کد خبر: ۳۷۵۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر



این تفاهم‌نامه در اجرای ماده ۶ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و به منظور افزایش بهره‌وری و کارآفرینی در حوزه دامپزشکی و نیز افزایش مهارت‌های حرفه‌ای اعضای سازمان نظام دامپزشکی ظهر امروز فی‌مابین «دکتر صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی و «مهندس آگاهی» رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی به امضا رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی، بر پایه این گزارش برگزاری کنگره‌ها، کارگاه‌ها و دوره‌های بازآموزی و نوآموزی مشترک، همکاری‌های آموزشی، ممیزی و نظارتی در امر نظارت‌های بهداشتی بر واردات فرآورده‌های دامی به منظور اشتغال‌زایی، بسترسازی در خصوص تبیین و توسعه کارآفرینی و کسب و کار در حوزه دامپزشکی، همکاری در حوزه‌های بین المللی، مراجع معتبر علمی و صدور خدمات دامپزشکی به کشورهای منطقه و مشارکت در امر تالیف، ترجمه و انتشار کتب و مقالات علمی دامپزشکی از مهمترین اهداف این تفاهم‌نامه است.



 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
با سلام و عرض ارادت.
هیچکدام از موارد تفاهم شده نه ربطی به سازمان نظام دامپزشکی داره و نه ربطی به واردکننده فرآورده های خام دامی. مثل اینه که رییس فدراسیون کشتی با انجمن واردکنندگان لباس ورزشی تفاهم کنند که ضوابط ورود توپ تنیس را به کشورهای اسکاندیناوی آموزش دهند.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
با نظر همکارم موافقم این موارد ذکر شده اصلا ربطی به انجمن واردکننده گان ندارد که با آنها توافق نامه امضا کردید .ریشه اختلافات از این جاها منشا میگیرد
نظر شما
ادامه