کد خبر: ۳۵۲۴۳
بازدید سرزده مدیرکل دامپزشکی کردستان ازروستاهای دورافتاده شهرستان مریوانبازدید سرزده مدیرکل دامپزشکی کردستان ازروستاهای دورافتاده شهرستان مریوان
 

 «دکتر مجتبی ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی کردستان در روز یکشنبه مورخ 24/2/96 به منظور چک نمودن انجام واکسیناسیون رایگان آبله و بروسلوز بصورت سرزده وارد شهرستان مریوان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در این بازدید که بدون اطلاع قبلی صورت گرفت مدیرکل دامپزشکی کردستان از روستاهای دوردست منطقه سرشیو از جمله روستاهای میدول، طینال و تازه آباد صوفی بله که در سالهای گذشته کمتر مورد توجه بودند بازدید و با مردم و اهالی آن روستاها درخصوص انجام واکسیناسیون رایگان آبله وبروسلوز توسط بخش خصوصی دامپزشکی مریوان و میزان رضایت آنها به بحث و گفتگو پرداخت و عملکرد اکیپ های عملیاتی در انجام واکسیناسیون را کنترل و ارزیابی نمود.

وی در ادامه از تعدادی از روستاهایی که عملیات واکسیناسیون برعلیه بیماری شاربن توسط بخش دولتی در آن صورت گرفته بود نیز بازدید بعمل آورد.

دکتر ورمقانی ساعت 19 در میان اهالی روستای پیرصفا گفت: وظیفه خدمت گذاری ما در هر زمینه ای باید مطابق چهارچوب های کاری تعیین شده و رعایت الزامات قانونی مربوطه باشد و هرگونه قصور و کوتاهی و یا تعدی از حدود و شرایط کاری از هیچکس پذیرفته نیست.
 
 
نظر شما
ادامه