کد خبر: ۳۷۶۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر



«دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در "همایش ملی روز جهانی غذا" حضور یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، همایش ملی روز جهانی غذا به همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با شعار «تغییر آینده مهاجرت، سرمایه گذاری در امنیت غذایی و توسعه روستایی» و با حضور وزیر بهداشت، رئیس سازمان دامپزشکی کشور، رئیس سازمان غذا و دارو، نمایندگان مجلس، فعالان صنایع غذایی و دیگر مسئولان مرتبط برگزار شد.

در این مراسم نشان ایمنی و سلامت سازمان غذا و دارو به عنوان یکی از معتبرترین نمادهای کیفیت فرآورده های غذایی به محصولات و شرکت هایی که علاوه بر رعایت ضوابط معمول اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، گام های موثری در ارتقاء محصولات خود برداشته اند اهدا گردید.

دکتر رفیعی پور در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگاران به نظارت سازمان دامپزشکی کشور و دو پروتئین مهم گیاهی و دامی اشاره کرد و به مردم اطمینان خاطر داد که محصولات دارای لیبل تاییدیه بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور و وزارت بهداشت که از مراکز مجاز تهیه شده باشند، از کیفیت و سلامت مناسب برخوردارند.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: تمام محصولات دامی و فرآورده های آن از مزرعه تا سفره تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور است.
دکتر رفیعی پور در خصوص نظارت بهداشتی در تولید شیر گفت: از دامداری تا سر سفره مردم، این نظارت توسط کارشناسان سازمان دامپزشکی و در زمانهای مختلف انجام می‌شود .

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
عدم اجرای ماده 19 با غذای سالم منافات دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
................... خدامیدونه و بس
نظر شما
ادامه