کد خبر: ۳۸۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

 «ویلبر راس» مشاور ارشد ترامپ گفته است کشورهایی مانند انگلستان را مجبور خواهند نمود تا گوشت مرغ کلره شده آمریکا را در قالب قوانین تجارت آزاد آلانتیک بخرند! موضوعی که سبب نگرانی کشورهای زیادی شده است  .

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، ویلبر راس طی روزهای گذشته در کنفرانس  CBI در لندن گفت: پس از خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، مقررات به آمریکایی ها کمک خواهد نمود تا اروپایی ها بالاجبار مرغ های آمریکایی را به رغم استفاده از کلر در روند کشتار، بخرند .

در حال حاضر اتحادیه اروپا در برابر پذیرش مرغ های تولیدی ایالات متحده به دلیل استفاده این کشور از کلر در روند کشتار این پرندگان، لابی کرده اند؛ موضوعی که مدتهاست مورد مناقشه ای شدید میان این اتحادیه و آمریکا بوده است.

این در حالیست که سازمان های نظارتی کیفیت واردات اتحادیه اروپا به شدت به صحبت های ویلبر راس واکنش نشان داده اند و از آنچه آنها "به خطر انداختن سلامت مصرف کنندگان در برابر فشارهای سیاسی" نامیده اند، ابراز نگرانی نموده اند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
بیارین ما میخوریم ما بدنامون کلا کلر رو دتوکسیفیکه میکنه تازه اگه سموم ارگانوفسفره یا ارگانوکلره هم دارین مشکلی نیست .فقط لطفا زیر قیمت حساب کنین.ضمنا دبه در نیارید بگید تحریمید نمیتونیم بهتون بفروشیم
نظر شما
ادامه