کد خبر: ۳۶۸۸۴



سازمان نظام دامپزشکی جمهوري اسلامي ايران ششمین كنگره بین‌المللی دامپزشکی طیور (IVPC 2018) را طی روزهای 8 الی 10 اسفندماه امسال در مرکز بین المللی همایش‌های رازی تهران برگزار می‌کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، سازمان نظام دامپزشکی پس از برگزاری موفقیت آمیز پنج همایش در سال‌های 1386، 1388، 1390، 1392 و 1394 که معتبرترین همایش علمی برگزار شده در صنعت طیور کشور نیز می‌باشد، ششمین کنگره دامپزشکی طیور را نیز در ابعاد بین‌المللی با شکوه هرچه تمام‌تر در روزهای 8 الی 10 اسفندماه امسال مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار خواهد کرد.

این کنگره فرصت بسیار مغتنمی برای حضور فعال و مؤثر صاحب‌نظران، اندیشمندان، درمانگران حوزه طیور، دانشجویان و صاحبان صنایع مرتبط به منظور تبادل نظر و دستیابی به آخرین اطلاعات، دستاوردها و یافته‌های علمی به حوزه بزرگ و پر اهمیت طیور در کشور است.

در همین راستا هر روز حضور در همایش دارای 5 امتیاز بازآموزی (15 امتیاز برای 3 روز متوالی) و ارائه مقاله در صورت حضور نیز دارای 5 امتیاز بازآموزی (حداکثر 10 امتیاز) برای اعضای سازمان نظام دامپزشکی در مقطع دکتری و بالاتر می باشد.

مهلت ارسال خلاصه مقالات به این همایش نیز تا اول آذر ماه 1396می‌باشد و نتایج در اول بهمن‌ماه در سایت همایش اعلام خواهد شد و پس از آن کار ثبت نام از پذیرفته شدگان آغاز و تا هفتم بهمن ماه 96 ادامه خواهد یافت.

گفتنی است دکتر محمدرضا صفري، رييس سازمان نظام دامپزشکي ج.ا.ا و رييس ستاد برگزاري ششمین کنگره بين المللي دامپزشکی طیور (IVPC 2018) طي احکام جداگانه‌اي آقایان «دکتر سعید چرخکار» را به عنوان دبير، «دکتر سید علی پور بخش» را به عنوان رئيس کميته علمي و «دکتر حسام‌الدین اکبرین» را به عنوان دبير اجرايي اين همایش را منصوب کرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر، نحوه ثبت نام و یا حضور در فضای نمایشگاهی می‌توانند به وب‌سایت این کنگره به نشانی www.ivpc2018.com مراجعه نمایند.

 
 
نظر شما
ادامه