کد خبر: ۳۸۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

جلسه مشترک برای افزایش تعاملات تحقیقاتی و انجام پروژه های مشترک میان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه مشهد با حضور دکتر هاشم زاده رئیس موسسه رازی و سایر مسئولان برگزار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، جلسه مشترک رئیس موسسه رازی با رئیس موسسه رازی شعبه مشهد و رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی این شهر در خصوص تعاملات تحقیقاتی میان این مراکز برگزار شد .

استفاده از توانایی های مشترک برای اجرای پروژه فی مابین موسسه رازی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد از جمله مباحث اصلی بود که در این نشست مطرح شد .

بهره وری مناسب از ظرفیت های موجود در زمینه های مختلف برای انجام پروژه های مشترک و انعقاد قرارداد در همین راستا در دستور کار قرار گرفت .

در پایان مقرر شد در چارچوب قرارداد پیش بینی شده، واگذاری پروژه از طرف موسسه رازی به دانشکده دامپزشکی و انجام پروژه به صورت دو طرفه انجام گیرد .

گفتنی است همکاری میان موسسه رازی و دانشکده دامپزشکی شعبه مشهد در سال های گذشته وجود داشته و این قرارداد نقطه آغازی مجدد از این تعامل خواهد بود .

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Finland
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
0
از اقای دکتر ملکی و دکتر حسام دهقانی خواهشمندیم راجب انتقال سازمان دامپزشکی به وزارت بهداشت هم گفتگوهایی را با مسیولین داشته باشند
نظر شما
ادامه