کد خبر: ۳۷۶۲۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
با پذیرش سالانه بیش از 50 هزار حیوان بیمار:
حیوانات بیمار در بیمارستان این دانشکده، با بهره‌گیری از آخرین اکتشافات در زمینه دامپزشکی و همچنین بالاترین استانداردهای لازم، مراقبت و درمان می‌شوند ...


حکیم مهر - دانشکده دامپزشکی دانشگاه یوسی‌دیویس در حال حاضر رتبه نخست را در میان دانشکده های دامپزشکی کل دنیا به خود اختصاص داده است. بیمارستان این دانشکده در سال 1970 با خدمات رسانی به 3000 حیوان بیمار در سال گشایش یافت و هم اکنون این بیمارستان سالانه با پذیرش بیش از 50 هزار بیمار با خدمات رسانی سریع و در فضا و چیدمانی با ظرفیتی بالا مشغول به کار می‌باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، حیوانات بیمار در این بیمارستان با بهره‌گیری از آخرین اکتشافات در زمینه دامپزشکی و همچنین بالاترین استانداردهای لازم مراقبت و درمان می‌شوند. در این دانشکده دانشجویان تحت آموزشی بی‌نظیر و دارای سطح کیفی بالا قرار می‌گیرند.

 

 

در این راستا با کمک بودجه‌های دریافتی،مسئولان مربوطه در پی گسترش هرچه بیشتر امکانات درمانی دامپزشکی در این دانشکده بوده و هستند. از برنامه‌های در دست اجرا و تکمیل شده می‌توان به موارد ذیل اشاره داشت: 

مرکز دامپروری و خدمات فارم اولین مرکزی خواهد بود که به صورت آن‌لاین راه‌اندازی خواهد شد و این نمونه‌ای جامع از پیشرفت در این زمینه می‌باشد و این نشان از تعهدی است که این دانشکده نسبت به صنعت دامپروری و کشاورزی ایالت کالیفرنیا و کل دنیا دارد. ارتقا و اصلاح اصول  ایمنی جهت کار دانشجویان و کلینیسین‌ها نیز در برنامه کاری می‌باشد.

 

  

صنعت اسب‌داری بخش مهمی از اقتصاد و تمدن کالیفرنیا را به خود اختصاص داده است. جهت خدمت مناسب به این صنعت، مرکز درمان و مراقبت اسبها به مکان جدیدی منتقل شده و در آن لنگش در این حیوانات نیز با دقت بالا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. متخصصان در این بیمارستان قادرند اسبها را به راحتی در محیط باز معاینه نموده و آسیب‌های وارده را تشخیص و درمان نمایند.

 


 

 

همچنین تاسیس مرکزی جهت تصویربرداری تمام گونه‌های حیوانی و جهت استفاده تمام موارد بالینی در بیمارستان که هم بیماران دام بزرگ و هم دام کوچک را شامل می‌شود. این مرکز شامل جدیدترین فناوری‌های به روز تصویربرداری که همراه با کاهش استرس و معطلی برای بیماران می‌باشد.


 

این مرکز با امکانات منحصر به فرد رتبه نخست در دنیا را کسب نموده است.

 

  
 
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
3
اشتباه شده اینها بهترین هستند البته بعد از دانشگاه ازاد شوشتر و بافت
حسین ترابی
|
Brazil
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
ایالت کالیفرنیا با جمعیت حیوانی بسیار بالا تنها 2 دانشکده دامپزشکی دارد که یکی این دیویس بحق بهترین در جهان است که هنوز گمان نکنم هیچ یک از فارغ التحصیلان دانشگاههای ایران توانسته باشند در رشته های بالینی از آنجا تخصص بگیرند.تمام ایالات متحده امریکا 30 یا 31 دانشکده دامپزشکی در مقطع دکترا دارد که مقایسه بفرمائید با تعداد آنها در ایران.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
2
مقایسه بفرمایید با دانشگاه ازاد شوشتر و بافت و بابل انصافا دانشگاه ازاد شوشتر یه چیز دیگه است کیفیت اموزشش
علیرضا خاکپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
پس دانشگاه "یالقوزآباد سفلی" چی شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
0
0
مسوولین اونجا شاید دین ندارند ولی قطعا آزاده اند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
1
1
مقایسه امکانات کشور آمریکا با ایران یا هر کشور دیگری مقایسه ای اشتباه است. آمریکا ثروتمندترین کشور دنیاست و طبیعی است که آن دانشکده دامپزشکی هم چنین امکاناتی داشته باشد. اینکه بعضی ها عادت دارند تا میبینند یک جای دنیا در یک زمینه ای امکانات بهتری از ما دارد شروع به تحقیر کشور خودشان (ایران عزیز) می کنند به نظر من کار درستی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
بسیار با شما موافق هستم طبیعتا هر کشوری برای رشد به مدت زمان احتیاج داره
Dr.Ehsan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
به نظر بنده مقایسه کردن ایالت متحده آمریکا با کشورهای دیگر در زمینه دامپزشکی نادرست است. چه برسد به ایران که در آن نگهداری حیوان خانگی برای عموم مردم امری عجیب و ناپسند بوده و حتی دام داران هم خودشان به درمان می‌پردازن.
استعداد های درخشانی در این کشور در زمینه دامپزشکی وجود دارد. مانند آقای دکتر رضا رجائی ، دکتر علی صادق پور ، دکتر محمد بازایی و...
اما متأسفانه نه تنها مشکل دامپزشکان بها ندادن به آنها همچون پزشکان در زمینه انسانی نیست بلکه فروشگاه های حیوانات هم در شایعه پراکنی علیه دامپزشکان نقش دارند.
با تشکر
نظر شما
ادامه