کد خبر: ۳۶۴۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رئیس هیئت مدیره انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: متاسفانه متخلفان مرغ‌های منجمد را یخ زدایی (دیفراست) و به نام مرغ گرم (تازه) به بازار مصرف عرضه می‌کنند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، «محمد یوسفی» در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: مرغ‌های منجمد به شیوه‌های کاملا غیربهداشتی و غیراصولی به مرغ گرم تبدیل و در بازار به مردم عرضه می‌شود .

وی در ادامه اظهارداشت: تهدید امنیت غذایی مردم و سلامت جامعه نخستین پیامد ورود این مرغ‌ها به بازار است .
رئیس هیئت مدیره انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه توزیع مرغ منجمد جهت تنظیم بازار در مواقع ضروری از سوی شرکت پشتیبانی امور دام انجام می‌شود، گفت: دولت به ازای هر کیلوگرم مرغ سرد دو هزار تومان یارانه پرداخت می‌کند .

وی همچنین با اعلام اینکه تفاوت فاحش قیمت مرغ سرد و گرم زمینه سوء استفاده برخی از افراد منفعت طلب را در جامعه فراهم می‌کند، افزود: شرکت پشتیبانی امور دام هرکیلوگرم مرغ منجمد را پنج هزار و ۳۰۰ تومان به مراکز عمده فروشی تحویل می‌دهد تا پنج هزار و ۷۰۰ تومان به دست مصرف کنندگان برسد و در برابر مرغ گرم در بازار بین هفت هزار و ۵۰۰ تا هشت هزار تومان عرضه می‌شود .

یوسفی گفت: اختلاف قیمت دو هزار تومانی بین مرغ سرد و گرم افراد سودجو را وسوسه می‌کند تا اقدامات ناشایسته‌ای انجام دهند که ادامه این گونه رفتارهای پرخطر سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازد .

وی با اشاره به اینکه افراد متخلف مرغ‌های سرد را پس از دیفراست (یخ زدایی) با مرغ‌های گرم مخلوط و به مصرف کنندگان عرضه می‌کنند، گفت: تداوم عرضه این ماده پروتئینی بصورت غیر متعارف صدمات جبران ناپذیری در جامعه بر جای خواهد گذاشت .

رئیس هیئت مدیره انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی افزود: وزارت جهاد کشاورزی به جهت جلوگیری از چنین تخلفاتی باید در رابطه با نحوه توزیع مرغ‌های منجمد تجدید نظر اساسی کند تا اختلاف قیمت فاحش بین مر غ. گرم و سرد به حداقل ممکن برسد .
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حاج ...... و ساير شركا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
ما كما في السابق منتظر حمايتهاي بي دريغ دكتر ... در ....... هستيم و يقين داشته باشند حمايتهاي ما گسترده تر خواهد بود.كار خاصي انجام نميديم فقط در يك فقره خدمت به خلق اله هزار تن مرغ منجمد ١١ و ١٣ ماهه را ريختيم تو چيلر كشتارگاه و فرستاديم سفره مردم!
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
هیزی از تازی مباشد شغال وارد باغ نمی شود
بندری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
در تمام کشتارگاهها همین است اما نظارت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه