کد خبر: ۳۷۹۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

مدیر اداره دارو، درمان و آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی گفت: دامپزشکان متخصص تمایلی به فعالیت در خراسان شمالی ندارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر رضا شفیعی» با اشاره به اینکه در حال حاضر در بخش خصوصی هیچ دامپزشک متخصصی فعالیت نمی کند، افزود: تمامی دامپزشکانی که در حال حاضر مشغول به خدمات رسانی در بخش دولتی هستند، دامپزشک عمومی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که این استان دارای جمعیت دامی مناسبی برای فعالیت دامپزشکان متخصص است اما چرا آن ها تمایلی به فعالیت در این استان ندارند؟ اظهار کرد: تعداد جمعیت دامی در این استان مطلوب است اما قسمت اعظم آن ها در دامداری های سنتی پرورش می یابند.

شفیعی با بیان اینکه بیشتر دامپزشکان متخصص در واحدهای دامی صنعتی فعالیت می کنند، ادامه داد: از سوی دیگر سطح درآمد دامداران این استان بسیار اندک است و آن ها توان هزینه کرد زیادی برای درمان دام های خود ندارند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر دامداران این استان هزینه های ویزیت را به سختی به دامپزشکان بخش خصوصی پرداخت می کنند بطوریکه دامپزشک با خود دارو را به محل دامداری برده سپس امر درمان را انجام می دهد، سپس دامداری ویزیت دامپزشک را پرداخت می کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: از سوی دیگر دامپزشکی بخش خصوصی این استان فاقد امکاناتی همچون رادیولوژی، سونوگرافی و ... است.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رشید پورمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
0
0
حکیم مهر عزیز، خود بنده به همراه دو تن از همکاران که اتفاقا یکیشون متخصص هم هست، کمتر از دو ماه پیش جهت تاسیس بیمارستان دامپزشکی در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اقدام کردیم. حتی دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی هم موجود بود. اما نظام دامپزشکی این استان با سنگ اندازی اجازه کار به هیچ دامپزشک جدیدی رو نمیده و حتی طبق ادعای خودشون قصد داره تعدادی از این کلینیک ها رو هم ببنده. وقتی پنج نفر که خودشون کلینیسین و داروخانه چی هستند بیست سال شورای نظام دامپزشکی یک استان باشند، از این بهتر نمی‌شود...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
0
0
کلن نظام دامپزشکی دیدی نسبت به رشته های تخصصی دامپزشکی ندارد و اعتقادی به کار خصوصی توسط دامپزشک متخصص نداره، می گن شما کار تخصصی لازم نیست انجام بدی، ما به دامپزشک عمومی در قالب مجوز درمانگاه عمومی مجوز دادیم و داره همه کاری انجام می دهد از آزمایشگاه و رادیولوژی و سونوگرافی گرفته تا درمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
0
دکتر رضا شفیعی دیگه کیه تازه اومده ؟
همچین شخصی در دامپزشکی استان نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
دوست عزیز اتفاقا این کار خوب نظام دامپزشکی هست که اجازه اشباع شدن رو نمیده و طبق اصول و مقررات اجازه تاسیس کلینیکو بیمارستان میده..نمیشه که هر کی سر شو انداخت پایین بیاد کلینیک بزنه
نظر شما
ادامه