کد خبر: ۳۷۵۱۷
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد واحد بافت خبر داد:
«دکتر سیدمهدی قمصری» و «دکتر حسینعلی عرب» با حضور در بخش‌های اداری و آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت، از امکانات گروه دامپزشکی بازدید کردند ...



حکیم مهر - بازرسان آموزشی، پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت از امکانات گروه دامپزشکی بازدید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر سیدمهدی قمصری» و «دکتر حسینعلی عرب» با حضور در بخش‌های اداری و آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت پیشنهادهای خود را در حوزه‌های مختلف ارائه کردند تا دانشجویان رشته دامپزشکی بتوانند از خدمات مختلف این دانشگاه استفاده بهتری داشته باشند.

«دکتر محسن محسنی» معاون آموزشی و دانشجویی واحد بافت در این باره گفت: بازرسان وزارت علوم در راستای افزایش کیفیت آموزشی و رفاهی رشته دامپزشکی، ابراز امیدواری کردند که دانشجویان رشته دامپزشکی بتوانند از این امکانات بهره بهتر و بیشتری را ببرند.

وی درباره چگونگی راه‌اندازی رشته دکترای دامپزشکی واحد بافت گفت: از آنجا که شهرستان بافت با دارا بودن بیش از دو میلیون دام سبک و سنگین مقام اول استان کرمان را در این زمینه بخود اختصاص داده است، دانشگاه آزاد اسلامی را بر این داشت که رشته دکترای دامپزشکی را راه اندازی کند تا بتواند قدمی هرچند کوچک در راه تحقق شعار «دام سالم، غذای سالم» بردارد.

معاون آموزشی و دانشجویی واحد بافت ادامه داد: سرانجام با پیگیریهای مستمر مجوز این رشته بهمن 1394 صادر و به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسید و مهر 1395 اولین پذیرش دانشجو در این رشته انجام شد.

محسنی خاطرنشان کرد: از ابتدای راه‌اندازی رشته دامپزشکی تاکنون سالن تشریح، آزمایشگاه‌های جانورشناسی، بیوشیمی ،فیزیولوژی و هیستو پاتولوژی تکمیل شده و در حال تکمیل آزمایشگاه و کلینیک دامپزشکی وسایر آزمایشگاه‌های مرتبط با این رشته هستیم.

وی با توجه به دیگر امکانات آموزشی و پژوهشی، گفت: علاوه بر تکمیل سالن تشریح و آزمایشگاه‌های مرتبط، تفاهم نامه هایی با بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بافت، اداره دامپزشکی، آزمایشگاه‌های خصوصی دامپزشکی منعقد کردیم تا دانشجویان رشته دامپزشکی از امکانات آن آزمایشگاه‌ها استفاده کنند. در آستانه خرید یا اجاره ایستگاه اصلاح نژاد بزکرکی بافت هستیم تا بتوانیم از امکانات آن ایستگاه برای آموزش دانشجویان دامپزشکی استفاده کنیم.

وی درباره امکانات رفاهی دانشجویان دامپزشکی نیز گفت: مرکز کامپیوتر و اینترنت با پهنای باند 8 مگابایت، سلف سرویس دانشجویی، سالن‌های مجزای مجتمع ورزشی امالم علی(ع) و دو خوابگاه نوساز فاطمیه(س)دخترانه و پسرانه در اختیار این دانشجویان قرار دارد.

معاون آموزشی و دانشجویی واحد بافت با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت تنها مجری رشته دکترای دامپزشکی در جنوب و جنوب شرق ایران است، افزود: اکنون با راه‌اندازی رشته دکترای دامپزشکی در واحد بافت، پذیرای علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته از سراسر کشور هستیم که امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته بتوانیم هرچه سریعتر سایر امکانات رفاهی و آموزشی آنان را تکمیل کرده تا دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.


 

انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
0
چرا هيچ صحبتي از تعداد و تخصص اعضاي هيات علمي اين مركز نيست؟!
از امكانات آزمايشگاهي اون چطور؟! آيا تعداد دانشكده هاي فعلي دامپزشكي در كشور كم بود وضرورت و نياز بيشتر به دامپزشك بود كه اين مركز با امكانات در حد يك دبيرستان افتتاح شد؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
......... واقعا که....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
مشکل با یک بازدید حل شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
از آزمایشگاه بخش خصوصی؟ !! و ادارت دامپزشکی؟!! خود اونا امکاناتی ندارن که به قول معروف: کوری عصاکش کور دگر بود.
دو میلیون دام ؟! فکر کنم آمار چند تا استان را داده.
یک خیانت دیگر به دامپزشکی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
با ایجاد این رشته در مقطع دکتری، ظلم بزرگی به بیچارهای میشه که شب و روزشونو یکی کردن و با رتبه های واقعا عالی رفتن و در دانشگاههای دولتی دارن همین رشته رو می خونن ،و با سختگیری های زیادی که دانشگاه های دولتی دارن مثلا افرادی که در باهنر کرمان هستن و یا دانشگاه شیراز و یا دانشگاه چمران اهواز و یا حتی دانشگاه زابل بخدا که آه این بد بخت ها یه روزی دامنتونو می گیره و بترسید از چوب خدا که صدا نداره و بخاطر خدا هم که شده جذب دانشجوی دکتری دامپزشکی رو کم کنید. والا اگه تا ده سال دیگه هم دانشجو نگیریم بازهم مشکل دامپزشکان مازاد رو داریم چه برسه که الان هزار و پانصد تا هرسال فارغ التحصیل می شن،اخه این همه دامپزشک برن کجا کار کنند؟...!
حسین ترابی
|
Brazil
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
بعنوان دامپزشک شاغل دولتی که در بخش خصوصی نیز فعالیت داشتم شاهد بودم باعث راه اندازی دانشکده های دامپزشکی در کشور در بسیاری مواردهمکاران بیکار یا شاغلین مان در بخش خصوصی،دولتی و اعضای هیئت های علمی بوده اند که در شهرهای مختلف از طریق رابطه فامیلی یا دوستی با مسئولین شهر و مسئولین دانشگاه آزاد،با ارائه آمارهای جعلی و بی پایه و اساس وبرمبنای آن بزرگ کردن نیاز منطقه و کشور به خدمات دامپزشکی آنان را که بی تردید بدنبال درآمد بیشتر واحدشان در درجه اول بوده،همچنین با وعده استفاده از امکانات شبکه های دامپزشکی (که خودشان گاه معطل سرسوزن در اندازههای مختلف برای واکسیناسیون می باشند)،استفاده از امکانات رشته های دیگر چون پرستاری،قول بهره بردن از متخصصین آزمایشگاههای انسانی شاغل در شهرومنطقه برای تدریس علوم پایه و بی نیاز جلوه دادن به استخدام اساتید برای بسیاری از دروس و ........... به هدف شان که از نظر معنوی کسب جایگاه علمی و استاد دانشگاه معرفی شدن،در کنار درآمد و رفاه مادی بیشترکه هر دو مورد ازصفات مشترک انسانهاست و جای سرزنش نیست،می باشند.شاهد این ادعایم اینکه تا چند سال پیش که دانشکده دامپزشکی در بابل راه اندازی شد در 2 استان مازندران و گیلان که از نظر جمعیت دام وبخصوص طیوراز استانهای بی رقیب هستند تنها دو دانشکده تربیت کاردان دامپزشکی در رشت و چالوس وجود داشت که از اولین دانشکده های وابسته به دانشگاه آزاد کشور بودند اما با وجود داشتن تجهیزات و امکانات بسیار خوب در اواسط دهه 70 بدرستی برای تربیت دکترا مورد تائید قرار نگرفتند زیرا همکاران دامپزشک ما در این 2 استان درآمدشان شاید از بسیاری از پزشکان بیشترو با ترافیک کاری روبرو بودند.گفتا زکه نالیم که از ماست.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
فاتحه بخوانید .
عجب!!!!!!!!!!!!
Dr nadri
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
ننگ بر آنهایی باد که عمر جوانان معصوم این مملکت را به بهانه دادن مدرک بی خاصیت و صرفا برای کسب پول و درآمد به باد فنا می دهند و برای توجیه این رفتار ..... خویش از شعارهای نخ نما و تاریخ مصرف گذشته و ارائه آمارهای دروغین هیچ ابایی ندارند؛ و دانشگاه را که به فرموده ی امام (رحمه الله علیه) یکی از مقدس ترین اهداف آن کارخانه ی انسان سازی بود، به کارخانه ی مدرک فروشی و پول سازی تبدیل کرده اند.
و شرم بر ما باد که بر این ........ بازی بی تفاوت نشسته ایم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
بافت رو ول کنید بیایید دانشکده دامپزشکی بابل رو ببینید تا دستتون بیاد سرکار گذاشتن جوانهای کشور چطوری میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
اقای معاون اموزشی!!!!
تو را بخدا سوگند دست از سر دامپزشکی بدبخت بردار.
با چیز دیگری ترفیع بگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
یکی تو این مملکت نیست بگه آخه این همه دامپزشکو ما می خواهیم چکار، بخدا که عجیبه! والا این حرف نه نیاز به سواد داره نه کارشناس. دامپزشکی درحال نابودیه ترو خدا یکی یه کاری بکنه.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
2 میلیون دام؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! بابا کوتاه بیا برو اول صحت خبرتو تایید کن بعد بیا چاپش کن
دکتربدیعی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
قبل از اینکه مجوز صادرشود باید بازدید انجام شود
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
جناب دکتر قمصری و عربی که عکستون تو تصویر بابا ما دانشجوی خود شما بودیم دانشگاه تهران پنج سال فارغ التحصیل شدم بیکارم بعد شما دنبال چی هستی تو بافت بابا بخدا روزی هزار بار ارزوی مرگ میکنم شما چه کردید با دامپزشکی باید گریه کرد به حال این رشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
این مساله خیانت است، سازمان نظام دامپزشکی می تواند به راحتی این قبیل دانشکده ها را فاقد صلاحیت تشخیص داده و از دادن شماره نظام و پروانه به این قبیل دانشکده ها اعمال قدرت نماید.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
اقا به تمام مقدسات عالم دامپزشکی کار نداره..به خدا بچه ها به خاری و ذلت افتادن ..نکنید توربه خدا نکنید این رشته ذلیل شد.. از بیکاری بچه ها درگیر اعتیاد هزار بدبختی شدن کیه که حال روز بچه های دامپزشک و ببینه چرا خیانت میکنید ...دامپزشکی بخلطر شرایطی که داره خیلی زود تر اشباع میشه این اقایون چه کردند با این رشته..الان فارغ التحصیل دانشگاه تهران دامپزشکی بیکار هستن..چرا ظلم میکنید ..
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
... جناب دکتر قمصری و عرب ... که استاد خود بنده بودن در دانشگاه تهران... اقایون خود شما شاهدید که فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه تهران بیکارن پس چرا ....... میکنید و هی تعداد دانشکده ها رو زیاد میکنید...از یک ورودی هفتاد نفری دانشگاه تهران تعداد زیادی هنوز کار پیدا نکردن اونم بعد گذشت چندین سال بعد شما هی ......... کنید واقعا تاسف باره.. شما خودتون شاهدید که حتی فارغ التحصيلان رشته های تخصص دامپزشکی بیکارن ...باز شما ....... دامپزشکی نابود شده..دامپزشکا به ذلت افتادن برای گذراندن زندگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
درآمد اساتید و کارکنان یک مجموعه و برخی مسئولان در مقابل بدبختی و افسردگی و بیکاری حداقل 60 - 70 نفر در سال
حسین ترابی
|
Brazil
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
0
نمی دانم آقایان دکتر قمصری و دکتر عرب که دونفر از همکاران عزیزم نام شان را برده اند بعنوان بررسی امکانات تشریف برده اند به بافت یا از اعضای هیت علمی پروازی هستند که برای تحت تاثیر قرار دادن بازرسان در زمان بررسی تشریف داشتند که در حالت دوم واقعا جای تاسف است و باید به این همکاران جوان حق داد که از ناچاری دست به نفرین و ناله زده اند چون پیران (با پوزش فراوان از این تشبیه) اما همانطور که گفتم از اصلی ترین عوامل افزایش دانشکده های دامپزشکی در مقطع دکترا همکاران خودمان هستند.شاهد دیگر همین امروز در سایت شما و گزارش از بابل است که همکاری دیگر دادش از شیوه و سطح آموزش آنجا بلند شده.لازم است بگویم وقتی در بابل همکارانی چون آقایان دکتر س .ر ، دکترر.ع.ر،دکتر ا.ث که از بهترینها در سطح کشور هستند، حتی اگرمسئولیندانشگاه آزاد بابل علاوه بر ویزیت مجانی دستی هم به دامدار و مرغدار بابلی و مازندرانی بدهند تا زمانیکه این متخصصین کم نظیر کشور در آن منطقه تشریف دارند سراغ درمانگاه دانشگاه آزاد نخواهند رفت.واقعا بداد جوانها برسید و درب این دکانها را تخته کنید.من نه جوانم و نه ساکن ایران و تنها دیدن ارزش اجتماعی و درآمد عالی دامپزشکان خارجی و شنیدن فریاد از سر استیصال همکاران جوانم گاه وادارم میکند قلم بدست گرفته و وقتتان را بگیرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
0
این چاهی هست که واسه هر کی آب نداره واسه آقایون نون داره. کی به کیه؟ ما هم الکی هی گلوی خودمون پاره میکنیم. اینا که آخر کار خودشون میکنن .............
نظر شما
ادامه