کد خبر: ۳۵۶۲۶
 

در جلسه شورای اداری شهرستان بوانات از زحمات «دکتر محمد جعفرپور» در سمت رییس شبکه دامپزشکی بوانات تقدیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از حرف رسا، «دکتر اخباری» معاون سازمان دامپزشکی استان فارس در جلسه شورای اداری شهرستان بوانات از زحمات 6 ساله دکتر جعفر پور در سمت ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان بوانات تقدیر کرد و «دکتر فرهاد مبینی راد» را بعنوان رییس جدید شبکه دامپزشکی بوانات معرفی کرد.

همچنین در این جلسه حکم انتصاب دکتر مبینی راد بعنوان ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان بوانات به وی داده شد و مبینی راد ابراز امیدواری کرد که با حضور و همکاری سازمانها و ادارات شهرستان آینده روشنی برای دامپزشکی بوانات رقم بزنیم.

دکتر اخباری کار دامپزشکی را مهمترین کار در نظارت بر امور بهداشتی مردم برشمرد و گفت: یکی از سازمانهایی که مستقیماً با امور بهداشت و سلامت مردم سرو کار دارد شبکه دامپزشکی می باشد، اما کار این سازمان دیده نمی شود.

دکتر جعفرپور از همراهی و همکاری فرماندار و مجموعه ادارت با شبکه دامپزشکی طی این سالها قدردانی کرد و گفت: شهرستان بوانات بعنوان یک شهرستان کشاورزی و دامداری شبکه وسیعی با بیش از 600 هزار راس دام سبک را شامل می شود که رسیدگی به امور این دام ها و واکسیناسیون آنها کاری بسیار وقت گیر می باشد که با همکاری ارگان ها و همکاران پر تلاش خودم این امور انجام گرفت.

در پایان این جلسه نیز با لوح تقدیر از زحمات دکتر جعفر پور قدردانی شد.

 
نظر شما
ادامه