کد خبر: ۳۶۲۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه (واقع در استان خراسان جنوبی) از افزایش مراجعه کنندگان به بخش دارو درمان این اداره خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی سربیشه، «محسن رمضانی» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان با بیان این مطلب گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 700 مورد مراجعه به واحد دارو درمان این شبکه انجام پذیرفته که از این تعداد بیش از 85 رأس گاو، بیش از 950 رأس گوسفند و بز، بیش از 170 قطعه طیور و بیش از 15 رأس سایر دام ها در این شبکه تحت درمان قرار گرفته اند.

رمضانی ادامه داد: بیش از 13 مورد کالبدگشایی دام، 33 مورد کالبد گشایی طیور، 8 مورد جراحی و 10 مورد تشخیص آبستنی و موارد متعددی مشاوره تلفنی نیز انجام گرفته است.

سرپرست شبکه دامپزشکی سربیشه با بیان اینکه این حجم مراجعه کننده نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته اظهار داشت: عملیات درمانگاهی این شبکه محدود به خود شبکه نبوده و مراجعات متعددی به روستاها داشتیم و نظارت بر دامداری ها، پایش و مراقبت فعال و مستمر بیماری ها نیز از برنامه های این شبکه در حوزه دارو و درمان بوده است.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
0
ماشالله به محسن آقا
مرد همیشه پر تلاش
ملحد بی نون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
0
درود بر دکتر بدیعیان عزیز که توی این شهرستان های محروم دارن خالصانه خدمت می کنن شما افتخاری واسه جامعه ی دامپزشکی ایشالا همیشه پیروز و برقرار باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
0
با سلام و عرض خسته نباشيد
احسنت به جناب مهندس رمضاني در خصوص اتخاذ سياست هاي درست و ميداني و منابع انساني به اميد توفيق روز افزون و خدا قوت به تمام پرسنل زحمت كش و قدر شناس دامپزشكي
نظر شما
ادامه