کد خبر: ۳۷۲۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر



فرماندار نهبندان با اشاره به آمار تلفات انسانی بر اثر ابتلا به هاری در یکی از استان‌های همجوار گفت: با توجه به هم مرز بودن این استان با شهرستان نهبندان، این آمار نگران‌کننده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «مهندس نظافت» در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان افزود: آمار سگ‌گزیدگی و بیماری هاری در یکی از استان‌های کشور سبب شده تا تعدادی از افراد بر اثر ابتلا به این بیماری کشنده، متاسفانه فوت کرده‌اند که این شرایط سخت و نگران‌کننده است.

وی که در دفتر محل کارش سخن می‌گفت، در خصوص وضعیت شهرستان نهبندان در مقابله با بیماری هاری اظهار داشت: خوشبختانه حتی یک مورد گزارش مشکوک هم از این بیماری نداشته‌ایم و این ثمره و بیانگر تلاش دامپزشکی استان و نهبندان در زمینه پیشگیری از این بیماری است.

فرماندار نهبندان به اقدامات دامپزشکی شهرستان در عید قربان اشاره کرد و گفت: فعالیت خوبی در روز عید قربان انجام شد و از نزدیک شاهد خدمات بهداشتی دامپزشکی در نظارت بر لاشه دام‌های نذری بودم که جا دارد از فعالیت‌های صورت گرفته تقدیر و تشکر نمایم.

مهندس نظافت اظهار نمود: دامپزشکی وظایف بسیار خطیر و حساسی را بر عهده دارد که با اطلاع‌رسانی صحیح به مردم می‌تواند به این سازمان در اجرای هر چه بهتر وظایف یاری رساند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
0
اگه هر شب شبکه سلامت به جای نمایش اعماا جراحی دست و پا و قلب ......کمی به فکر سلامت و اگاهی دادن در خصوص چکار کنیم تا بیمار نشویم بهتر بود حال انکه اکثر برنامه ها در مورد درمان پس از بیماریست.
نظر شما
ادامه