کد خبر: ۳۷۳۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر



سرپرست محیط زیست استان گلستان با بیان اینکه "اطلاعی از ضرب و شتم توله خرس گلستان نداشته و تازه مطلع شده ام" گفت: مسئول پارک ملی گلستان در رابطه با مرگ توله خرس اطلاعات غلط به ما داده بود که در این باره با او و عاملین این حادثه برخورد خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «غلامرضا کریمی» در خصوص اخبار منتشر شده پیرامون مرگ توله خرس در پارک ملی گلستان بر اثر ضرب و شتم، ضمن محکومیت این مسئله اظهار کرد: ما نمی دانستیم ضرب و شتمی صورت گرفته است و تازه مطلع شده ایم. این بی اطلاعی ما نیز به دلیل اطلاعات غلطی بوده که از سوی مسئول پارک ملی گلستان به اداره کل محیط زیست استان داده شده و در این خصوص با او و عاملین این حادثه بعد از تکمیل بررسی‌ها، حتما برخورد خواهد شد.

وی افزود: طبق موضوعی که ما اطلاع داشتیم، سرنگ بی هوشی با هماهنگی تلفنی با کارشناس دامپزشکی به سمت توله خرس شلیک شده است و بعد از انتقال به دامپزشکی کلاله شهر مجاور این پارک، جانش را از دست می دهد.

کریمی ادامه داد: اینک با وجود فیلمی که از این حادثه منتشر شده نمی توان تایید کرد که خرس در همان منطقه که ضرب و شتم صورت گرفته کشته نشده باشد.

سرپرست محیط زیست استان گلستان همچنین در پاسخ به این سوال که چرا لاشه این توله خرس در فاصله زمانی اندک و بدون طی مراحل کارشناسی و کالبدشکافی دفن شده است، گفت: دفن توله خرس با دستور دامپزشکی استان که با نمونه برداری هایی که از لاشه گرفته و اعلام کرده بودند مشکوک به هاری بوده صورت گرفته است.

۱۳ شهریور ماه امسال یک قلاده توله خرس قهوه ای به روستای ترجنلی از توابع شهرستان گالیکش در حاشیه پارک ملی گلستان نزدیک شده بود. در حین عملیات زنده گیری این توله خرس یکی از اعضای شورای این روستا زخمی شد. بعد از گذشت مدتی کوتاه اعلام شد که توله خرس تلف شده است و تلاش برای یافتن علت مرگ آن ادامه دارد. صبح امروز فیلمی منتشر شد که نشان می دهد این توله خرس مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
مشت نمونه خروار است.
همه جا مشکل
همه جا تقلب
واقعا متاسفم ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
هاری علایم داره، خیلی راحت میشد بررسی کرد. مطمینم که بدون مشاهده علایم همینطوری فقط میگن هاری که دهن مردم رو ببندن. بیخیال بابا. همه جا.....
منم واقعا متاسفم ایران
نظر شما
ادامه