کد خبر: ۳۶۲۴۱
 

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به «بیست و چهارمین جشنواره‌ی ملی کتاب سال دانشجویی و سومین دوره‌ی کتاب سال دانشجویان فارسی‌نویس» تا 15 مرداد ماه سال‌جاری تمدید شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دبیرخانه‌ی جشنواره، 15 فروردین ماه تا 15 مرداد ماه سال‌جاری بوده و دانشجویان و طلاب مولف و مترجمی که کتاب خود را طی سال‌های 94 و 95 همزمان با زمان تحصیل خود منتشر کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به آدرس، www.isba.ir و تکمیل پرسشنامه الکترونیکی نسبت به ثبت‌نام در جشنواره‌ اقدام کنند.

گفتنی است، این جشنواره در سه بخش جنبی(نگارستان کتاب شامل، عکس، نماهنگ و فیلم کوتاه صد ثانیه‌ای با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی) و بخش اصلی شامل (گروه علوم پایه، گروه کشاورزی و منابع طبیعی، گروه هنر و معماری، گروه فنی و مهندسی، گروه علوم پزشکی و دامپزشکی، گروه علوم انسانی) و بخش ویژه شامل (اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال، فضای مجازی، گردشگری، تجاری سازی دانش و فناوری‌های نوین، مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم) برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، دبیرخانه‌ی این جشنوراه واقع در تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک 72 تحت عنوان سازمان انتشارات جهاددانشگاهی می‌باشد.

 
 
نظر شما
ادامه