کد خبر: ۳۸۷۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:
«دکتر محمد دهقان» اظهار داشت: به اهمیت کار دامپزشکی از منظر داخلی و بین‌المللی اعتقاد دارم و کار شما را در زمینه امنیت غذایی مهم می‌دانم ...
 

حکیم مهر - عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرهای چناران، گلبهار و طرقبه و شاندیز در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی اظهار داشت: در هر جایی لازم باشد، از دامپزشکی حمایت می کنیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر محمد دهقان» که در دفتر ارتباطات مردمی خود در شهر شاندیز میزان مدیر کل دامپزشکی استان بود، خاطرنشان ساخت: به اهمیت کار دامپزشکی از منظر داخلی و بین المللی اعتقاد دارم و کار شما را در زمینه امنیت غذایی مهم می دانم.

عضو هیئت رئیسه مجلس، خواستار گسترش اطلاع رسانی و گزارش دهی بیشتر فعالیت های دامپزشکی به نمایندگان مجلس شد.

در این دیدار، «دکتر احمد شریعتی» مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز ضمن ارایه گزارش کار، به مخاطرات بیماری های مشترک برای جامعه و تبعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این بیماری ها در صورت بروز و شیوع اشاره کرد و یادآور شد دامپزشکی وظیفه حفظ سرمایه دامی کشور را دارد.

وی یادآور شد: حراست از سرمایه دامی به مثابه ایجاد اشتغال و ثبات شغلی افراد فعال در این صنف است و دامپزشکی همواره در این جهت در حال خدمت رسانی است.

شریعتی گفت: علیرغم واگذاری بسیاری از امور، هنوز هم محدودیت های زیادی داریم و امیدواریم مجلس در رفع این محدودیت ها به ما کمک نماید.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
عضو هیئت رئیسه مجلس نبست ایشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
افرین بر دکتر شریعتی ک هم حافظ سلامت مردم خراسانه و هم ب فکر ما دامپزشکانه
نظر شما
ادامه