کد خبر: ۳۸۳۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» در حاشیه بازدید یک‌روزه خود از استان مازندران، با فعالان و تشکل‌های بخش خصوصی وابسته به صنعت طیور استان مازندران دیدار و گفتگو کرد ...
 

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه بازدید یکروزه خود از استان مازندران، در جمع فعالان و تشکل های بخش خصوصی وابسته به صنعت طیور استان مازندران حضور پیدا کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در این نشست صمیمی اظهار داشت: اجرای ضوابط و قوانین و مقررات سازمان دامپزشکی کشور برای تولید یک محصول بهداشتی و سالم، الزامی و ضروری است و سرمایه گذار در بخش خصوصی مکلف به رعایت آن می باشد، چرا که در نهایت محصول نهایی، تنها برگ برنده برای تجارت و موفقیت برای ارزش افزوده سرمایه ایجاد شده می باشد .

وی ضمن تاکید بر رعایت ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی کشور در واحدهای تولیدی بر اساس دستورالعمل های موجود، گفت: در صورت اجرایی شدن ضوابط بهداشتی در واحدهای تولیدی و پرورشی، 3 شاخصه مهم شامل کیفیت، سلامت و محصول بهداشتی بدست خواهد آمد که در ادامه آن بخش را درگیر خسارت های احتمالی و جبران ناپذیر نخواهد نمود .

رئیس سازمان دامپزشکی کشور نقش استان مازندران را در صنعت پرورش طیور و تولید گوشت سفید کشور مهم خواند و افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری مدظله العالی، یک کشور نمونه می باشد و افتخاری برای منطقه است و دشمنان تلاش می کنند با راه اندازی جنگ نرم بخش سرمایه گذاری ما را هدف قرار دهند، بنابراین همه باید تلاش کنیم تا سلامت شهروندان از مصرف فرآورده های خام دامی و مواد پروتئینی تامین و نقشه شوم دشمن باطل گردد .

شایان ذکر است، در این جلسه هر یک از فعالان وابسته به صنعت طیور در مازندران به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند .

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهاران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
درود
این که" ما کشوری نمونه ایم" یاد حرف یکی انداخت که بهتره نگم.
اقای دکتر رفیعی پور بزرگوار، با حرف نمیشه ادعای نمونه بودن داشت!!!
اخه ما در چی نمونه ایم؟کدام کشور در روند توسعه خرد و کلان ،از ما الگو برداری کرده؟
این حرفها ما رو از اینده دامپزشکی که قراره تدبیر کننده اش باشید نا امید می کنه!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
2
پس با قدرت برای تضمین سلامت وکیفیت محصولات ماده ی۱۹ رو اجرا کنید
نظر شما
ادامه