کد خبر: ۳۵۲۸۶



معاونت توسعه منابع انسانی و رئیس اداره آبزیان اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: آزمایشگاه این اداره کل در تشخیص مولکولی بیماریهای باکتریایی در ماهیان سردآبی قابلیت بالایی دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی، دومین نشست علمی درسال 96 با عنوان «شناسایی همزمان باکتری های پاتوژن در ماهی قزل آلا با روش Multiplex-PCR» با ارائه مقاله توسط مهندس محسن سید آبادی با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی ازکارکنان این اداره کل برگزار گردید.

در ادامه این نشست بعد از ارائه مقاله، معاونت توسعه منابع انسانی و رئیس اداره آبزیان اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی در توضیحات تکمیلی بیماری های رایج ماهیان سردآبی با عوامل باکتریایی، ویروسی و تک یاخته ای را به صورت خلاصه تشریح نمود.

«دکتر یاوری» در ادامه افزود: آزمایشگاه این اداره کل در تشخیص مولکولی بیماریهای باکتریایی در ماهیان سردآبی قابلیت بالایی دارد.

لازم به ذکر است برگزاری نشست های علمی هفتگی برای اولین بار در این اداره کل از سال 85 شروع و تا کنون ادامه دارد. در این نشست ها کارشناسان بخش خصوصی و دولتی به طور داوطلبانه اقدام به ارائه ی مقاله می نمایند.

 
 
نظر شما
ادامه