کد خبر: ۳۸۰۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر



سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین از پرداخت جزای 160 میلیون ریالی برای عاملان راه اندازی یک میدان دام غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر صیاد غلامی» با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی بازرسی های مستمر و رصد شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین، گردانندگان یک بازار خرید و فروش غیرمجاز دام در این شهرستان پس از معرفی به مراجع قصایی به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.

وی افزود: تنها یک میدان دام در شهرستان هرسین تحت نظارت دامپزشکی بوده و به صورت قانونی و با رعایت تمامی اصول بهداشتی فعالیت می کند، اما عده ای افراد سودجو با ایجاد یک بازار خرید و فروش اقدام به عرضه غیرمجاز دام کرده بودند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین با اشاره به آلودگی های زیست محیطی ایجاد شده به علت فعالیت این بازار غیرمجاز تصریح کرد: شبکه دامپزشکی تنها میدان دام قانونی این شهرستان را به رسمیت شناخته و با اینگونه افراد سود جو برخورد قانونی خواهد کرد.

دکتر غلامی بیان داشت: شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین علیه این افراد اعلام جرم کرده و پس از بررسی در دستگاه قضایی شهرستان، جرم این افراد محرز گردید.

وی در خصوص جرم عاملان راه اندازی این بازار غیرمجاز نیز گفت: این افراد 10 نفر بودند که 2 نفر از آنها تبرئه شد و 8 نفر دیگر هریک به پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین همچنین از شهروندان خواست که موارد تخلف را از طریق تلفن چهاررقمی 1512 و یا سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری شود.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر نیما تک پسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
از مهندس غلامی سوالی داشتم
فرق خرید و فروش مجاز و غیر مجاز چی هست؟
نظر شما
ادامه