندگان حیوانات و گفتگو در محیط های غیر رسمی تا موضوعات به طور آزادانه مورد بحث قرار بگیرند و نیز تشویق انجمن های محلی و بومی برای میزبانی این جلسات همراه با متخصصان و کارشناسان برای تسهیل در بهبود مستمر.

• همکاری با سهامداران برای تشویق توسعه بخش خصوصی و اعتبار سنجی.

• ایجاد اعتماد و همکاری های مشارکتی با شرکای جدید و قدیم در بازار رقابتی با استفاده از ایجاد روابط و امکانات با یکدیگر. این مشارکت ها با اهداف مشترکی انجام می شوند تا اطمینان حاصل شود که حیوانات مراقبت ها و درمان های سلامتی را به خوبی دریافت می کنند.

• همکاری با سازمان های حرفه ای یا سازمان های معتبر از جمله باغ وحش ها و آکواریوم ها و اعتبار بخشی بین المللی موسسات حمایت از حیوانات آزمایشگاهی در شرایط قانونی.

• ایجاد اعتماد و همکاری با جوامع قبیله ای، به نحوی که بتوانیم سلامت حیوانات را تحت پوشش استاندارد AWA قرار دهیم.

هدف 2.2: حذف صنعت اسب سواری تنسی.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• بازرسان APHIS به طور مستمر در مناطق مختلف مستقر می شوند تا بر روی تمرینات، نمایشگاه و رویدادهای مربوط به فعالیت های اسب سواری نظارت کنند.

• بهبود هماهنگی ها با استفاده از تکنولوژی های جدید مانند ترموگرافی، رادیوگرافی دیجیتال از پاهای اسب، اسکن رادیوگرافی برای شناسایی اسب و تجزیه و تحلیل نمونه های آزمایشگاهی بافت و خون برای تشخیص مواد خارجی و تشنج اسب.

• سازگاری و استانداردسازی روش های بازرسی اسب با استفاده از مدل های رسمی انتخاب اسب.

• بررسی و ارزیابی اقدامات تطبیقی و اجرایی برای بهبود استراتژی های سازگاری.

• ایجاد یک برنامه آموزشی سازمان یافته برای کارکنان و افراد واجد شرایط در حوزه های تعیین شده (DQP ها).

• اصلاح مقررات موجود برای ارتقاء آموزش DQP ها و صنعت اسب سواری و در نتیجه افزایش سازگاری با استانداردها.

هدف 2.3: اطمینان از حمل و نقل تجاری امن و سالم اسب ها برای کشتار  

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• با وجود ممنوعیت های کنونی در رابطه با کشتار اسب ها و بازرسی بر روی حمل و نقل اسب های سواری هنوز هم مواردی خلاف آن مشاهده می شود. نقض آشکار سلامتی و رفاه جانوران هنوز هم ادامه دارد.

• متعهد شدن به آموزش و ارتباط با بازارها، خریداران، حمل و نقل و مقامات رسمی.

هدف 3. حفاظت از جنگل ها، مناظر شهری، مراتع و سایر منابع طبیعی، و همچنین مزارع خصوصی از آفات و بیماری های مضر

در سرتاسر کشور، APHIS از 596 میلیون هکتار زمین های جنگلی محافظت کرده و از گسترش آفات جنگلی که تاثیرات مخربی را به جای می گذارند جلوگیری می کند که هزینه ای معادل 830 میلیون دلار را در پی دارد. بازرسی، کنترل و مبارزه با آسیب های وارده بر حیات وحش جنگل ها، مراتع و سایر مزارع خصوصی باعث ایجاد مشاغلی می شود که از محیط زیست حفاظت می نماید.

هدف 3.1: کاهش آسیب به منابع ارزشمند طبیعی و کشاورزی ناشی از آفات و بیماری های گیاهی.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• حفظ چارچوب نظارتی زمرد سبز به جهت جلوگیری پیشروی آلودگی ها با حداقل تاثیرات بر روی کسب و کارها در مناطق قرنطینه.

• ارزیابی عوامل کنترل زیست محیطی در ایالات و قبایل بومی و همکاری با فعالیت های نظارتی و آموزشی به جهت رفع خطرات ناشی از آفات و بیماری ها.

• تکنولوژی های تشخیص بازرسی (مانند ترفندها و نظرسنجی های بصری) و همکاری  با ایالات و قبایل برای شناسایی و اعمال موثرتین راهکارها برای بررسی و ریشه کن سازی سوسک های ساحلی آسیایی که 30 درصد از درخت ها  را تهدید می کنند.

• همکاری با ادارات فدرال و ایالتی و قبایل بومی برای تطبیق اقداماتی نظیر کمپین های عمومی تبلیغاتی به منظور کاهش انتقال آفات جنگلی از طریق هیزم.

• ادامه بازرسی ها به منظور این که هزینه های قانونی را به حداقل برساند.

• نظرسنجی ها و اقدامات برای مدیریت آسیب ملخ ها و آفات مورمون کریکت، با تاکید بر روی تدابیر فصلی (با استفاده از حشره کش ها دوز پایین) برای کاهش جمعیت آفت های نابالغ، به جای این که از آفت کش های گران قیمت و پر هزینه برای مقابله با آفات بالغ استفاده شود.

هدف 3.2: کاهش آسیب به منابع طبیعی، کشاورزی و سایر منابع ناشی از حیات وحش.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• کاهش آسیب به پستانداران بزرگ (مانند گوزن ها، خوک ها) در مناظر روستایی، پارک های ملی، جنگل ها و یا نواحی بومی، کاهش آسیب به مزارع کشاورزی و غیره (مانند نواحی جنگلی).

• کاهش مسائل مربوط به تخریب یا مشکلات ناشی از پرندگان مهاجر از طریق اعمال قوانین فدرال و مدیریت جمعیت پرندگان.

• کاهش آسیب به مناظر و یا لانه های پرندگان (مانند کرکس ها، مرغ مگس خوار و پرندگان آبزی).

• همکاری پیوسته با دولت فدرال، ایالتی، قبیله ای و محلی برای محافظت از جانوران و حیوانات خانگی از شکار شکارچیان و محافظت از زیرساخت های حمل و نقل، منابع چوب، کشاورزی و ماهی از سیلاب ها.

• همکاری پیوسته با دولت فدرال، ایالتی، قبیله ای و محلی برای حفاظت از منابع حیوانی آبزی و پرندگان مهاجر و سایر گونه های حیوانی که در خطر انقراض قرار دارند.

• همکاری پیوسته با دولت فدرال، ایالتی، قبیله ای و بومی و پاسخ به درخواست های حفاظت از منابع طبیعی، کشاورزی و گونه های مهاجم حیات وحش.

• همکاری پیوسته با اداره هواپیمایی فدرال، وزارت دفاع و مقامات ملی حمل و نقل هوایی برای کاهش خطرات حیات وحش در فرودگاه های سراسر کشور.

• همکاری با صنایع خصوصی برای تحقیق بر روی تکنولوژی های جدید به منظور شناخت گونه ها و روش های بازدارنده برای مدیریت آسیب آفات و واکسن های پیش گیری کننده از بیماری هایی مانند زئونوز و هاری.

هدف 4. ایمنی، خلوص و اثربخشی زیست شناسان دامپزشکی و حفاظت از سلامت گیاهان با بهینه سازی نظارت بر ژنتیک (GE)

APHIS از سلامت گیاهان ایالات متحده با انجام اقدامات ایمنی، اقدامات بین ایالتی و محیطی، آزمایش های گیاهی GE  به منظور جلوگیری از خطر ابتلا به بیماری های گیاهی، محافظت می کنند. پس از بررسی های دقیق علمی APHIS  یک ارگانیسم گیاهی را شناسایی کرد که در معرض خطر ابتلا به آفات گیاهی قرار دارد. یک گام مهم برای جلوگیری از ایجاد آفات جدید در کشاورزی کنترل تجارت و کسب و کارها می باشد. کنترل های نظارتی APHIS  اطمینان حاصل می کند که محصولات جدید GE دارای آسیب مخربی بر روی محیط زیست نخواهند بود و زیست شناسان و دامپزشکان از طریق بیوتکنولوژی و سایر فن آوری های مدرن، حفاظت محیطی را به صورت امن تر، قوی تر و موثرتر انجام می دهند.

هدف 4.1: اطمینان از این که ارگانیسم های GE به هنگام انتشار در محیط باعث ایجاد خطر آفات نمی شوند.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• نظارت بر تعادل و خطرات با بررسی فرصت ها و راه حل های قانونی و ایجاد راه حل های جایگزین برای تضمین منابع.

• بهبود فرآیندهای محیطی با پیش بینی ها و قوانین نظارتی بیشتر.

• تطابق با برنامه های دقیق بازرسی و انطباق با استانداردهای محیطی.

• ایجاد جایگزین های قانون گذاری برای بهینه سازی نظارت بر روی ارگانیسم های GE.

• مشارکت با شرکای دولتی و قبیله و عموم مردم درباره نقش APHIS در رابطه با ارگانیسم های GE.

هدف 4.2: اطمینان از اینکه زیست شناسان دارای راهکارهای ایمن، قوی و موثر برای تشخیص، پیشگیری و درمان حیوانات هستند.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• استفاده از فرآیندهای ساده تر برای ارزیابی، آزمایش و صدور مجوز برای محصولات بیولوژیکی دامپزشکی برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری های حیوانی به منظور انتقال سریع تر فن آوری های جدید در بازار.

• ایجاد مجوزهای زیست شناسی و دامپزشکی جدید برای صدور مجوزهای محصولات غیر سنتی؛ اتخاذ روش های کارآمدتر برای تولید محصولات دامپزشکی کم خطر (مانند محصولات آنتی بادی).

• ایجاد یک سیستم الکترونیکی برای پردازش درخواست های مجوز زیست شناختی و اطلاع رسانی به تولید کنندگان از سریال های بیولوژیکی مورد تایید بازار.

هدف 5. اطمینان از تجارت امن محصولات کشاورزی، ایجاد فرصت های صادرات برای تولید کنندگان ایالات متحده

مقامات APHIS  واقع در ایالات متحده و خارج از کشور، از تخصص خود در زمینه حفاظت از جانوران و گیاهان استفاده می نمایند تا مسائل بهداشتی را بر پایه جلوگیری از موانع تجاری به کار ببندند که بر روی اقتصاد صادرات کشاورزی تا حدود 140.9 میلیارد دلار از بابت هزینه بازار، نگهداری، توزیع و بازاریابی اثر می گذارد. صادرات کشاورزی از بیش از 1 میلیون شغل در سراسر کشور حمایت می کند که بسیاری از آن ها جوامع روستایی می باشند. APHIS  از طریق رهبری و مشارکت با سازمان های تنظیم استانداردهای بین المللی جانوران و گیاهان، فعالیت های مربوط به ظرفیت سازی کشاورزی را انجام می دهد. علاوه بر این، APHIS با کشورهای دیگر همکاری می کند تا برنامه ها و طرح ریزی های دریایی را مانند حفاظت از دریای کارائیب راه اندازی کند. به طور خلاصه، این تلاش ها کمک می کنند تا از منابع کشاورزی ایالات متحده حفاظت گردد.

هدف 5.1: اطمینان از مسائل بهداشتی و سلامتی (SPS) و موانع تجاری.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• شناسایی فرصت های استراتژیک برای حذف یا کاهش موانع تجاری که بر روی حفظ، دسترسی و توزیع محصولات کشاورزی ایالات متحده تاثیر می گذارد.

• اعمال یک رویکرد جامع برای حل مسائل مربوط به تجارت کارخانجات و شرکای تجاری کل ایالات متحده.

• همکاری با خدمات کشاورزی خارجی  (FAS) ؛ بازرسی دانه ها، گاوها و انبارها  (GIPSA) ؛ دفتر نمایندگی تجارت ایالات متحده  (USTR) ؛ و شرکای تجاری مربوط به ارگانیسم های GE، بذر و دانه ها به منظور کاهش اختلافات تجاری.

• همکاری با شرکای صنعتی و مقامات بین المللی مهم برای درک بهتر تغییرات موجود در تجارت و ارتباط آن ها با مسائل SPS.

• رهبری بازنگری بر روی استانداردهای بین المللی برای اقدامات ارزیابی  (ISPM).

• ارائه خدمات رهبری و علمی OIE برای اطمینان از توسعه استانداردهای مبتنی بر علم برای رسیدگی به بهداشت و سلامت جانوران.

هدف 5.2: از بین بردن تمامی موانع انسفالوپاتی و اسپوفوفی گاوی (BSE) در بازارهای صادرات.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• کشورهایی که با محدودیت گوشت گاو مواجه هستند متناقض با OIE  در خطرات BSE  هستند که با اولویت های استراتژیک USTR ، FAS  و FSIS  هماهنگ است. چهل و هشت کشور با ممنوعیت BSE  یا محدودیت در محصولات با مبدا ایالات متحده مواجه هستند که با استانداردهای OIE  متناقض می باشند. APHIS – همراه با شرکای دولتی – با 25 درصد از این 48 کشور هر ساله فعالیت های مالی انجام می دهد.

• همکاری با سایر سازمان های فدرال (USTR ، وزارت امور خارجه و FAS ) برای ایجاد استراتژی های تعامل با شرکای تجاری که همچنان محدودیت های مربوط به BSE را تحمیل می نمایند.

• برگزاری بحث های مختلف حیوانی برای رفع موانع BSE در کشورها. چنین بحث هایی می توانند برای دسترسی به کالاهای محدود در ایالات متحده برگزار شوند.

• همکاری با شرکت های صادرات ایالات متحده به منظور از بین بردن موانع BSE در بازارهای صادرات.

هدف 5.3: بهبود تجربه مشتری از صادرات.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• ایجاد استانداردهای مخصوص برای محصولات حیوانی برای ارائه خدمات به موقع و سازگار.

• گسترش پردازش های الکترونیکی اسناد صادرات، افزودن قابلیت امضای دیجیتال و تحویل کامل الکترونیکی و ارائه رسیدهای الکترونیکی.

• توسعه و پیاده سازی eFile ، که سیستمی است که تمام فرآیندهای APHIS را همراه با سایر فرآیندهای صادرات مانند صدور گواهینامه، ثبت نام و صدور مجوز را به طور خودکار انجام می دهد.

• بهینه سازی برنامه های اعتباربخشی دامپزشکی از طریق آموزش.

هدف 6. حفاظت از سلامت منابع کشاورزی ایالات متحده، از جمله پرداختن به مشکلات و پیامدهای بیماری زونوز، با نظارت، آمادگی و برنامه های کنترل.

نظارت، آمادگی و پاسخ به فعالیت های APHIS  به منظور شناسایی و دفع آفات و بیماری های مخرب حیوانی و گیاهی طراحی شده اند تا از تحمیل میلیاردها دلار آسیب و خسارت به منابع کشاورزی جلوگیری شود. کشورهای دیگر با بررسی نتایج APHIS ، ایمنی صادرات آمریکا را تایید نموده اند. APHIS  به توافق نامه های همکاری با شرکای دولتی و قبیله ای برای اجرای برنامه های نظارتی و رعایت استانداردهای نظارت ملی پاسخ می دهد. APHIS متعهد به ایجاد انعطاف پذیری بیشتر برای همکاران صادراتی می باشد و در عین حال نیز اقدامات نظارتی کامل را برای اطمینان از ایمنی و بهداشت محصولات کشاورزی ایالات متحده انجام می دهد.

هدف 6.1: نظارت بر سلامت، از جمله وقایع و مسائل مربوط به بیماری های زونئوز، در منابع کشاورزی ایالات متحده.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• هماهنگی با دولت فدرال، ایالتی، قبیله ای و شرکای صنعتی برای اطمینان از عملکرد موفقیت آمیز برنامه های پیشگیری از بیماری ها؛ آموزش شناسایی بیماری های جانوری؛ مطالعات آزمایشی؛ پیاده سازی نظارت و برنامه ریزی برای جلوگیری از انتشار بیماری های دامداری؛ و کمک به اجرای کامل این برنامه برای رسیدن به اهداف خود.

• مراقبت گسترده از پخش بیماری های مهم حیوانات که همکاری تمام ذینفعان و همکاران تجاری را دربر می گیرد (مانند تب کلاسیک، تب آفریقایی و بیماری های دهانی).

• تشخیص زودهنگام آفات گیاهی با ریسک بالا.

• گسترش و توسعه برنامه های واکنشی برای بیماری های نوظهور از جمله بیماری های زوئنوز که به جهت تاثیر شدید آن بر روی صنعت کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

• فهرست کردن بیماری های حیوانی گزارش شده.

• جلوگیری از گسترش آفات و بیماری های گیاهی با کنترل کالاهای پر خطر و ارزیابی مناطق دارای آفات و بدون آفات.

• همکاری با DHS برای افزایش رویکردهای نظارتی بر روی بیماری های حیوانی (مثلاً پروژه های نظارت پیشرفته).

• همکاری با دولت فدرال، ایالتی، قبیله ای و شرکای محلی برای نظارت بر روی بیماری های زئونوتیک در حیات وحش که می تواند بر روی دام های داخلی نیز تاثیر بگذارد.

• بهبود برنامه های ملی مرغ داری، ایجاد یک برنامه تعاونی صنعتی با همکاری دولت فدرال، اعمال تکنولوژی های جدید برای بهبود محصولات طیور و مرغ داری در سرتاسر کشور.

• بهینه سازی برنامه ملی اعتباربخشی دامپزشکی مربوط به نظارت بر سلامت منابع کشاورزی ایالات متحده از طریق آموزش های لازم.

• شناسایی و مشارکت فرصت های مربوط به بیماری های زئونوز و حمایت از درمان آن. اعمال روش های علمی برای انجام تحقیقات اپیدمیولوژیک در مزارع؛ انجام نظارت بر روی حساسیت به آنتی بیوتیک های باکتریایی؛ و ادامه همکاری های علمی برای گسترش آن ها در شبکه های بین المللی.

• تقویت مشارکت با ملل قبیله ای برای ایجاد یک نظارت قوی و سیستم تشخیص زودهنگام برای تشخیص و گزارش گونه های مهاجم.

هدف 6.2: اطمینان از سیستم های آمادگی و واکنش موثر.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• ایجاد استراتژی های آموزشی و تمرینی و شناسایی و ارزیابی اولویت های سازمانی برای پاسخگویی بهتر. طراحی برنامه های آموزشی موثر برای ارتقاء آمادگی APHIS و شرکای آن برای پاسخگویی بهتر به رویدادهای بهداشتی دام و طیور و نیز خطرات دیگر.

• طراحی برنامه های امنیت مواد غذایی در طول شیوع یک بیماری. انجام تست های مختلف و ایجاد سیستم های صدور گواهینامه، تا جایی که برای بودجه امکان پذیر باشد.

• مشارکت با ذینفعان برای ارزیابی گزینه های پاسخ دهی و پیام رسانی، مطابقت با تغییرات موجود در سیستم های تولید کشاورزی و انتظارات اجتماعی (مانند واکسیناسیون و ابزارهای پاسخ دهی FMD).

• افزایش ذخایر دامپزشکی ملی.

• توسعه و استفاده از مدل های آمادگی اورژانسی و توسعه برنامه های تجارت.

• یکپارچه سازی مدل های تغییرات اقلیمی و برنامه ریزی بر روی خطرات بیولوژیکی برای پاسخ دهی در شرایط نامطلوب مانند طوفان، سیل، خشکسالی و آتش سوزی ناشی از تغییرات اقلیمی و در نتیجه کاهش آسیب به گیاهان، جانوران و انسان ها.

• ایجاد یک شبکه گسترده جانوری و گیاهی از طریق AHPIS برای مقابله با شرایط اضطراری آفات و بیماری ها.  

• همکاری موثر با تمام ذینفعان برای شناسایی خطرات کشاورزی و پشتیبانی از منابع طبیعی (تدابیر امنیتی در چارچوب واکنش ملی). APHIS با حمایت دولت های محلی، منطقه و قبیله ای به مدیریت سلامت حیوانات و کشاورزی کمک می کند.

هدف 6.3: اطمینان از مدیریت و اجرای موثر برنامه های کنترل، نظارت و ریشه کن سازی. 

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• ایجاد هماهنگی بین سازمان های مختلف برای جلوگیری از ایجاد بیماری سبز شدن مرکبات در کالیفرنیا و همکاری بهتر با شرکای صنعتی، ایالتی، قبیله و غیره.

• اقدامات دامپزشکی برای ریشه کن سازی بیماری جنون گاوی در ایالات متحده.

• ریشه کن سازی بیماری های مربوط به انگورهای اروپایی که یک تهدید جدی برای صنعت انگور و شراب سازی می باشد که در کالیفرنیا با استفاده از استراتژی های تشخیصی و پروتکل های درمان با همکاری کارشناسان فدرال، ایالتی، قبیله ای و دانشمندان دانشگاهی تمامی کنترل های لازم انجام شده است.

• ایجاد انعطاف پذیری در مقررات و توسعه پروتکل های خاص با حمایت داده های فعلی و فن آوری های لازم برای مدیریت بیماری های ناشی از گوشت گاو.

• ایجاد استراتژی های نوآورانه برای آزمایش، شناسایی و از بین بردن جانوران آلوده بدون نیاز به کشتار آن ها و در نتیجه افزایش بهره وری در صنعت.

• توسعه برنامه های مبتنی بر علم با همکاری با صنایع و دانشگاه ها برای ایجاد شیوه هایی که سبب کاهش آفات می شوند. به عنوان مثال، APHIS با کارخانجات و صنایع ملی همکاری می کنند تا شیوه های کار آن ها را بهبود بخشد.

• همکاری با صنایع، قبایل و ایالت ها به منظور اتخاذ بهترین رویکردها و شیوه ها و به حداقل رساندن گسترش بیماری های گیاهی و حیوانی.

• استفاده از دامپزشکان خصوصی برای افزایش قابلیت پاسخگویی به سلامت حیوانات از طریق برنامه اعتبار ملی دامپزشکی.

• همکاری با محققان USDA و دانشگاه ها برای مطالعه تغییرات اقلیمی و نقش آن ها در بروز و یا گسترش آفات و بیماری ها در ایالات متحده و بازنگری شیوه های قانونی برای جلوگیری یا کاهش تاثیر آفات و بیماری های منابع گیاهی و حیوانی در ایالات متحده.

هدف 6.4: مدیریت مناقشات ناشی از حیات وحش، شناسایی و کنترل بیماری های حیات وحش و حفاظت از گونه های تهدید شده و خطرناک.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• توسعه و پیاده سازی یک طرح هزینه ملی مشترک و همکاری با شرکای فدرال، قبیله ای و ایالتی و در نهایت جلوگیری از گسترش آفات و بیماری های مضر.

• همکاری با شرکای فدرال، قبیله ای و ایالتی و کاهش آسیب های مخل امنیت عمومی ناشی از پرندگان.

• همکاری با دولت و شرکای محلی برای جلوگیری از گسترش بیماری هاری ناشی از راکون ها، کایوت ها، روباه ها و غیره با ارائه واکسن های خوراکی.

• توسعه پروتکل های تحقیقاتی و برنامه های مدیریت حیات وحش که با کاهش یا جلوگیری از تاثیر منفی بر روی گونه های مختلف حیات وحش همراه است و سلامت انسان را تهدید می کنند.

هدف 6.5: هماهنگی و پشتیبانی از خدمات آزمایشگاهی و تشخیصی زود هنگام.  

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• همکاری با موسسات ملی مواد غذایی و کشاورزی و انجمن های تشخیص آزمایشگاه های دامپزشکی آمریکا.

• رهبری تکنیک های تشخصی، آزمایش ها و فن آوری های جدید با استفاده از تحقیقات ژنومیک و بیوانفورماتیک بیشتر.

• هماهنگی با DHS و سایر شرکای مربوطه برای بهبود قابلیت های تشخصی جهت تشخیص زودهنگام بیماری های حاد.

هدف 7. ایجاد APHIS برای قرن 21 با کارایی بالا و قابل انطباق با حقوق مدنی.

APHIS معتقد است که کارکنان ما کلید دستیابی به اهداف و مأموریت های ما هستند. سرمایه گذاری بر روی نیروی کار بدین معناست که در یک محل کار فرصت عادلانه ای وجود دارد و هر کسی نه تنها توانایی های بالقوه خودش را دارد، بلکه توانایی های بیشتری نیز با چشم اندازهای آینده نگر کسب می کند. ما با افزایش تنوع و انعطاف پذیری می توانیم سازمانی با عملکرد بالاتر ایجاد کنیم. یک محل کار پویا و کارآمد که رهبران و کارکنان در آن جا پاسخ گویی مناسب ارائه می دهند، باعث افزایش ارزش خدمات و بازده مالی سرمایه گذاران می شوند. ما این موارد را از طریق طرح های مدیریتی برای بهبود عملکرد سازمانی، افزایش مشارکت کارکنان و افزایش بهره وری و پاسخگویی انجام دادیم.

هدف 7.1: ایجاد و حفظ یک نیروی کار خدمت گذار، فراگیر و دارای کارایی بالا با سرمایه گذاری بر روی کارکنان.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• بهبود بازخورد کارکنان از طریق عملکردهای سازمانی رسمی و غیر رسمی؛ استخدام، حفظ و توسعه کارکنان؛ و بهبود کیفیت محیط کار.

• ارتقاء مهارت های مدیریتی رهبران فعلی APHIS و ایجاد محیطی مناسب برای کادر رهبران آینده.

• پاسخگویی برای مسئولیت رهبری APHIS با اطمینان از پاسخگویی مناسب.

• افزایش کیفیت کار کارکنان APHIS با بهبود برنامه های توسعه فردی و طرح های آموزشی.

• نظارت بر توسعه فردی برای اطمینان از اینکه کارکنان از فرصت های یادگیری به طور مداوم بهره مند گردند.

• افزایش توانایی سازمان برای رسیدن به مأموریت های خود و افزایش توانایی کارکنان برای دستیابی به شایستگی های شغلی درون سازمانی.

• تشویق کارمندان برای ایجاد چالش های جدید در محیط نوآوری خلاق.

هدف 7.2: استفاده از تکنولوژی ها و راه حل های مشترک در سراسر مرزهای سازمانی، محیط کار ایمن، سالم و کارآمد.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

 • توسعه و پیاده سازی eFile ، که سیستمی است که تمام فرآیندهای APHIS را همراه با سایر فرآیندهای صادرات مانند صدور گواهینامه، ثبت نام و صدور مجوز را به طور خودکار انجام می دهد.

• افزایش مشارکت دورکاری برای دستیابی به اهداف دورکاری USDA.

• ایجاد یک چارچوب استراتژیک برای فناوری اطلاعات APHIS (IT) با تمرکز بر روی تمام کارکنان و پشتیبانی از فناوری اطلاعات؛ ترویج تکنولوژی های سرویس دهی به مشتریان؛ ارائه خدمات مربوط به فناوری اطلاعات؛ ایمن سازی داده ها و سیستم های اطلاعاتی؛ ایجاد یک کادر متخصص فناوری اطلاعات با مهارت های بالقوه.

• تجدید و افزایش تعهد به ایمنی و سلامت. APHIS  همچنان بر روی بهبود ایمنی و امنیت کارکنان در حین انجام وظایف خطرناک در مناطق داخلی و خارجی که به طور ذاتی خطرناک می باشند، تاکید دارد. این فعالیت ها با افزایش آگاهی و آموزش در زمینه ایمنی و سلامت و بهبود روابط کاری با کارمندان APHIS امکان پذیر است.

• جلوگیری از تهدیدات و رفتارهای خشونت آمیز.

• تمرکز بر روی استراتژی های جدید برای بهبود ارائه خدمات به گونه ای که ارزان تر، سریع تر و موثر برای کشاورزان آمریکایی، کشاورزان و دامداران، مالیت دهندگان و تمام افراد ذینفع تمام شود.

• راه حل های نوآورانه برای پروژه های اداری مانند منابع استراتژیک، جبران خسارت کارگران و رویکردهای بازار. این کار شامل بررسی گزینه هایی برای به دست آوردن کالاها و خدمات با استفاده از منابع مشترک مانند قراردادهای USDA  و شناسایی خدمات APHIS  است که می تواند در منوی خدمات بازار جهانی USDA قرار بگیرد. آژانس همچنین با همکاری با سایر آژانس های وزارت امور خارجی ایالات متحده می تواند کارایی برنامه های جبران خسارت و استراتژی های بلند مدت سیستم مدیریت ایمنی را بهبود بخشد.

اهداف 7.3: ارزیابی تفاوت های نیروهای مختلف و استفاده از سرویس های آژانس به بهترین نحو.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• مديران، سرپرستان و سایر كاركنان مسئول هستند که از مشتریان و کارکنان آژانس اطمینان حاصل کنند که روند کاری آن ها مطابق با سیاست های حقوق مدنی USDA  و APHIS پیش می رود.

• اطمینان از دسترسی تمام مشتریان به برنامه ها، فعالیت ها و خدمات ارائه شده یا تأمین مالی توسط USDA  و APHIS.

• فراهم کردن یک محیط کاری بدون تبعیض.  

• تنوع نیروی کار از طریق تلاش های جذب متمرکز.

• استفاده از فرآیندهای حل اختلاف اختیاری  (ADR) . ADR می تواند یک ابزار موثر برای حل شکایات تبعیض آمیز باشد. رایج ترین ابزار عبارتند از میانجی گیری، مصالحه، آموزش و تسهیل گری.

• افزایش تدارکات با کسب و کارهای کوچک، کسب و کارهای کوچک محروم و کسب و کارهای متعلق به اقلیت.

• اجرای موارد عملیاتی که در برنامه های آژانس همراه با انتقال فرهنگی مطرح شده است.

• تقویت برنامه های ویژه برای گسترش آموزش های متنوع.

• همکاری با گروه ها و کمیته های مشورتی برای اطمینان از نیازهای مشتریان، شرکا و ذینفعان مختلف.  

• پیروی از اهداف مشخص، اهداف عملکردی و شاخص هایی که توسط سازمان های حقوق بشر ایجاد می شود. این موارد در ضمیمه A ارائه شده اند.

هدف 7.4: بازده سرمایه گذاری مالیات دهندگان در APHIS از طریق به حداکثر رساندن نظارت بر روی منابع و ارزیابی برنامه های متمرکز.

تاکتیک های دستیابی به هدف:

• استفاده داده های عملکردی و نتایج ارزیابی برای تصویب تصمیمات اتخاذ شده. APHIS از اطلاعات ارائه شده از ارزیابی برنامه ها برای شناسایی و بهبود فرصت های موجود برای بهبود کیفیت خدمات استفاده می کند.

• کاهش ریسک دارایی های و املاک اجاره شده و کاهش دارایی های کم مصرف.

• افزایش هماهنگی متقابل با برنامه های خرید و استفاده از تدارکات APHIS.

• شناسایی و پیاده سازی فرصت های تدارکات مناسب برای منابع استراتژیک در داخل آژانس و وزارت.

• بررسی فرصت ها برای ارائه خدمات پشتیبانی اداری از طریق عملیات سرویس مشترک، با اطمینان از مناسب بودن خدمات APHIS . به عنوان مثال، APHIS  به برخی سازمان های وزارت امور خارجه آمریکا خدماتی ارائه می دهد که مربوط به فعالیت های تخصصی کشاورزی است؛ به عنوان مثال، بازرسی دانه ها، انبارها و اداره انبار؛ و FAS .
 
 
نظر شما
ادامه