کد خبر: ۳۷۱۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

یک فارغ‌التحصیل رشته تاریخ بعد از 16 سال از دانشگاه آکسفورد به خاطر پیدا نکردن شغل مناسب درخواست غرامت کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «فائز صدیقی» فارغ‌التحصیل رشته تاریخ در شکایت به خاطر تدریس بسیار بد و ملال‌آوری که از نظر وی مانع دستیابی وی به مدرک درجه یک و شغل مناسب شده است، خواهان پرداخت یک میلیون پوند غرامت شده است.

وی که در رشته تاریخ معاصر در کالج بریسنوس دانشگاه آکسفورد تحصیل کرده، به دادگاه عالی گفته است که اگر مدرک درجه یک داشت می‌توانست به عنوان یک وکیل تجاری بین‌المللی فعالیت کند.

در صورتی که وی در دادگاه پیروز شود باب شکایت‌های مشابه زیادی برای فارغ‌التحصیلان باز می‌شود که معتقدند آموزش ناکافی، محل اقامت نامناسب و تصمیمات نابجای مقامات دانشگاهی باعث شده آینده کاری آنها دستخوش تغییر شود.

صدیقی 38 ساله گفت: این مدرک تمام زندگی کاری و شخصی من را تحت‌الشعاع قرار داده و من نتوانستم به موفقیتی که استحقاقش را داشتم برسم و مبلغ غرامتی که خواهان آن شده‌ام حداقل میزانی است که در این سال‌ها از دست داده‌ام.

وکیل‌مدافع صدیقی اعلام کرده است در طول این سال‌ها وی دچار بی‌خوابی و افسردگی شده است.

دانشگاه آکسفورد معتقد است با توجه به این‌که از زمان فارغ‌التحصیلی وی مدت زیادی گذشته، شکایت وی بی‌اساس است و دادگاه باید آکسفورد را تبرئه کرده و پرونده را مختومه اعلام کند.

با این حال دانشگاه آکسفورد پذیرفته است که اکثر اساتید این دانشگاه در زمان فارغ‌التحصیلی صدیقی در فرصت مطالعاتی بوده‌اند و امکان تدریس نداشته‌اند.

تیم حقوقی مدافع صدیقی معتقدند که این فقط یکی از چندین موردی است که به خاطر تدریس نامناسب نتوانسته‌اند به موفقیت برسند و همه تلاش خود را برای پیروزی در این پرونده خواهند کرد.

حکم دادگاه در پایان ماه دسامبر اعلام خواهد شد.

منبع: گاردین
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
هر دامپزشکی یک گاو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
ناشناس محترم واقعا از اینهمه نظرات منفی در مورد دامپزشکی و دامپزشکان خسته نشدید.
ناشناس
|
Hungary
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
0
منم دامپزشکم دانشگاه شیراز درس خوندم.میتونم از دانشگاه شیراز شکایت کنم؟؟
نظر شما
ادامه