کد خبر: ۳۷۸۰۰
تعداد نظرات: ۳۴ نظر
در پی انتصاب رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور:
این نامه با امضای «دکتر حسینعلی عرب» دبیرکل جامعه اسلامی دامپزشکان و رئیس کمیته دامپزشکی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، منتشر شده است ...

بسمه تعالی

نامه سرگشاده جامعه اسلامی دامپزشکان به رئیس سازمان دامپزشکی کشور

جناب آقای دکتر علیرضا رفیعی پور

رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور

با سلام و عرض تبریک به مناسبت انتصاب جنابعالی به ریاست سازمان دامپزشکی کشور، به استحضار می رساند جامعه اسلامی دامپزشکان به عنوان یک تشکل صنفی- سیاسی از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون در زمینه حرفه ای و  همچنین در صحنه های اجتماعی- سیاسی، فعالیت های مستمری داشته است. این تشکل با اعتقاد به اصول و ارزشهای دینی و ملی و تأکید بر آرمانهای اولیه انقلاب اسلامی با رویکردی ارشادی-انتقادی، برای افزایش تولید ملی در بخش اموردام و رشد و توسعه اقتصادی، امنیت غذایی، بهداشت و سلامت جامعه در جهت تحقق ایرانی آزاد، مستقل و آباد، در حد توان همت خود را بکار بسته است. این جامعه، ضمن حضور فعال در صحنه های سیاسی-اجتماعی، همواره نقش محوری و تأثیر گذاری در فرآیندهای دستگاههای اجرایی حوزه دامپزشکی از جمله سازمان دامپزشکی برعهده داشته و ازجمله در انتخابات اخیر ریاست جمهوری، ستاد دامپزشکی حامی آقای روحانی با محوریت این تشکل در سطح کشور فعالیت گسترده ای داشته است. براین اساس، پیگیری و تحقق مطالبات و خواسته های متنوع و بحق صنوف و جوامع مختلف دامپزشکی را بعد از پیروزی جریان اعتدال و اصلاحات، وظیفه تشکیلاتی، اخلاقی، ملی و صنفی خود می داند. هرچند در تغییرات اخیر، نقطه نظرات این تشکل و دیگر جوامع و تشکل های همراه و همسو مورد بی توجهی قرار گرفته است، اما در حال حاضر، جنابعالی را رئیس قانونی سازمان دامپزشکی در دولت تدبیر و امید می دانیم و وظیفه خود می دانیم با تأکید بر اصول و ارزش های اعتقادی خود، در جهت تحقق اهداف و شعارهای دولت تدبیر و امید با شما همکاری نماییم. بر این اساس شورای مرکزی جامعه اسلامی با تشکر و قدردانی از تلاش های جناب آقای دکتر خلج و اعلام حمایت و تعامل با جنابعالی، دیدگاهها و خواسته های خودرا به اختصار در چند محور کلی به شرح زیر اعلام می دارد:

1-  یکی از ایرادات اساسی به روش مدیریتهای  قبلی سازمان، عدم اعتقاد جدی به مشورت و بی توجهی به دیدگاههای کارشناسی و تخصصی در مجموعه درون و برون سازمان بوده است. در زمان مدیریت قبلی، علی رغم تجربه طولانی، پاکدستی و توانمندی اجرایی جناب آقای دکتر خلج، این نقطه ضعف به پاشنه آشیلی برای آسیب به مدیریت خطیر سازمان و اختلال در امور دامپزشکی تبدیل گردید. بدین لحاظ از جنابعالی موکدا درخواست داریم در جهت تشکیل هسته کارشناسی و مشورتی به منظور استفاده ازنظرات گروهها، مجامع و شخصیت های تأثیر گذار در دامپزشکی، اقدام عاجل به عمل آورید.

2-  شما به خوبی واقفید که نقش بعضی از افراد و اطرافیان ریاست سازمان، در ایجاد اختلافات و عدم تعامل در خانواده بزرگ دامپزشکی و دیگر نهاد ها و دستگاههای مرتبط، غیر قابل کتمان است. لذا جایگزینی و استفاده از افراد خوشنام، دلسوز و دارای شخصیت با نفوذ معنوی که منافع ملی و حرفه ای را بر امور دیگر ارجح بدانند، اولین قدم در جهت ایجاد اصلاحات مدیریتی در سازمان دامپزشکی می باشد.   

3-  یکی دیگر از مشکلات و معضلات دامپزشکی، عدم تعامل و ناهماهنگی بین دو سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی می باشد. از جنابعالی درخواست داریم ،ایجاد تعامل، هماهنگی و رفع اختلافات بین این دو سازمان را در اولویت های اصلی کار خود قرار دهید

4-  در سالهای اخیر اقتدار و استقلال سازمان دامپزشکی توسط دستگاهها و نهادهای مختلف از جمله بعضی از مدیران وزارت جهاد کشاورزی، دچار خدشه شده است. متأسفانه این افراد با اعمال نفوذ و زیر پا گذاشتن ضوابط و مقررات صریح و روشن  بهداشتی ، نقش حاکمیتی و استقلال دامپزشکی را نادیده گرفته اند. در حال حاضر این شائبه ایجاد شده که این گروه از مدیران در وزارت متبوع در جهت تضعیف بیشتر جایگاه دامپزشکی و تبدیل آن به ابزاری برای برآورده شدن خواسته های خود هستند. لذا از جنابعالی درخواست داریم با مواضع شفاف و اعلام سیاست ها و برنامه های خود در جهت برگرداندن اقتدار و استقلال سازمان دامپزشکی کشور، به این شائبه ها و شایعات پایان دهید. بدیهی است در این راستا تمامی تشکل ها و جوامع صنفی و حرفه ای دامپزشکی پشتیبان و حامی  شما خواهند بود.

در پایان با عرض تبریک مجدد و آرزو برای موفقیت جنابعالی، اعلام می داریم که اجرای موارد گفته شده فوق می تواند زمینه مناسبی برای ایجاد تعامل و جلب همکاری تمامی حوامع، انجمن ها و دیگر نهادها و شخصیتهای درون و برون حرفه باشد. پر واضح است که جامعه اسلامی دامپزشکان با توجه به وظائف ملی و حرفه ای و پافشاری بر مواضع اصولی خود، با جلب حمایت و همکاری دیگر تشکلها و جوامع، تعامل با دیگر نهادها و دستگاههای کشوری از جمله نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و برگزاری جلسات و نشست های هم اندیشی، ضمن پشتیبانی و دفاع از جایگاه واقعی دامپزشکی در انعکاس مشکلات و مطالبات به حق خانواده بزرگ دامپزشکی، به تلاش های خود را ادامه خواهد داد.

دکتر حسینعلی عرب

دبیر کل جامعه اسلامی دامپزشکان

 

انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
لطفا به میزان درآمد و معیشت دامپزشکان نیز بپردازید
خیل عظیمی بیکارند و آنهایی هم که شاغل هستند واقعا درآمد مکفی ندارند، با این وضعیت باز همچنان پذیرش دانشجو بیشتر از پیش ادامه دارد
فاجعه‌ی منا در صنف دامپزشکی در راه است ، خواهشا در کنار جلسات متعدد ............. کمی هم به درد جامعه دامپزشکی برسین، خواهشا فقط سراغ یک درصد با درآمد بالا که عمدتا قدیمی های صنف هستند و یا برخی داروخانه داران نرین، بیایین ببینید مسئولین فنی چه میکشن؟ ببینید کسی که مطب زده و داروخانه بغلیش به راحتی بدون نسخه دارو میفروشه چه میکشه!؟
.....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
منطور از اطرافیان : دکتر ........... و دکتر ...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
1
عجب نامه ای بود واقعا راهگشا و قابل استفاده بود این نامه رو واسه ........... زده بودن یا چیزه دیگه ای اینکه بگن ما هم هستیم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
1
2
.................. چرا بجای اعتراف به اشتباهات گذشته، بعنوان مطالبه گر مکاتبه میکنیم؟ سوال اول: دکتر خلج را چه گروهی حمایت کرد تا مدیر سازمان بزرگی شود؟
معاونین خلج را چه کسانی انتخاب کردند؟ در تعیین مدیریت موسسه رازی بعنوان بزرگترین موسسه تولید واکسن در خاورمیانه چه کسانی نقش داشتند؟
حالا که به علل شکست های پی در پی در انجام وظائف محوله تغییراتی در مدیریت این دو نهاد موثر ایجاد شده بجای خاموش ماندن و درس عبرت گرفتن از کرده خود ، مجددا مکاتبه و عرض اندام کردن و دعوت به مشورت گرفتن! واقعا جای تعجب دارد. اگر آقای دکتر رفیعی پور به موفقیت خود می اندیشد از این گونه دسته ها و گروه ها بپرهیزد که بسیار اتفاق افتاده که مدعی هستند و فقط در موفقیت ها شریک، ولی آنجا که مدیریت سازمان به چالش کشیده شد آنها هم جلوتر از همه مدعی میشوند و عامل را در عدم گوش کردن مدیریت سازمان به پندهای خود اعلام میکنند چنانچه که در خصوص آقای دکتر خلج هم همین را مدعی شدند و در سایت حکیم مهر منتشر شد و بند اول این نامه هم همین موضوع را اشاره دارد.
و البته بند دوم نیز اشاره به تغییرات در پیرامون مدیریت دارد و تلویحا خاستار پذیرش افرادر بعنوان اطرافیان دارد که آقایان معرفی میکنند.
بند سوم هم حکایت از این دارد که بیایید با سازمان نظام هماهنگ شوید که گردانندگان آن خود ما هستیم.
پس بیاییم دیگر ..... این همیشه مشاورها رو نخوریم. مشکلات سازمان مشکلات داخلی است و راه حل ها خود را می خواهد. وگرنه ........ به دکتر سیاری هم خیلی از این دست مشورتها دادند و نیرو معرفی کردند و دیدیم که عاقبت کار چه شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
1
جامعه اسلامی دامپزشکی چیه دیگه!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
1
ممنون از جناب دکتر عرب.ولی ای کاش این ها رو یک ماه پیش به جناب وزیر دولت تدبیر و امید می گفتید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
1
این الان سرگشاده بود؟؟؟
کارشناس سازمان
|
Finland
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
3
جامعه اسلامی و دبیر این جامعه از افرادی هستند که عموما در دانشگاه اشتغال دارند و تجربه اجرایی در بدنه سازمان نداشته و اگر هم چند صباحی بعنوان معاون سازمان حضور داشته اند تجربه ای ....... ناموفق بوده است.جای تعجب است همانها که رئیس قبلی سازمان را به این سازمان تحمیل کردند و با حمایتهای خود موجب کنار زدن افراد لایق و توانمند از گردونه مدیریت سازمان شدند در اواخر دوره ریاست آقای دکتر خلج به اشتباه خود اعتراف کردند و از کرده خود اظهار پشیمانی نمودند ولی تعجب آورتر اینکه همان گروه اندک .......... امروز مدیر قبلی سازمان را توانمند و موفق میدانند!!!!
در هرحال انتظار از جامعه اسلامی اینستکه همانگونه که شاکله اصلی این تشکل را اساتید محترم دانشگاه تشکیل داده و اکثریت اعضای هیت مدیره و دبیر این جامعه را اساتید محترم تشکیل داده اند،به رتق و فتق امورات دانشگاه بپردازند و برای سازمان دامپزشکی کشور بیش از این نسخه نپیچند ......................!!
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
........... نتوانستند نیت درون خود را بیش از چند روز در دل خود نگه دارند .........................
دامپزشکی مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
اینها به کنار اینا دیگه عادی شده واسمون زیاد جدی نگیرین،دوستان تا حالا دقت کردین به آگهی های استخدام پایین؟؟!!
حکیم مهر عزیز این آگهی ها رو گذاشتین واسه چی به تاریخ اعلام نیازشون دقت کردین؟؟ سال 95!!
اینها رو سفارش کردن بذارید باشه تا اینقد نگن دامپزشکا بیکارن؟!یا که ...
.........................!
ما که فاتحه دامپزشکی تو ایران رو خوندیم شما هم بخونین
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
1
سوال من اینست که آیا در حرفه دامپزشکی تنها حوزه ای که نیاز به ترمیم دارد مدیریت سازمان دامپزشکی است که این آقایان اینقدر دلواپس آن هستند؟ و آیا فقط سازمان دامپزشکی و موسسه دچار سوء مدیریت هستند که اینقدر موجبات نگرانی شدهواست و سوال بعدی اینست که اگر آقایان اینقدر توانمند هستند که از راه دور مشکلات و معضلات بقیه دستگاه ها رو ارزیابی و حل کنند، چرا به مشکلات وزارت علوم و دانشگاه ها نمی پردازند که کشور را راحت کنند ......................؟ یا اینکه فقط بدنبال بخش اجرا هستند و .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
در نامه به نکات خوبی اشاره شده بود.
امیدوارم دکتر رفیعی پور این نکات را مد نظر خود قرار دهند.
دامپزشک با تجربه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
با سلام و عرض ارادت از حق نگذریم فحوای نامه درست و خوب و منطقی است ولی .................................. به فکر ما که کار اجرایی میکنیم کاری ندارند ولی بازهم میگویم حرفهایش درست است.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
2
اگر نیت کمک به سازمان و مدیریت جدید است نیاز به نامه سرگشاده نبود و در صورتی که هدف تنها کمک به مدیریت جدید بود این نامه میتوانست خصوصی ارسال شود و لذا باید دید هدف اصلی از تهیه این نامه چیست؟
...................................
ناشناس
|
Poland
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
1
تبعیض بیداد میکند در استان ما مراکز مایه کوبی خصوصی را مجبور میکنند با هزینه خود واکسنهای مورد مصرف بخش دولتی را از مرکز استان به شهرستان حمل کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
3
استاد گرامی جناب اقای دکتر عرب.ضمن عرض سلام.اینکه شما سه سال تمام قد از اقای خلج دفاع کردید.و شما در نامه جامعه اسلامی بصورت مکتوب ایشان را بهترین گزینه معرفی کردید به وزیر.در حالیکه چهار سال قبل هم گزینه ای جوان برای سازمان موجود بود.که هردوی ما کامل ایشان را می شناختیم.و تنها دلیل شما برای مخالفت نبودن در مجموعه را عنوان کردید.و هم گزینه ای چون دکتر حزبئه ای که با تلاش دوستان شما از دور خارج شدند.خواهشا یکبار شده مسئولیت عملکرد این گروه را ............ پذیرید ............. اینکه اقای دکتر رفیعی پور هم اگر موفق نشوند قطعا به ....... زمان دوست گرامی شما نخواهد بود.هرچند با انتصابات امروز اینده برای همه ما روشن شده
همکار دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
1
0
معلوم است که نامه جامعه اسلامی به خال زده است. آنهایی که طرف خطاب این نامه هستند و باعث بروز ناکامی های مدیریت سازمان شده و منافع آنها در خط قرار گرفته است از این نامه آشفته شده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
1
0
ما از جامعه اسلامی تشکر می کنیم که با صراحت و بدون محافظه کاری و بدون چشمداشت از حرف دامپزشکی صیانت می کند. شرط موفقیت آقای دکتر رفیعی پور این است که این اصول اساسی ذکر شده در نامه را آویزه گوش خود قرار دهد
دامپزشک با ...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
1
از حکیم مهر نا امید شدم فهمیدم کجای نظرات را سانسور و کجای آنرا دوست دارید و انتخاب میکنید. اخلاق خوبی نیست.
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
1
منظور آقای دکتر عرب ............ می باشد ................... این مدیر کل مغز متفکر دوره قبلی بود و متاسفانه ........................
شاید نامه بی ربط باشد اما انصافا حرف دل خیلی از دلسوزان است.کافی بود بجز دکتر عرب دست روی وی می گذاشت آن موقع یک پرونده سازی می کرد بیا و ببین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
به امید برکناری هر چه زودتر همین مدیر کل که منشا اصلی اختلاف سازمان با نظام بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
1
شاید قرار بوده گزینه ریاست سازمان از جامعه دامپزشکان باشد انشالله که دکتر رفیعی پور با گزینش درست ............. وباگماردن افراد علمی جوان و دلسوز مردم دامپزشکی در استانها نیز تحولی نو پدید اورد
کیایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
1
استاد ارجمند جناب آقای دکتر عرب
از نامه سرگشاده و حاوی نکات نغز و مفید شما در خصوص دامپزشکی متشکرم رجاء واثق دارم که نوشته های شما از سر خیر خواهی است و به نوعی تبیین اهداف جامعه اسلامی محسوب میگردد تا در آینده بتوان برمبنای آن بر عملکردها قضاوت نمود ولی نکته ریزی در این میان بسیاری از فعالان حرفه دامپزشکی را آزار میدهد و امید دارم که سایت ارزشمند حکیم مهر آن را دچار سانسور ننماید :
مهمترین نکته ای که در این میان لازم است تا شما در جریان قرار بگیرید سوء استفاده یکی از اعضای آن انجمن است که با وجود خود در همه بخش های حرفه دامپزشکی آثار سوء استفاده وی نمایان است از هیئت علمی نمودن خود و اعضاء خانواده خود تا ریاست سازمان دامپزشکی و سازمان نظام و مشاور وزیر و رئیس دفتر فلان قوه و... تا تعیین گماشته برای جامعه دامپزشکان و تعیین رئیس برای جاهایی که خودشان قبلا بوده اند اینها را تمام شاغلین حرفه دامپزشکی میبینند و میشنوند و به یاد ژنهای خوب می افتند که در دامپزشکی نیز رو آمده اند قضاوت در خصوص درست بودن تفکر ایشان از سابقه عملکردیشان مشخص است و نیاز به توضیح ندارد
شاید علت عدم اعتماد به جامعه اسلامی را بتوانید در همین نکته بیابید و آنرا مرتفع سازید
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
1
1
امیدوارم، بقیه جوامع و تشکل ها هم این طور روشنگرانه و دلسوزانه اعلام مواضع کنند تا رئیس جدید سازمان که به نظر می رسد خیلی از عمق قضایای پشت پرده دامپزشکی خبر دار نیست، قدری به خود آید و متوجه شود که چه مسئولیت خطیری را عهده دار شده است. وحدت و انسجام خانواده دامپزشکی باعث خنثی شدن توطئه ها و برنامه های شوم مافیاهای تجارت می شود که به دنبال تضعیف جایگاه دامپزشکی و تبدیل آن به ابزاری برای کسب مجوزهای نا مشروع خود هستند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
0
با تشکر از مواضع صریح و دلسوزانه جامعه اسلامی. بنده پیشنهاد می کنم گروه های صنفی- اجتماعی فعال در فضاهای مجازی به جای پاک کردن صورت مسئله و طرح مسائل غیر عملی چون انتقال و.... برنامه ها و شعار خود را روی استقلال و اقتدار دامپزشکی متمرکز نمایند. من اعتقاد دارم چنانچه یک حرکت عمومی و منسجم در این رابطه ایجاد شود وزارت جهاد کشاورزی عقب نشینی خواهد کرد.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
0
نامه خوبی است و محورهای این نامه می تواند مبنایی برای مذاکرات و گفتگو ها در خانواده دامپزشکی باشد. به نظر می رسد برخی از مدیران وزارت جهاد کشاورزی (که در حقیقت همان مدیران جهاد سازندگی سابق هستند که به دنبال انحلال وزارت کشاورزی سابق بوده اند) به دنبال یک دامپزشکی ضعیف و فرمانبردار هستند. اشکال از این نیست که جایگاه دامپزشکی در وزارت کشاورزی نباید باشد. بلکه این وزارت موجود دارای بافت کشاورزی نیست، بلکه متقمه ای از وزارت جهاد سازندگی سابق با تعدادی شرکت های خدماتی تجاری و همچنین بخش مهمی از وزارت بازرگانی است که در این وزارتخانه ادغام شده است. سیاست ها و عزل و نصب ها به دست کسانی است که در خارج از مجموعه این وزارتخانه در امور تجاری و بازرگانی فعال هستند. لذا ما باید با انسجام به روشنگری بپردازیم و خانواده دامپزشکی این توان را دارد که بتواند از حق خود در برابر این جریانات تجاری و غیر علمی دفاع نماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
0
والا بلا بخش دولتی شده ............ و بخش خصوصی شده بدو بدو و گرسنگی این چه دولتی است
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
1
جامعه محترم اسلامی عزیز
اول یکی بایستی پیدا بشود و از خود شماها گله و شکایت بکند . اول اینکه خود دکتر خلج با حمایت شما عزیزان بر مسند قدرت نشت. هر چند ایشان فرد سالمی بود اما .......................؟ چرا از چنین افرادی حمایت کردید و میکنید ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
2
نگارنده گان این نامه مشخص نیست بر اساس کدام تجربه .... به خود اجازه میدهند صلاح و مصلحت همه دستگاه های اجرایی دامپزشکی تشخیص و برای هر یک تعیین تکلیف کنند ......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
1
0
در جواب آن دوست عزیز که گفته نگارنده گان این نامه مشخص نیست بر اساس کدام تجربه به خود اجازه می دهند صلاح و مصلحت همه دستگاهها ............ باید گفت چگونه عده ای که در وزارت جهاد کشاورزی به امور تجاری مشغول هستند حق داشته باشند برای ما تعیین تکلیف کرده و در مورد مدیریت کلان دامپزشکی اعلام نفوذ کنند. اما صاحبان اصلی این حرفه با بیش از چند دهه فعالیت و زحمت و تجربه حق توصیه به رئیس سازمان را نداشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
اولاُ ؛ کمتر کسی در این حرفه است که موافق دخالت های افراد غیر در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های بخش دامپزشکی باشد و لذا از این منظر حرف جنابعالی بی اساس است. خصوصا اینکه جنابعالی طیف خاصی را بعنوان "صاحبان اصلی این حرفه معرفی فرموده اید!"
ثانیاُ ؛ اشتباه اشتباه است خواه از طرف خود و یا غیر ؛ همانطوریکه افراد عیر متخصص نبایستی در امور نامرتبط اظهار نظر کنند؛ افراد بی تجربه هم بایستی از حدود وظاپف خود آگاه باشند. ضمن اینکه تجربیات نه چندان دوری از نحوه عملکرد آنان در دسترس همگان هست.
از طرفی یک آسیب شناسی جدی برای اینکه بفهمیم چرا نحوه تعامل وزارت جهاد با دامپزشکی اینگونه است بسیار ضروری می باشد. فکر نمیکنید بعضی از همین مکاتبات و اقدامات مشابه و با اغراض سیاسی و گاها شخصی باعث شده که کاستی های احتمالی در سیستم سازمان در وزارت جهاد بزرگنمایی و عرصه را بر هر مدیری که به سازمان آمده تنگ کرده باشد؟ بعنوان مثال مصاحبه های اخیر را علیه سازمان و مدیریت قبلی آن را چه کسانی سازمان دهی میکردند ......................؟ و همین مکاتبه اخیر و به اصطلاح نامه سرگشاده مگر بیان کننده بعضی کاستی ها در سازمان نیست که آشکارا فریاد زده می شود. ما با ناشی گری های خود و با شعار کمک به بهبود وضعیت سازمان، بجای اینکه دست مدیریت سازمان را بگیریم، غالبا پای او را گرفته ایم یا خواسته یا نخواسته (الله و اعلم)
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
0
نویسنده متن ۲۰:۳۴ "" استاد گرامی جناب آقای دکتر عرب.با سلام ......"" دچار یک آشفتگی ذهنی و پریشان گویی شده است و این بر می گردد به ارتباط عاطفی بین ایشان و مخاطب نامه دکتر عرب.از یکطرف عضو جامعه اسلامی است و از طرف دیگر ....... مدیر کل محترم .... جهت ........ که ماشاله یکی دوتا هم نیست.
انتخاب دکتر رفیعی پور بعنوان یک نیروی سالم و‌ ارزشمند نشاندهنده این است که خیلی از معادلات بهم ریخته است و ....................................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
ناشناس آلمانی عزیز نکته اول اینکه از گزینه پاسخ استفاده کنید تا مشخص شود با که سخن می گوئید و دوم اینکه شما مگر روانشناس هستید که حکم به آشفتگی ذهنی مخاطبتان میدهید به راستی اینهمه نفرت را از کجا می آوریدکمی آرام باشید و معقول سخن بگوئید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
1
0
موارد ذکر شده در نامه کاملا بجا و و نشان دهنده واقعیات است . مخاطب نامه باید بدون توجه به غرض ورزیهای بعضیها ، صادقانه و با دقت به این موارد توجه داشته باشد.
نظر شما
ادامه