کد خبر: ۳۵۳۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
همایش سه روزه بهداشت وبیماریهای آبزیان  کشور در استان تهرانهمایش سه روزه بهداشت وبیماریهای آبزیان  کشور در استان تهران
 

دوره آموزشی سه روزه بهداشت و بیماریهای ماهیان دریایی (پرورش در قفس) در اداره کل دامپزشکی استان تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر برائی نژاد» مدیرکل دامپزشکی استان در آغاز این نشست سه روزه ضمن خیر مقدم به مسئولین ادارات و دفاتر بهداشت و مبارزه با بیماریهای آبزیان ادارات کل دامپزشکی سراسر کشور، اذعان نمود: ماهی و سایر آبزیان با نظارتها و مراقبت های دامپزشکی غذای سالمی برای مردم می باشند و چنانچه مراقبت های دامپزشکی نباشد صنعت پرورش آبزیان خوراکی و زینتی دچار آسیب های غیر قابل جبرانی می گردد.

در ادامه «دکتر قاجاری» مدیر کل دفتر بهداشت و مبارزه با بیماریهای آبزیان ضمن خیرمقدم به حضار، بر توسعه مراقبت های فعال و نظارت ها و پایش لازم در جهت کنترل بیماری های آبزیان تاکید نمود.

وی افزود: آینده آبزی پروری پرورش قفس در دریاها می باشد و تامین غذا از دریاها مورد تاکید می باشد و به منظور پرورش ماهی در قفس رعایت الزامات بهداشتی جهت تولید پایدار وسلامتی فراورده ها مورد نیاز است و ضروری است که دانش و معلومات دامپزشکان را در خصوص اصول پرورش ماهی در قفس و بیماریهای آن ارتقاء دهیم.

لازم به ذکر است در این دوره سه روز اصول کلی ضدعفونی در آبزیان و اصول پرورش در قفس توسط «دکتر فیلپو گاسپاری» و «آلن لوبرتون» برای حاضرین در این کلاس آموزشی تدریس می شود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
دکتر فیلپو گاسپاری و الن لوبرتون از کدام کشور دعوت شدند و به چه زبانی تدریس کردند؟همه پرسنل هم که به زبانهای خارجی مسلط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
آدم ناسپاس غر غورو ،اوني كه در كنار استاد خارجي نشسته ،اقاي دكتر افشار مترجم رسمي و بين المللي هستند كه به خوبي ترجمه رو انجام مي دادند. چرا سعي نمي كنيد كمي مثبت انديش و خوب باشيد؟در ضمن از ايتاليا و فرانسه اومده بودند ولي انگليسي هم بلد بودند...
نظر شما
ادامه