کد خبر: ۳۸۴۷۰
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان زرند از ممنوع شدن فروش گوشت منجمد در فروشگاه های گوشت زرند خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدای زرند، «حسن لطفعلی پور» در این رابطه اظهار داشت: جهت اطمینان خاطر مصرف کنندگان در جلسه شورای سلامت شهرستان زرند بنا به پیشنهاد اداره دامپزشکی از این پس فروش گوشت منجمد در مراکز عرضه گوشت گرم، مرغ و ماهی فروشی، بازارچه ها و فروشگاه های زنجیره ای ممنوع اعلام شد .

وی افزود: بر این اساس از این پس فقط مراکزی که مجوز فروش گوشت منجمد به تنهایی داشته باشند و کلیه ضوابط بهداشتی و مقررات جاری را رعایت نمایند اجازه فروش گوشت منجمد را دارند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند تأکید کرد: هر گونه تخلف در این زمینه با هماهنگی بعمل امده با دادستان بدون اغماض برخورد خواهد شد و متخلفین به مراجع قضایی معرفی می گردد.

لطفعلی پور از همشهریان درخواست نمود در هنگام خرید محصولات پروتئینی دامی حتماً به تاریخ تولید و انقضای محصولات دقت لازم را داشته و فراورده های مورد تقاضای خود را از مراکز مجاز تهیه نمایند.

وی در پایان ضمن اشاره به این موضوع که همه احاد جامعه باید در امر نظارت به ویژه نظارت بهداشتی همکاری نمایند، اعلام کرد: اداره دامپزشکی آماده دریافت گزارشات مردمی بوده و تاکنون تمامی موارد تخلف معرفی شده از سوی مردم را سریعاً مورد بررسی و حذف از چرخه مصرف قرار داده است.

 
 
نظر شما
ادامه