کد خبر: ۳۵۷۱۷
 

فرماندار اصفهان بابت کنترل تب کریمه کنگو در اصفهان از دامپزشکی و مراکز بهداشت 1 و 2 تقدیر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «احمد رضوانی» پیش از ظهر امروز در کارگروه سلامت اظهار کرد: به سبب کنترل تب کریمه کنگو از دامپزشکی اصفهان و مراکز بهداشت 1 و 2 تشکر می‌کنیم.

وی افزود: برای مقابله با بیماری سالک در اصفهان 46 درصد اعتبارات تخصیص یافته است؛ در تلاش هستیم تا امسال از ردیف بودجه‌ای دیگری اعتبار مقابله با این بیماری را به صورت مناسب‌تری تأمین کنیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به هفته مقابله با دخانیات تصریح کرد: در مدارس راهنمایی و در بین جوانان و حتی دختران مصرف سیگار افزایش یافته و مصرف قلیان هم عادی شده است در حالی که مصرف دخانیات مشکلات سلامتی و بهداشتی زیادی را سبب می‌شود، باید به روزی برسیم که دخانیات در آن نابود شود، البته شرکت دخانیات ایران هم به جهت منبع درآمدی که دارد نمی‌تواند تعطیل شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه انتخابات کار سنگینی بود که توزیع غذا بین مجریان انتخابات تنها بخش کوچکی از آن را شامل می‌شد، در انتخابات گذشته تنها با یک مجموعه برای تأمین غذا قرارداد بسته شده بود در حالی که امسال با بیش از 30 مجموعه برای تهیه 40 هزار غذا در ایام برگزاری انتخابات قرارداد بستیم و نظارت بر تهیه و توزیع بهداشتی غذای مجریان انتخابات به عهده مراکز بهداشت شماره 1 و 2 بود.

رضوانی با اشاره به اینکه شهرستان اصفهان با دارا بودن 965 شعبه اخذ رأی، 3 هزار صندوق رأی داشت، تأکید کرد: با همکاری همه دستگاه‌ها انتخاباتی پرشور را در سطح اصفهان شاهد بودیم که امنیت آن هم به طور کامل تأمین شد.
 
 
نظر شما
ادامه