کد خبر: ۳۵۵۸۹
تعداد نظرات: ۳۶ نظر
مدیر کل دامپزشکی کردستان در گفت‌وگو با حکیم مهر عنوان کرد:
«دکتر مجتبی ورمقانی» افزود: در کنار استفاده از افراد پیشکسوت، جوان‌گرایی را هم در دستور کار قرار دادیم/ زیر آسمان کبود هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم کردستان نیست ...
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: به پشت میز نشینی اعتقادی ندارد و ادعا می‌کند از روزی که مسئولیت مدیر کلی دامپزشکی را گرفته، در حال گشت‌زنی در روستاهای مختلف استان کردستان است. وقتی شنیدیم که معاون وزیر جهاد کشاورزی از «دکتر مجتبی ورمقانی» تقدیر به عمل آورده، با مسئول دفترش تماس گرفتیم تا با گفت‌وگویی را با وی انجام دهیم، اما در دفتر کارش حضور نداشت. شماره همراهش را گرفتیم و در همان حال که مشغول انجام نظارت در یک روستا بود، جویای احوالش شدیم.

حکیم مهر: آقای دکتر، دلیل تقدیر از شما از سوی معاون وزیر جهاد کشاورزی چه بود؟

اولاً در خصوص موضوع تقدیر آقای دکتر صالحی، بنده لازم می دانم از این تریبون به طور ویژه از محبت ایشان تشکر و قدردانی کنم و تقدیر ایشان وظیفه بنده را سنگین تر کرده است. از قبل برخی اختلافات میان اداره شیلات و دامپزشکی استان کردستان وجود داشت که این موضوع البته در همه جای ایران دیده می‌شود. ادعای شیلات این است که در راستای سیاست‌های اقتصادی، آبزی‌پروری در استان باید توسعه پیدا کند. حرف دامپزشکی هم رعایت برخی ضوابط بهداشتی مثلاً در خصوص شرایط آبی که مورد استفاده قرار می‌گیرد و فضای پرورش و ... است. در این میان آبزی پروران و تولید کنندگان کردستان، متضرر اصلی به شمار می‌رفتند، چراکه بلاتکلیف بودند. مدیریت جدید دامپزشکی استان با تشکیل یک تیم، جلسات مختلفی را با اداره شیلات و همچنین سازمان جهاد کشاورزی برگزار کرد.

یکی از موضوعاتی که اختلاف نظر زیادی روی آن وجود داشت، عدم صدور پروانه برای پرورش ماهی در قفس بود که توسعه آن کاملا در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری و ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی بود. ما مشکلات آن را به شکلی اصلاح کردیم که منجربه آغاز به کار پرورش ماهی در قفس در استان کردستان  شد. این اتفاق خوبی بود که اشتغالزایی قابل قبولی هم به همراه داشت و مسئولین استان هم دیدند که چنین اتفاقی در حال رخ دادن است.

از سوی دیگر تولیدکنندگان نیز مشکلاتی را با برخی مجموعه‌ها از جمله اداره شیلات داشتند که آنها هم حل شد و امروز تعامل مثبتی میان مجموعه شیلات یا جهاد و مجموعه دامپزشکی کردستان وجود دارد. اتفاق دیگر این بود که در سال ۹۵ با اتخاد تدابیر مختلف، از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی، همه اساتید برجسته در حوزه آبزیان را وارد استان کردیم و از طریق آنها، بحث آموزش مجمتع‌های مهم تولید آبزیان استان را پیگیری کردیم. این مهم باعث شد بیماری VHS در استان کردستان که قبلا وضعیت خوبی نداشت، کنترل شود. اگرچه این بیماری در سایر نقاط کشور هم وجود داشت، اما در سال‌های گذشته خسارات زیادی به مجمتع‌های تولید آبزیان در استان کردستان وارد آورده بود.

ما در سال ۹۵ به سرعت ورود کرده و بیماری را کنترل کردیم تا جایی که معاون بهداشتی سازمان دامپزشکی نیز به صورت ویژه از کردستان تقدیر کرد. به طور خلاصه، در عین حال که ما معتقد هستیم تولید آبزیان در کردستان می‌تواند گسترش پیدا کند اما ضوابط بهداشتی آن را نیز لحاظ کردیم. مجموعه این عوامل باعث رضایت تولید کنندگان شد و امروز تولید آبزیان در کردستان با رعایت استانداردها و ضوابط در حال انجام است که این هم به اطلاع معاون محترم وزیر جهاد کشاورزی رسید و ایشان هم لطف کردند و از ما تقدیر به عمل آوردند.

حکیم مهر: استان کردستان در مرز کشور واقع شده و لذا همواره در تهدید مساله قاچاق دام است. چه برنامه‌هایی برای مدیریت این معضل دارید؟

با توجه به بروز و شیوع برخی بیماری های نوپدید در منطقه، جلوگیری از قاچاق دام از مرزهای کشور اهمیت به سزایی در حفظ سرمایه دامی کشور دارد و اداره کل دامپزشکی تمام تلاش خود را برای مقابله با این معضل از طریق همکاری با دستگاههای مرتبط، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در سطح جامعه انجام خواهد داد و البته در حال حاضر عزم جدی و تعامل بین دستگاهی خوبی در کردستان در خصوص برخورد با قاچاق دام وجود دارد.

زمانی که محموله‌ای توقیف می‌شود، بلافاصله از ما کسب تکلیف می‌کنند و ما نیز سریعا به آنها پاسخ می‌دهیم و خوشبختانه تا جایی که من اطلاع دارم، نیروهای مرزبانی حساسیت و نظارت خوبی در نقاط مرزی نسبت به بحث قاچاق دام دارند. از طرفی دیدگاه ما این است که اگر بتوانیم بیماری‌ها را در نقاط مرزی کشور کنترل کنیم، بیماری به سایر نقاط کشور منتقل نمی‌شود. ما در سال ۹۴ تلفات گسترده‌ای از بیماری تب برفکی داشتیم و اگر می‌توانستیم آن را به خوبی کنترل کنیم، این بیماری به عمق کمتری از کشور می‌رسید. به مدد واکسیناسیون گسترده و تماماً رایگانی که در سال ۹۵ انجام شد، بیماری تب برفکی هم کنترل شد. همین الان هم همکاران مشغول بحث واکسیناسیون بیماری تب برفکی هستند و فاز اول آن به صورت رایگان در نقاط مختلف استان در حال انجام است.

حکیم مهر: آیا واکسیناسیون را با کمک نیروهای بخش خصوصی انجام می‌دهید؟

لازم است این را بگویم که در طول یک سال گذشته خدمات بزرگی در مجموعه دامپزشکی کردستان انجام شده اما در گمنامی است. واکسیناسیون تب برفکی و پوشش بروسلوز و ... همواره به دلیل کمبود اعتبار به شکل کامل انجام نمی‌شد، اما ما پوشش جمعیت دامی حساس خود را از ۳۰ درصد در سال‌های گذشته به نزدیک ۹۰ درصد در سال جاری رساندیم، کمااینکه بیش از ۷۰ درصد از این رقم را به بخش خصوصی واگذار کردیم. از سوی دیگر تعرفه را نیز نزدیک به صد درصد افزایش دادیم. نکته دیگر اینکه قبلا پرداختی‌های بخش خصوصی با وقفه انجام می‌شد و معمولاً چند ماه تاخیر داشت، اما الان همه مطالبات بخش خصوصی را پرداخت کردیم و حتی به صورت پیش پرداخت هم انجام می‌دهیم. همین الان که در حال انجام واکسیناسیون تب برفکی هستیم، نزدیک به ۸۰ درصد تعهداتی که به ما ابلاغ شده را به بخش خصوصی واگذار کردیم. مورد آخر اینکه با پیگیری‌های مختلف ما، مبلغ یک میلیارد تومان به صورت ویژه از طریق سازمان برنامه و بودجه به اعتبار کردستان در بحث تب برفکی تخصیص داده شد.

حکیم مهر: شما یکی جوان‌ترین مدیران کل دامپزشکی کشور هستید. در این خصوص چه احساسی دارید؟

اولاً از حسن اعتماد ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور و استاندار محترم کردستان نهایت تشکر و قدردانی دارم، چون زمانی که این مسئولیت به بنده واگذار شد نزدیک به سی سال سن داشتم. ثانیاً این موضوع وظیفه بنده را سنگین تر می کند و البته خوشحال هستم که در دوران جوانی مسئولیتی به این مهمی به بنده واگذار شده و بنده باید تمام توانم را برای خدمت به جامعه در طبق اخلاص بگذارم.

کردستان خیلی مهم است و مردم این دیار خیلی محروم هستند. بارها در جلسات به فرمایش آیت الله طالقانی اشاره می‌کنم که می‌فرمایند: «زیر آسمان کبود هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم کردستان نیست.» اینجا مانند اصفهان،‌ مرکزی یا تهران نیست. وقتی وارد روستاها می‌شوید تمام سرمایه‌ مردم همین ۳ یا ۴ راس دام است. خیلی باید توجه کنیم از اینها مراقبت کنیم و در سال گذشته هم مراقبت کردیم و مشکل خاصی در بحث بیماری‌های دامی در استان کردستان نداشتیم. به طور کلی خوشحال هستم که در این مملکت به جوانان اعتماد می‌شود و هر جا به جوانان اعتماد شده، نتیجه خوبی داده است.

حکیم مهر: یکی از نقاط مثبت عملکرد شما استفاده از توان مدیران قبلی اداره کل دامپزشکی است. شما به عنوان یک مدیر جوان، چقدر به استفاده از ظرفیت پیشکسوتان اعتقاد دارید؟

ما در تیم مدیریت جدید مجموعه دامپزشکی استان، از همه ظرفیت‌های گذشته و امروز استفاده کردیم. در حال حاضر معاون فنی بنده، شخصی است که نزدیک به ۱۵ سال مدیرکل بوده است. ایشان بسیار خوب کار می‌کنند. در کنار ایشان مدیر کل قبلی استان، به عنوان رئیس اداره قرنطینه در حال فعالیت هستند. اما در کنار استفاده از افراد پیشکسوت، جوان‌گرایی را هم در دستور کار قرار دادیم و در شهرستان‌ها از نیروهای جوان هم استفاده کردیم. مهمتر اینکه در همه انتصاب‌های شهرستان‌ها، از نیروهای بومی خود شهرستان استفاده کردیم. در نهایت استفاده از جوانی و تجربه، کارها را در دامپزشکی کردستان به خوبی جلو می‌برد.

حکیم مهر‌: سرانجام کشتارگاه دیوان‌دره تعطیل شد یا نه؟

در هفته گذشته جلسه ساماندهی کشتارگاه را برگزار کردیم. در کل مخالفت‌های جدی برای تعطیلی کشتارگاه‌ها در سطح شهرستان وجود دارد و دیدگاه این است که اینها را تبدیل به کشتارگاه‌های صنعتی یا نیمه صنعتی کنیم. از آنجاکه دیوان‌دره وضعیت نامناسبی به لحاظ بهداشتی دارد، مقرر شد حداکثر تا پایان ماه مبارک رمضان تعطیل شود یا به کشتارگاه صنعتی سنندج یا به کشتارگاه نیمه صنعتی سقز منتقل شود.

حکیم مهر: نظر شما در خصوص فعالیت‌های پایگاه خبری حکیم مهر چیست؟

بنده شخصاً و همواره از اخبار پایگاه خبری حکیم مهر استفاده می‌کنم، مطالب آن را می‌خوانم و از آن بهره می‌گیرم. گاها از نظراتی که ذیل اخبار مربوط به خود من درج می‌شود، استفاده می‌کنم. دوستان شاید نتوانند به هر علت نظرات خود را منتقل کنند اما در آنجا به راحتی نظرات بیان می‌شود و من استفاده می‌کنم. حکیم مهر تا حد زیادی توانسته خدمات گسترده‌ای را که دامپزشکی در سراسر کشور دارد، پوشش دهد که این مهم جای تشکر دارد.

 
 
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
0
باسلام خدمت جناب دکتر ورمقانی-----------خیلی خوشحال هستم که از دانشجویان دانشگاه تبریزو همچنین افرادی با این تعهد بزرگ در این جایگاه ها قرار دارند...به امید روزی که در کل کشور اینگونه گردد.
دکتر توحید بیتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
با سلام خدمت آقای دکتر ورمقانی خدا قوت عرض می نمایم. حضور ایشان در کنار همکاران پابه پای آنها بودن و جدیت در امور از نکات بارز و درخشان این مدیر محبوب می باشد.از خداوند توفیقات بیشتر برای ایشان مسالت دارم
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
دکتر ورمقانی واقعا یک فرد دلسوز و با پشتکار و با ایمان و از هر لحاظ عالی هست.دامپزشکی کردستان با تلاش های شبانه روزی ایشان واقعا تغییرات زیادی کرده و ارامش و امنیت به سیستم خصوصی و دولتی حاکم شده.و پویاتر شده.برایشان ارزوی موفقیت روز افزون در تمام مراحل زندگی را دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
واقعا جوان ها خوب عمل می کنند.البته دلیل موفقیت مدیرکل فعلی کردستان فقط صرفا جوانی نیست.ایشان جایگاه خوبی در کردستان دارند ........................ البته ایشان خیلی جوان هستند و باید فعلا تجربه لازم را کسب کنند.من فکر می کردم ایشان حداقل 35 سال سن دارند ولی در مطلب اشاره شده نزدیک به سی سال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
اندیشه پیر برتر از ده جوان باد .....................
همکار کردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
از حکیم مهر تشکر می کنم که به معرفی این مدیر دلسوز پرداختند.ای کاش در این مطلب اشاره می شد که همه کارمندان بخش دولتی و نیروهای خصوصی کردستان نگران هستند که ایشان از دامپزشکی برود چون مایه خیر بوده.منصفانه قضاوت کنیم در کدام زمانی دامپزشکی کردستان اینگونه مورد احترام همگان بوده.همه نیک می دانند که امورات فنی در اداره کل دامپزشکی کردستان به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.از طرفی دیگر وضعیت معیشتی همکاران نیز 360 درجه متفاوت و بهتر شده.
دوستان واقعیت ها را در این ماه مبارک بیان کنیم و حب و بغص را کنار بگزاریم
دامپزشکی کردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
دوستان عزیز ما باید در خانواده دامپزشکی اختلافات را کنار بگزاریم.باید پذیرفت افرادی مانند مدیرکل دامپزشکی کردستان از ظرفیت های سازمان دامپزشکی هستند.ممکن است به ایشان انتقاداتی وارد باشد.اما پتانسیل های بسیاری دارد.او دارای ارتباطات بسیار قوی در سطح استان،سطح ملی و نیز در مجلس شورای اسلامی هستند و جایگاه معتبری دارند.مگر ما در کل سازمان دامپزشکی چند نفر مثل دکتر داریم.حیف است با ایشان به این شکل برخورد شود.اگر مدیرکل دامپزشکی کردستان به این شکل موجود عمل کنند مطمن باشید در آینده نزدیک در سطح وزارت خانه از مدیران ارشد خواهد بود.البته طبیعی است عده ای اندک از او ناراحت باشند چون در کار با کسی نعارف و البته بده بستان ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
پیشاپیش مسولیت جدید این مدیرکل جوان مبارک باشد.برای ما هم افتخاری است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
واقعا اقدامات قاطع مدیرکل جوان دامپزشکی از جمله جلوگیری از صدور پروانه مراکز توسط اشخاص خاصی.رفع موانع تولید آبزیان .برخورد با انحصار شرکت های پخش واکسن،واگذاری عادلانه خدمات از جمله قراردادهای واکسیناسیون به بخش خصوصی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
ايشون مدير توانمند و خوش اتيه اي هستن البته تيم بسيار خوبي هم دارند كه در موفقيتشون خيلي تاثير گذار بوده استفاده از نيروهاي كارامد و با سابقه و همچنين نيروهاي جوان و با انگيزه و پر انرژي باعث پيشرفت مي شود قطعا، فقط از بعضي نيروهاي توانمند استفاده ي بهتري شود تاثيرگذاري چند برابر خواهد بود و بومي گرايي به صد در صد برسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
از حکیم مهر درخواست داریم از همکاران بخش دولتی و غیر دولتی در خصوص مدیرکل دامپزشکی کردستان به صورت مخفیانه سوال کند تا مشخص گردد این مدیرکل چقدر تحول ایجاد کرده!تحولات مثبت بی نظیر بوده یعنی دامپزشکی کردستان زیر و رو شده.خود مدیران قبلی این را اعتراف می کنند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
نگران نباشید بقیه مدیران مسن تر دامپزشکی هم از این جوان آینده دار با تجربه تر هم نیستند. اصولا سازمان دامپزشکی جای مدیران با صلابت نیست. میگویید نه یکی از مدیران دامپزشکی رو ببرید تا در ارگان دیگر یا بخش خصوصی مدیریت کند ببینید اون سازمان ایشان را کجای بدنه خود جا می دهد.
دکتر ارنست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
1
همکار کردستان سلام
360 درجه متفاوت یعنی بازگشت به نقطه صفر....
لابد معاون یک قسمت هم هستید با این کمالات!!!!
جدی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
1
1
رفتارهای سخت گیرانه مدیر کل دامپزشکی باعث آرزدگی همکاران شده ضمنا وضعیت اصلا تغییر خاصی نکرده ........................... حکیم مهر وقتی خود مدیر کل می گوید من نظرات حکیم مهر را می خوانم.پس لطفا شما سانسور نکنید و مطلب مرا منتشر کنید که نقدی منصفانه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
از دوستان شنیده ایم که ایشان آدم مثبتی است.ولی این نوع آزمون وخطاها را فقط باید در استانی ... مثل کردستان انجام داد .
دکتر پناه پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
با سلام
دکتر ورمقانی به واقع یکی از بهترین جوانان عصر ماست و همواره در فکر خدمت می باشد. به جرات می توانم بگویم که رهرو شایسته برای شهید ورمقانی بزرگ است. پاینده باشی دکتر ورمقانی عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
پس فرزند شهید هستند من فک کردم حتما از این به بعد به همه جوان ها مثل ایشان میدان داده خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
تلفات سال 94 تب برفکی کردستان تمام دامداران را بیچاره و متضرر کرد.این همه واکسیناسیون رایگان را نمی بینید.
آرش بخش خصوصی مریوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
1
به جرات میتوان گفت آقای دکتر ورمقانی بهترین مدیر کل حال حاضر استان است...ایشان روابط عمومی قوی دارند..عادل و مدیری قوی و ریز بین هستند...ای کاش آقای دکتر هرگز به فکر جابجایی از این سمت نباشند چون واقعا به نفع مجموعه دامپزشکی نخواهد بود...درود بر چمران کردستان حاج هوشنگ ودمقانی
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
از حکیم مهر تشکر می نمایم بابت این مصاحبه خوب و پربیننده.اعتبارات دامپزشکی به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده همکاران استان در وضعیت رفاهی مناسبی هستند اینها قبلا اضافه کار شش ماه را نمی گرفتند.ماده 19 که در حمایت از مسول فنی هاست تنها با اقتدار تیم مدیریت دامپزشکی کردستان اجرا شده.در هیچ استانی اجرا نشده.صلابت مدیرکل باعث شد انحصار دارو و واکسن شکسته بشه.البته همین طور که در بالا اشاره شده مدیرکل تیم واقعا کاری رو بسته.دو تا معاون خوب و پای کار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
جای خوشحالی دارد که همگان به این نتیجه رسیده اند که دکتر ورمقانی آدم توانمندی است.خیلی مهم شخصی در جوانی مسولیت مهمی عهده دار شود و اینقدر جنبه داشته باشد که سالم کار کنه و هیچ کس نتونه ازش ایرادی بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
عملکرد مدیرکل دامپزشکی کردستان دقیقا مانند کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال است.قاطع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
چرا از افراد توانمند و فوق العاده مورد احترامي مثل دكتر جدي پور و دكتر نمدي استفاده نمي كنيد خصوصا دكتر نمدي پتانسيل رييس سازمان را دارد
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
بحث مدیران آسانسوری که سابقا پرویز کاظمی وزیر سابق رفاه و تأمین اجتماعی مطرح کردند جداست، با توجه به موقعیت ایجاد شده از نظر سیاسی در منطقه و تصمیم اقلیم کردستان عراق در 25 سپتامبر سال جاری امیدوارم که آماده کارهای موازی باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
0
به نظر میاد همه تعریف و تمجید ها را فقط یک نفر نوشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
0
جای افتخار است.دوستان بخش دولتی دیروز دوباره مزایا گرفتید؟کدوم اداره ای مثل دامپزشکی اینقدر مزایا پرداخت کرده.چند روز مانده به عید نوروز 96 را با سالهای قبل مقایسه کنید خیلی چیزها روشن می شود
همه می دانند کسانی که امروز در دامپزشکی چه اداره کل و چه شهرستان ها مسولیت گرفته اند از تاپ ترین نیروها و توانمندترین نیروها و سالم ترین نیروها هستند.
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
0
این نظرات نشان از پویایی سایت حکیم مهر است.به نظر میاد مدیر کل باید این کامنت ها را بخونه چون همکاران از جمله مدیرکل قبلی از به کار نگرفتن نیروهایی مثل دکتر نمدی و جدی پور ناراحت هستند.ما باید اختلاف ها را کنار بگزاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
0
به به اين مدير بسيار بسيار خوب اس هزار افرين ، حكيم مهر نظرات انتقادي را نمينويسيد ، لطفا اين نظر را بنوبيسيد ، اين كه خداي نكرده ضررا برايمان ندارد٠
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
0
0
اکثر نظرات بالا را یک نفر نوشته . از نوع نوشتن ایشان کاملا مشخص است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
0
آفرین به این مدیرکل.در استان ما از این خبرها نیست.هیج کس انگیزه کار کردن ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
....................... اوضاع پرداختهای مالی به پرسنل نتنها تفاوت چندانی با گذشته نداشته در یک مورد با حذف پرداختی فوق العاده 35درصدی و پرقراری مجدد ان و عدم پرداخت این کسورات ضر رقابل توجهی از نطز مالی به پرسنل وارد نموده است ........................ مقداری از بودجه دریافتی را صرف واکسیناسیون رایگان تب برفکی و تبلیغات لازمه در این رابطه نموده اینکه هیچ استانی در کشور توانایی این رانداشته که مثل ایشان تب برفکی رایگان انجام دهند هرچند این امر از دیدگاهی ستودنی بنطر میرسد اما در درا زمدت تبعات مضر ان بسیار بیشتر از فواید ان خواهد بود .........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
رییس شبکه دامپزشکی دیواندره در شورای اداری اداره کل با حضور نماینده مجلس گفت در سال 94 بین 3 تا 5 هزار راس دام در دیواندره بر اثر تب برفکی از بین رفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
قطعا پرداختی ها به پرسنل جهش خوبی داشته حکیم مهر می توانند از همکاران کردستان بپرسد اما برای یک عده که همیشه مزایای خوبی دریافت می کردند اما الان دیگر از این مزایا خبری نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
دوستان موضوعی که در این مطالب به آن اشاره نشده قاطعیت مدیرکل جدید دامپزشکی در پایان دادن به خودسری های افرادی در نظام دامپزشکی کردستان شد.
جدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
0
از مجتمع تکثیر دیوزناو چه خبر؟کسی می دونه آخرین وضعیت این مجتمع چطوره؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
ی کسانی که ایمان آورده اید! همواره برای خدا قیام کنید ، و از روی عدالت ، گواهی دهید! دشمنی با جمعیّتی ، شما را به گناه و ترک عدالت نکشاند! عدالت کنید ، که به پرهیزگاری نزدیکتر است! و از ( معصیت ) خدا بپرهیزید ، که از آنچه انجام می دهید ، با خبر است! مائده آیه 8
واقعا میدان دادن به جوانهایی مثل دکتر رجبی نیا،دکتر یوسفی،دکتر صبحی و امثالهم که بحق جزء بهترین ها بوده و هستند و در مدیریت قبلی خیلی دیده نشده بودند مثالی از پیشرفت و تعالی بوده وهست.لطفا منصف باشید.
نظر شما
ادامه