کد خبر: ۳۸۷۲۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور با حضور در غرفه حکیم مهر:
«مهندس محمدرضا مومنی» افزود: امیدوار هستیم تا با اقدامات پیش‌بینی شده برای سال آینده، ما شاهد ریشه‌کنی مشکل آنفلوانزا باشیم ...
 

حکیم مهر - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور ضمن حضور در غرفه پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر در پاسخ به سوال حکیم مهر در خصوص سیاست‌های سازمان دامپزشکی در زمینه جذب نیرو در پست‌های خالی سازمانی، گفت: «در بحث نیروی سازمانی و نیروی کار، سیاست کلی نظام چابک سازی دولت است و سازمان دامپزشکی نیز به‌عنوان یکی از ارکان نظام، سیاست کوچک‌سازی را دنبال می‌کند.»

 «مهندس محمدرضا مومنی» ادامه داد: «از آنجا که ما یک تشکیلات حکومتی هستیم، سازمان امور استخدامی این سیاست را ابلاغ کرده که به ازای هر ۲ نیروی بازنشسته، یک نفر نیروی جدید جذب کنیم که ما در تلاش هستیم این روند همان به ازای هر نیروی بازنشسته یک نیروی جدید را جایگزین کنیم.»

وی با بیان اینکه در حال حاضر 60 درصد پست‌های سازمانی سازمان دامپزشکی پر بوده و 40 درصد پست‌ها خالی است، تصریح کرد: «البته در سال 96 دو نوبت آزمون استخدامی داشته‌ایم که در هفته اخیر مصاحبه‌های نهایی این آزمون‌ها انجام شده و نتایج آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد. تاریخ شروع به کار پذیرفته‌شدگان نیز اواخر بهمن‌ماه و یا حداکثر از اوایل اسفندماه خواهد بود.»

مومنی در پاسخ به این انتقاد اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس مبنی‌بر اینکه درخواستی از سوی سازمان دامپزشکی به‌منظور افزایش اعتبارات این سازمان صورت نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: «اتفاقا سازمان دامپزشکی کل کشور ازجمله دستگاه‌هایی است که به‌صورت تخصصی با سازمان برنامه و بودجه در حال رایزنی است. ما از وزارت جهاد کشاورزی و مجلس نیز حمایت‌های خوبی را دریافت می‌کنیم. ضمنا با توجه به شرایط انقباضی بودجه‌ کشور، خوشبختانه نگاه سازمان مدیریت، وزارت جهاد کشاورزی و مجلس به سازمان دامپزشکی نگاه انقباضی نبوده است.»

وی افزود: «با توجه به تمام کمبودهای اعتباری موجود و مشکل آنفلوانزا که در بخش طیور با آن مواجه هستیم، توقع این را داریم که حمایت‌های مالی افزایش پیدا کند. زیرا صنعت مرغداری به‌عنوان دومین صنعت بزرگ کشور از لحاظ گردش مالی، نیازمند حمایت و پشتیبانی زیادی است.»

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور درخصوص رقم کمبود اعتبارات، تصریح کرد: «با توجه به اینکه اعتبارات سازمان دامپزشکی دارای بخش‌های مختلفی است، نمی‌توان یک رقم مشخص اعلام کرد. به‌عنوان‌مثال یک مشکلی که وجود دارد بحث آنفلوانزا است، لذا برای این منظور مجلس یک ردیف بودجه‌ای تحت عنوان اعتبارات مواقع بحران مصوب کرده است که در سال 96 رقم آن 100 میلیارد تومان بود ولی تخصیص این رقم نیازمند اقدامات قانونی است که روند خاصی را باید طی کند. البته این ردیف برای سال آینده نیز از سوی دولت پیش‌بینی شده است و ما امیدواریم این رقم از طرف نمایندگان مجلس مورد تصویب قرار گیرد. ازاین‌رو امیدواریم با حمایت‌های ریاست سازمان و برنامه‌های معاونت بهداشت و پیشگیری سازمان، برای سال 97 در بحث آنفلوانزا پیشگیری را در اولویت قرار خواهیم داد.»

وی در پایان ضمن تشریح نحوه اجرای شانزدهمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته گفت: «امیدوار هستیم تا با اقدامات پیش‌بینی شده برای سال آینده، ما شاهد ریشه‌کنی مشکل آنفلوانزا باشیم.»

 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
.............. در عوض تقلا برای افزایش کمیت نیروها،کیفیت نابسامان آنها را ارتقا دهید ......................
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
آقای دکتر ای کاش مورخه 96/09/12 به محل مصاحبه استانهای خوزستان - بوشهر - آذربایجان شرقی تشریف می آوردید و عملکرد و احترام همکارانتان نسبت به افرادی که می خواستند استخدام شوند را از نزدیک ملاحظه می کردید !!!
80 نفر در طبقه زیر زمین (آقا و خانم )- یک سرویس بهداشتی که درب آن خراب بود .تهویه در حد صفر - حتی سرویس بهداشتی لامپ روشنایی اش سوخته بود که بعدا تعویض شد ..!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
با قطع تسری کارکنان ثابت کردید چقدر برای آنها ارزش قایل هستید آنوقت نیروی جدید با ماهی یک میلیون انهم دامپزشک می خواهید معجزه کند اگر حق کارمند را ندید همان می شود که شما شعار می دهید کارمند عکس آن عمل می کند حال ۱۰تا کارمندر باشد یا صد تا بچرخ تا بچرخیم حکیم جان حرف آنها را کامل پخش می کنی به ما که می رسد یا سانسور می کنی یا پخش نمی کنی توهم شده ای وسیله تبلیغ آقایان کمی هم از حق کارمند دفاع کن مگر با ماهی ۱۵۰ تومان مزایا زندگی می چرخد!
ناظرنامحسوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
کاردانهایی که سه سال طرحی کارکردند ودر طول خدمت درگیربیماریهای مشترک شدند مثل بروسلوز الان بخاطردردمفاصلو عوارضات بعدی رنج میبرند ونمیتونندکارآزاد انجام بدهند وجایی هم کارنیست ویانمیدهند.
الان نیروهایی طرحی که طرحشان تمام شده و درطول طرح بیماری گرفتند برا کارکردن لح لح میزنند بخدا گناه داره اونهارا یه فکری کنید ......................
یکی من خودم سه سال کارکردم جونمو گزاشتم سگ گازم گرفت کسی چیزی نگفت بروسلوزگرفتم کسی چیزی نگفت باکمترین امکانات کارکردم کسی توجه نکرد گناه من چیهست وگناه امثال من چی هست بابا چطوری بگیم جونمون را گذاشتیم بیمارشدیم دیگه اعصاب وتوان نداریم برا انجام کار ازادحتی بخدا دلخوشیمون رفته دلخوشی با سلامتی هست که ما باختیم و کسی توجه نمیکنه اقای رئیس سازمان میخوانیدتوراقران همه کی همه کس را درنظربگیرید مسئول فرداقیامت پاسخ گو خواهید بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
0
مصاحبه ای توهین آمیز انجام دادند. تاخیر و نشستن جلوی در توالت زیرزمین به کنار, همین که سوالات مصاحبه گر تمام شد یک نفر دست من را گرفت و به بیرون اتاق هلم داد. حتی اجازه نداد ۱جمله حرف بزنم که ۳ سال در طرح برایشان جان کندم
سالار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
دوستان عزیز مصاحبه فرمالیته بود،چرا من سه ساله میام مرحله مصاحبه و قبول نمیشم؟ واقعا چرا؟
سه تا سوال میپرسن و میگن بفرمایید. به قول دوستمون سلامت رو هم جواب نمی دهند،شخص جناب آقای دکتر خداویردی تو مصاحبه بودن و تو سایت هم تابستون نوشته بودن ما نیرو جذب میکنیم ولی الان ۷ تا شهر آذربایجان غربی خالی مونده یکی به ما زنگ نمیزنه بگه چرا رد شدید؟
تا دوستان سهمیه دار باشندواسه پسر کارگر تره هم خرد نمیکنند،چه برسه به استخدام.
همش فرمالیته س
نظر شما
ادامه