کد خبر: ۳۶۹۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

معاون مرکز سنجش آموزش پزشکی از عدم تغییر تاریخ آزمون‌های دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۹۷ خبر داد و گفت: این آزمون‌ها مانند امسال به ترتیب در خرداد و تیر ۹۷ برگزار می‌شوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر جلیل نواز» معاون مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی علوم پزشکی سال ۹۷ و احتمال تغییر زمان این آزمون‌ها گفت: تغییر زمان آزمون دکترای تخصصی ۹۶ مصوبه شورای سنجش و پذیرش کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بود که به منظور یکسان‌سازی شروع سال تحصیلی تمامی دانشجویان دانشگاه‌های مختلف اعم از وزارت علوم، وزارت بهداشت  و آزاد اسلامی صورت گرفت.

وی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: زمان برگزاری آزمون های یاد شده در سال ۹۷ تغییری نخواهد کرد و آزمون دکترای تخصصی در خردادماه و آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی نیز در تیرماه ۹۷ برگزار خواهند شد.

به گزارش مفدا، معاون مرکز سنجش آموزش پزشکی همچنین از اعلام نتایج آزمون‌های کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی و دستیاری دندانپزشکی ۹۶ در نیمه دوم شهریورماه خبر داد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
0
0
چه فایده ای برای دامپزشکان داره ! وزارت بهداشت به دامپزشکان که تخصص علوم پایه وزارت بهداشت شرکت میکنن شماره نظام پزشکی نمیده
آروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
0
0
قرار بود دامپزشکا از این قانون مستثنا باشن شایعه بود یا شماره نظام پزشکی هنوز به دامپزشکا نمیدن؟
پارسال قرار بود تجدید نظر بشه تو همین حکیم مهر خوندم
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
در پاسخ به آروین:
خیر. متاسفانه دامپزشکان از گرفتن شماره نظام پزشکی با وجود اخذ تخصص های علوم پایه پزشکی محرومند!
نظر شما
ادامه