کد خبر: ۳۵۶۱۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
باز هم ضرب و شتم سربازان گمنام عرصه بهداشت جامعه:
رئیس شبکه دامپزشکی برخوار روز شنبه مورد حمله و ضرب و شتم یکی از مرغداران خاطی این شهرستان قرار گرفته و مورد تهدید قرار گرفت ...
 

حکیم مهر - رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار روز شنبه مورد حمله یکی از مرغداران خاطی شهرستان قرار گرفته و تهدید شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از چشم برخوار، طبق اطلاعات منابع آگاه جوجه های یکی از مرغداری های شهرستان برخوار به علت رعایت نکردن موارد قانونی معدوم سازی شده است که همین امر موجب عصبانیت فرد مرغدار شده و این فرد با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار به رئیس شبکه حمله کرده و پس از وارد کردن جراحات سطحی، کارمندان را تهدید می کند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار در این خصوص گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان بنا بر رسالت خود و در پی برقراری امنیت بهداشت و سلامت عمومی در شهرستان و جلوگیری از ظهور بحران های مختلف بیماری های مشترک بین دام و انسان از جمله آنفلوآنزا و تب کریمه کنگو و… موظف به انجام اقداماتی است که در این راستا و در چارچوب قانوان اقدامات ثمربخشی را تا کنون در سطح شهرستان برخوار انجام داده است.

«دکتر محمد حق شناس» افزود: بنده به دلیل انجام وظایف قانونی خود روز شنبه هفته قبل توسط (م. م) مستأجر مرغداری (م. ز) یکی از متخلفین تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه مورد حمله قرار گرفتم؛ این فرد با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان بنده را مورد حمله و ضرب و جرح قرار داد و در حالی که این فرد قصد جان من را داشت، برخی از همکاران من را نیز مورد تهدید قرار داد.

وی در خصوص علت برخورد نامناسب این فرد مرغدار اظهار کرد: ما به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی، اقدام به معدوم کردن جوجه های مرغداری فرد خاطی کرده بودیم چرا که هیچ گونه مجوزی نداشته و تمام اقدامات آن ها غیر قانونی و تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه بود، به گونه ای که هر لحظه می توانست برای کل شهرستان و استان ایجاد مشکل کند؛ همین امر موجب عصبانیت فرد مرغدار و حمله به بنده شد.

حق شناس با بیان این که تمام پیگیری ها و اقدامات انجام شده به منظور معدوم سازی طبق مر قانون و از طریق مقامات قضایی و حکم مقام قضایی بوده است، خاطرنشان کرد: پلیس ۱۱۰ با حضور در محل همه موارد را صورتجلسه کرده و پزشکی قانونی نیز تاییدیه صادر کرده است.

این مسئول با اظهار گله مندی فراوان، عنوان کرد: آیا با یک مدیر با سابقه ۱۹ سال مدیریت و سابقه فعالیت در شهرستان های مختلف باید چنین برخوردی شود؟ آیا پاداش درست خدمت کردن آن هم در شهرستانی که خود زبانزد خاص و عام بوده و قدمتی دیرینه دارد، این باید باشد؟!

وی در پایان گفت: بنده این موضوع را به جد پیگیری خواهم کرد.

 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
0
قبلنا ،احترامیبرای ریس اداره میگرفتن ،الانهیچ ،او را کتک میزنند .من همسرم ریس اداره شهرستانی بود ،که با چاقو رفته بودند تیکه تیکه اش کنند ،چرا چون دستور مدیر کلش اجرا کرده بود ,بهش گفته بودند ،جلوی مرغ زنده بگیر ،این هم جواب خوبیهای ،یک ریس ادارس ،چه بگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
عزیزم لطفا برای رعایت احترام خودت و خواننده متنی را که می نوبسی صحیح تاییپ کن.
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
0
به نظر من الان یکی از موقعیت های خوبی هست که جامعه دامپزشکی میتونه از همکار خودش حمایت بکنه

برای اجرای مطالباتتون قدم کوچک باید برداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
دکتر حق شناس همان هفته عوض شدند
دامپزشک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
وقتی که صدای مسئول فنی بیچاره درمیومد که نظارت نیاز به حمایت داره،و سازمان دامپزشکی اهمیت نمی داد،آخرش این می شه.کسی که به نیروی استخدامی دولت اهانت کنه ،ببین سر مسئول فنی بیچاره که دستش به هیچ جا بند نیست چی میاره.من قبلا عرض کردم تا سرتون نیاد نمی فهمید.تا فرزند دردانه وزیر یا مقامات بالارتبه تبدیل به دامپزشک بیکار نشه،هیچ وقت نه صدای دامپزشکان بیکار رو می شنوفه نه اهمیت می ده.این کشور هنوز به صورت اختصاصی فعالیت می کنه مثل قدیما.هنوز اجتماعی اداره نمی شه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
0
نهایتش دادگاه هم برن بایه جریمه نقدی کوچیک همه چیز تمام میشه .
نظر شما
ادامه