کد خبر: ۳۷۱۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
معاون بهداشت و بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران:
«دکتر علی عفتی» افزود: اگر امروز می‌بینیم که در سطح شهر همه چیز امن و ایمن است، سربازانی به نام دامپزشک در نوک پیکان این سپر محافظتی قرار دارند ...
 

حکیم مهر: معاون بهداشت و بهره‌برداری سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با حکیم مهر، با بیان اینکه ما دامپزشکان باید قدر صنف خود را بدانیم، گفت: «دامپزشکان سفیران بی نام و نشان بهداشت هستند که کمتر کسی به زحمات آنها در عرصه‌های مختلف واقف است.»

 «دکتر علی عفتی» افزود: «زحماتی که دامپزشکان در راستای تامین و تضمین سلامت مردم متحمل می‌شوند، کمتر دیده می‌شود؛ کمااینکه اگر امروز می‌بینیم که در سطح شهر همه چیز امن و ایمن است، سربازانی به نام دامپزشک در نوک پیکان این سپر محافظتی قرار دارند.»

وی با یادآوری اینکه امروز همه ما معضلات بیماری‌های مشترک را می‌دانیم، تصریح کرد: «بخش عمده‌ای از بیماری‌های شناخته شده مشترک هستند و این مساله وظیفه ما را در این حوزه سنگین می‌کند. چراکه قلب تپنده طرح‌های بهداشتی، دامپزشکان هستند.»

عفتی با تاکید بر اینکه تنها وظیفه‌ای که دامپزشکان بر عهده دارند،‌ بهداشت نیست، تصریح کرد: «بخش مهمی از وظیفه دامپزشکان آرامش روانی است که به جامعه می‌دهند؛ کمااینکه در زمان ذبح دام، حضور دامپزشکان باعث آرامش است. این آرامش روانی برای جامعه‌ای که ما متاسفانه انواع تقلب‌ها را در بخش مواد غذایی داریم، ارزشمند است.»
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
با عرض سلام وادب و احترام وخسته نباشید و خداقوت خدمت آقای دکتر عفتی و همکارانشون بخاطر کار سختی که در روز عرفه و عید سعید قربان داشتند، آقای دکتر چرا برای دهه اول محرم که قربانی و نذورات چند برابر عید قربان است طرح ندارید؟ بیماریهای مشترک و زئونوز تکلیفشان چه میشود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
پزشکی بیکار نباشد بهتر از این است که دامپزشکی شاغل باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
دکتر جان این قلب خیلی وقته از کار افتاده
نظر شما
ادامه