کد خبر: ۳۵۷۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

نشست هم اندیشی شرکت های پخش استانی و سراسری توزیع دارو و واکسن و مواد بیولوژیک در اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، جلسه ای با حضور دامپزشکان بخش خصوصی در حوزه دارو و درمان، مدیران عامل و مسئولین فنی شرکت های توزیع استانی دارو و واکسن و مواد بیولوژیک، مدیر کل دامپزشکی استان و رئیس اداره دارو و درمان با محوریت بررسی مشکلات موجود در بحث چرخه توزیع دارو و واکسن در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در ابتدای جلسه «دکتر برائی نژاد» مدیر کل دامپزشکی استان ضمن خوش آمد گویی به همکاران بخش خصوصی، با تشریح وظایف اداره کل و تعویض اختیارات دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور در بحث توزیع دارو و واکسن و مواد بیولوژیک به بخش خصوصی با توجه به دستور العمل ها و شیوه نامه های ابلاغی جدید، خواستار ساماندهی و بهینه سازی روند توزیع و رفع نواقص موجود و نظارت بیشتر بر چرخه توزیع دارو و واکسن شد و افزود این مهم جز با تعامل متقابل شرکت های توزیع کننده و مسئولین فنی و همکاران این اداره کل میسر نمی شود.

در ادامه، حاضرین در جلسه ضمن قدردانی از عملکرد اداره کل در تسریع صدور صدور مجوزهای درخواستی، به بیان مشکلات صنفی خود پرداخته و نقطه نظرات خود را در زمینه دستورالعمل های ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور بیان نمودند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
تعویض اختیارات دفتر دارو و درمان؟ یا تفویض
نظر شما
ادامه