کد خبر: ۳۶۷۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمپین‌های مردمی مقابله با ذبح غیر مجاز در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر عبدالله بهمنش» با اشاره به ذبح های غیر مجاز دام و تهدید سلامت مردم گفت: راه‌اندازی کمپین‌های مردمی مقابله با کشتارهای غیر مجاز به منظور توسعه سلامت در استان ضروری است.

مدیرکل دامپزشکی استان به ذبح غیر مجاز دام در حاشیه شهرهای استان اشاره کرد و افزود: این کشتارها غیر قانونی،ناسالم و برای سلامتی انسان ها مضر است.

وی با اشاره به ذبح غیر مجاز دام و تهدید سلامت مردم، بر راه‌اندازی کمپین‌های مردمی مقابله با ذبح غیر مجاز به منظور توسعه سلامت در استان تاکید کرد و ادامه داد: قرار است کمپین‌های مردمی مانند "نه به کشتار غیر مجاز دام" و "نه به کشتار مرغ زنده" را در راستای توسعه سلامت مردم در استان راه‌اندازی کنیم.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
سلام
ذائقه مردم بختیاری دراستان کهگیلویه وبویر احمد وچهارمال وبختیاری ومناطق لر نشین استان خوزستان استفاده ازمرغ زنده وکشتار توسط خودشان است وبندرت از مرغ های بسته بندی استفاده می کنند لذا صرف وقت وایجاد محدودیت برای مردم هیچ نتیجه ای نداشته ودرشهرستان های لردگان وایذه وباغملک اجبار به استفاده ازمرغ های کشتاری با شکست مواجهه شد
نظر شما
ادامه