کد خبر: ۳۶۴۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر



کارخانجات لبنیات و مراکز جمع آوری شیر در شهرستان قوچان، ملزم به نصب بنر هشدار تقلبات شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی قوچان، رئیس این شبکه گفت: از میان انواع غذاهایی که روزانه به مصرف انسان می رسد، شیر و فرآورده های آن به دلیل تنوعی که دارند بین تمامی افراد جامعه جایگاه ویژه ای دارند.

«دکتر علیرضا قدرتی» بیان کرد: شیر یکی از مناسبترین مواد غذایی است که علاوه بر انواع پروتئین ها، چربی ها، املاح مورد نیاز بدن بخصوص فسفر و کلسیم، انواع ویتامین ها و نیز تمامی اسیدهای آمینه ضروری را داراست.

وی افزود: حال با توجه به ماهیت شیر خام و اینکه امکان فساد پذیری آن بالاست، گاهی ممکن است افراد سودجو به فکر استفاده از بازار پر فروش و پر رونق آن بیفتند و برای کم کردن هزینه های تولید و به دست آوردن سود بیشتر دست به تقلب در موادغذایی مانند شیر بزنند که از این راه سلامت مردم را به خطر می اندازند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: در راستای کنترل انجام تقلبات در شیر خام تمامی کارخانجات لبنیات و مراکز جمع آوری شیر ملزم به نصب بنر هشدار تقلبات با این مضمون «تقلب در شیر خام تازه تهدید علیه بهداشت عمومی و جرم محسوب می شود و مرتکبین به حبس تا یکسال محکوم خواهند شد» شده اند.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
خوبه که اتفاقات بزرگ از طریق رسانه ای مثل حکیم مهر اطلاع رسانی بشه ولی هر اتفاق کوچیک که ارزش خبری نداره چرا مطرح میشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
بقیه شهرستانها و استانها رو هم ملزم کنند,این بنر رو نصب کنن...تا هم کارفرما بفهمه هم دامدارا,ک مسیپل فنی الکی خودشو هی ب اب و اتیش نمیزنه..بدونن شوخی نیش.جرمه..اصلا احساس مجرم بودن نمیکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
درپاسخ ب دامپزشک عزیز.ک گفتن اتفاق کوچیکی هست ک ارزش خبری نداره.اتفاقا بسیار حرکت جالبی هست.من از خکیم مهر تشکر میکنم.و شاید از نظر شما این قضیه مهم ب نظر نرسد .شاید حوزه فعالیتی شما در بخشی باشدک این موضو برای شما بی اهمیت جلوه میکند.ولی من ک فعالیتم در این حوزه هس..اهمیت این موضوع رو میدونم . نصب همین بنر ساده حرکت موثر و اقدام جالب توجهی هست ک باید در تمام مراکز و کارخانجات الزامی شود.اگه در جریان تقلبات گسترده و مظلومیت مسیول فنی در مقابل کارفرما و دامدار برای اعمال نظارت بودید الان پیشنهاد میدادین صدتا ازین بنرا نصب کنن تو چش همه باشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
ب نظر من ک در کنار ازمایشگاه و تجهیزات ازمایشگاه و ....باید این بنر هم جز لاینفک بذارن...اصلا بگن این بنر رو اول بزن ...بعد شروع فعالیت کن...بذارین همش جلو چشمشون باشه...
نظر شما
ادامه