کد خبر: ۳۶۱۷۰
 

معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در نمایشگاه الکامپ گفت: هدف اصلی رویکرد خدمات الکترونیک سازمان دامپزشکی کشور ارائه خدمت به ارزانترین و سریعترین شکل ممکن است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر خالد خداویردی» معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور به همراه «دکتر مسعود سواری» مدیرکل دفتر حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور قبل از ظهر امروز شنبه 31 تیر96 از غرفه خدمات الکترونیک سازمان دامپزشکی کشور در نمایشگاه الکامپ96 بازدید به عمل آورد.

دکتر خداویردی در بازدید از این نمایشگاه با اشاره به تاکید دولت محترم در خصوص الکترونیکی کردن ارائه خدمات و نقش سازمان دامپزشکی در تحقق دولت الکترونیک گفت: خوشبختانه سازمان دامپزشکی کشور در راستای دولت الکترونیک و هوشمندسازی سازمان اقدامات بسیار خوبی انجام داده، به نحوی که در چند سال اخیر در خصوص ارائه خدمات 11  سامانه درسطح سازمان راه اندازی شده که بخش زیادی از این سامانه ها کاربردهای فنی دارد و برای تسهیل در صدور گواهی ها و مجوزهای بهداشتی کاربرد دارند.

دکتر خداویردی در ادامه افزود: یکی از این سامانه ها، سامانه یکپارچه قرنطینه است که با ایجاد ارتباط الکترونیک و برخط با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سازمان راهداری در جهت کنترل دقیق و بهتر تردد دام و فراورده های دامی عمل نموده است.

معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در ادامه با اشاره به رویکرد سازمان دامپزشکی کشور در بحث هوشمند سازی سازمانی گفت: هدف اصلی این رویکرد آن بوده که خدمات را به ارزانترین و سریعترین روش ارائه دهیم، چرا که سازمان دامپزشکی کشور جزء آن دسته از سازمان‌های حاکمیتی است که به دلیل تعدد وظایف و مأموریت‌های محوله، کل جامعه اعم از جامعه شهری، روستایی و عشایری به عنوان مخاطبان و ذینفعان از خدمات این سازمان استفاده می کنند، لذا در تلاشیم در تداوم ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به سمت الکترونیکی کردن ارائه خدمات حرکت کنیم.

دکتر خداویردی در پایان با اشاره به کسب رتبه برتر این سازمان در حوزه خدمات الکترونیک نمایشگاه الکامپ سال گذشته اظهار امیدواری کرد سازمان دامپزشکی موفق شود در سالهای آتی نیز در بحث هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات و فعالیت ها پیشگام و موفق عمل کند.

 
 
نظر شما
ادامه