کد خبر: ۳۷۷۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر



یک مزرعه‌دار میگو، به یک سال حبس به علت تخلف از موازین بهداشتی و قرنطینه‌ای دامپزشکی در شهرستان چابهار محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چابهار اعلام کرد یکی از مزرعه‌داران میگو در شهرستان چابهار (سایت پرورش میگو گواتر) که در فصل پرورش امسال موازین و مقررات بهداشتی قرنطینه­ای را نقض کرده بود؛ با حکم دادگاه به یک سال حبس محکوم شد.

«دکتر میرلاشاری» افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر با ابلاغ سیاست‌های جدید بهداشتی و همدلی پرورش‌دهندگان میگو شاهد گذر سایت گواتر از حالت غیرفعال به سمت تولید و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه بودیم، متاسفانه این شخص با عدم تمکین از مقررات بهداشتی و قرنطینه­ای، تمامی سرمایه­گذاری‌های انجام شده توسط بخش دولتی و خصوصی را به خطر انداخته بود که خوشبحتانه با پیگیری کارشناسان دامپزشکی و همکاری و درایت مرجع قضایی به اشد مجازات جرم تهدید علیه بهداشت عموم محکوم گردید.

وی بیان داشت: مقررات بهداشتی در جهت تامین امنیت سرمایه‌گذار و حفظ و حراست از سلامت محصول تولیدی از مزرعه تا سفره میباشد و با رعایت آن در واقع ما به تولید پایدار که از مولفه های اقتصاد مقاومتی است نزدیک می‌شویم.

ایشان در پایان اظهار امیدواری کردند که با همدلی و درک بیشتر تولیدکنندگان در امر رعایت مقررات بهداشتی، شاهد تولید رو به فزونی و سالم در سایت پرورش میگو گواتر همانند سال‌های اخیر باشیم.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
تخلف فرد صراحتا چه بوده؟
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
با سلام و ارادت .. احسنت بر پیگیری این اداره و درود بر دستگاه قضایی این شهرستان با حکم ابلاغ شده
نظر شما
ادامه